hype cog

Who's got that pretty bitch face, AND can spit game. Vol Tinder (iPHONE NIGGAS ONLY)

Jan 21, 2013 @ 02:53
Ya'll need an iPhone app to get girls? How is saying shit like "I love you" or "I'll buy you Gucci" to strangers even considered spitting game? I swear, the simping is simply TOO strong on here. 

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

Jan 21, 2013 @ 03:38
Ya'll need an iPhone app to get girls? How is saying shit like "I love you" or "I'll buy you Gucci" to strangers even considered spitting game? I swear, the simping is simply TOO strong on here. 
inferior post count

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Jan 21, 2013 @ 06:12
be prepared for them screenshots of them simps.

Ayyy!-Fonzie

Jan 21, 2013 @ 19:34

HANSUM BOYZ IN DIS

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ hansum boyz ✧╰(◡‿◡✿╰)

Jan 21, 2013 @ 19:51
HANSUM WON

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 21, 2013 @ 19:52
^^ WOADIEEEEE!!!

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jan 21, 2013 @ 19:56

HANSUM BOYZ IN DIS
Jan 21, 2013 @ 19:58
MA HANSUM NIGGAS NEVER DISAPPOINT 
LUHYALL

KB FAM // IG @shin0bi

Jan 21, 2013 @ 20:21
One step for HB, one giant leap for #Hansum

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jan 21, 2013 @ 20:49
Man I only got 3 girls to hit me up, this app is tired 

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

Jan 21, 2013 @ 20:50

HANSUM BOYZ IN DIS
got damn my nigga. you trained that bitch
Jan 21, 2013 @ 22:02
Damn this shit got me creeped out
Jan 22, 2013 @ 01:34
waitin on these responses tho...
Jan 22, 2013 @ 05:18
heres an update + her pic on tinder


(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ hansum boyz ✧╰(◡‿◡✿╰)

Jan 22, 2013 @ 05:21
hmmm. do you use a fake pic? cause im not getting any matches its been a couple hrs.
and it also says im 17 fuck haha

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Jan 22, 2013 @ 05:30
hmmm. do you use a fake pic? cause im not getting any matches its been a couple hrs.
and it also says im 17 fuck haha
Takes time to get a match haha my homies didn't get one the first day, then the next day they got like 8. Either that or you're ugly.
Jan 22, 2013 @ 06:09
hmmm. do you use a fake pic? cause im not getting any matches its been a couple hrs.
and it also says im 17 fuck hahaTakes time to get a match haha my homies didn't get one the first day, then the next day they got like 8. Either that or you're ugly.
naw im hella cute.....

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Jan 22, 2013 @ 06:20
aight then be patient b haha, even some lame ass dude's I saw at a party last night were showing off matches they'd gotten.
Jan 22, 2013 @ 07:01
I'm at 5 chats now, it's pretty slow but eh, my niggas haven't gotten any matches yet :pachaha:

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

Jan 22, 2013 @ 09:01
heres an update + her pic on tinder

gg da gawd

Cmon get down with a real nigga wussup

Jan 22, 2013 @ 16:59
So #handsum is basically a bunch of virgins hitting on girls via the web.

Jan 22, 2013 @ 17:09
^this nigga said #handsum, you are dismissed 

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ hansum boyz ✧╰(◡‿◡✿╰)

Jan 22, 2013 @ 19:02

HANSUM BOYZ IN DIS


Damn my nigga. Bout to get dat face sat onsmokeyface
Jan 23, 2013 @ 11:30
^this nigga said #handsum, you are dismissed 
atleast you aint denying it
Jan 23, 2013 @ 14:05
^this nigga said #handsum, you are dismissed 
atleast you aint denying it
i know i'm not a virgin son, i don't have to explain myself to you.

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ hansum boyz ✧╰(◡‿◡✿╰)

Jan 24, 2013 @ 01:50
#StayHansum

Bout it, Bout it

Jan 24, 2013 @ 02:12
This thread is fucking awesome.
Apr 02, 2013 @ 04:51
buuuuuuuuuuuumo

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Apr 02, 2013 @ 05:03
woadie killing it hahaha still doe hansum as a whole stay losing

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Apr 02, 2013 @ 23:39
Need Woadie to go back in on this app.

I prefer carcinogens to endorphins.

Please login first to reply.
HYPECHAT 0