August 12, 2013 @ 01:55 AM
DeadLikeSeal

suspended

Post: 20

Join Date: Aug 2013

Location: Merica

I just looked on the WDYWT and some nice ass fits got killed with thumbs downs.

Do ya'll rep that Kanye looking shit here too or what?
August 12, 2013 @ 01:57 AM
Pu

Post: 171

Join Date: May 2013

box logo 10 char

lurking since 2012

August 12, 2013 @ 01:59 AM
bokeh

Post: 257

Join Date: Nov 2012

The voting is never consistent. But people are too caught up in how many up votes you get

It's what you wore that day and some people will dig it, so just do you

║▌║█║▌│║▌║▌█

August 12, 2013 @ 01:59 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

no everybody on here is dicks that's why good fits get thumbed down. on ktt y'all are nice af and there's no trolling at all but shit is still funny

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

August 12, 2013 @ 02:01 AM
spriteremix

Post: 1078

Join Date: Aug 2012

i dont see how upvotes/downvotes would even matter to anyone unless they are gay and getting dressed for the approval of other men
August 12, 2013 @ 02:02 AM
origins

Post: 1884

Join Date: Dec 2011

WDYWT - VOL. Back2HighSchool
August 12, 2013 @ 02:06 AM
rosezay

Post: 27

Join Date: Mar 2013

Location: 7th Dimension

There is no cool box when it comes to getting dressed. If you're going for a look simply because kanye looks that way, you truly are a hypebeast. 
I get tired of seeing all these people emulating Ye or ASAP. In the grand scheme of things you're a tool getting hustled. It's cool to be inspired by fits; but really be honest with yourself. It's about what you honestly like.

Use REPCODE: BANKS at Karmaloop, Plndr BrickHarbor and MissKL for 20% OFF.

August 12, 2013 @ 02:06 AM
Mr FantastiK

Post: 632

Join Date: Nov 2011

Location: seattle WA

It's the Internet b shit is not serious

brvndon.tumblr.com

August 12, 2013 @ 02:15 AM
REVS

moderator

Post: 3716

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Like others said I think too many people in that thread are caught up in the voting system and taking shots at other users. You could rock a dirty ass tee, some Nike shorts and no shoes, you'd be good in my book. 

I prefer carcinogens to endorphins.

August 12, 2013 @ 02:17 AM

Post: 45

Join Date: Aug 2013

just wear some shit that flows and looks good together. if it "fits" you, its a good fit.
August 12, 2013 @ 02:19 AM
AndreLutherKing

Post: 3410

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

no everybody on here is dicks that's why good fits get thumbed down. on ktt y'all are nice af and there's no trolling at all but shit is still funny
In the words of London "Pull down your skirt, your pussy showing"

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

August 12, 2013 @ 02:28 AM
DeadLikeSeal

suspended

Post: 20

Join Date: Aug 2013

Location: Merica

Oh btw, is London like the God of this or what? I keep hearing about that nigga.
August 12, 2013 @ 02:31 AM
DonBishopSpacePimp

Post: 3764

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth

There is no cool box when it comes to getting dressed. If you're going for a look simply because kanye looks that way, you truly are a hypebeast. 
I get tired of seeing all these people emulating Ye or ASAP. In the grand scheme of things you're a tool getting hustled. It's cool to be inspired by fits; but really be honest with yourself. It's about what you honestly like.
Thanks Captain Obvious. smile


http://i.imgur.com/ibTU48g.png #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

August 12, 2013 @ 02:40 AM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

Just rock what you like and do you fam, I saw a fit on WDYWT that looked like this nigga was dressed for gym class and that shit got upvoted like hell with like 2 downvotes then a guy called that shit out then it got downvoted with tha swiftness, it's just that mentality that many people get caught up of voting because 10 other people upvoted it and 3 people downvoted it; but come on now, a nigga with a middle school gym class fit got a shit ton of upvotes but people with decent fits get a shit ton of downvotes. Just Don't get caught up in the voting system and don't let that shit affect you b.
August 12, 2013 @ 03:22 AM
I_Be_Krillin_It

Post: 429

Join Date: Mar 2013

Oh btw, is London like the God of this or what? I keep hearing about that nigga.

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

August 12, 2013 @ 03:39 AM
FreestyleFEllowship

Post: 450

Join Date: Apr 2013

people on this site are sheep. They see someone rockin it, they gotta have it. They see people hatin it, they hate it. They see people downvoting they gonn downvote. Just post your shit up, see what people say, and move on. 

A good fit:
Make sure all your stuff fits you.
Have some kinda statement piece (Something that looks different/ something rare or hard to find)
Don't try too hard.
Don't look like a faggot when you take the pic.
Make sure its good quality and not some blurry ass pic.
Watch your background, fam is quick to catch a boy slippin in they sisters room. 
Don't post some corny ass line under your pic, just say what you wear or don't say anything. 

WELL HERE THAT MOTHERFUCKER IS

August 12, 2013 @ 03:56 AM
megustaleche

Post: 1024

Join Date: Jan 2012

Location: Califas

people on this site are sheep. They see someone rockin it, they gotta have it. They see people hatin it, they hate it. They see people downvoting they gonn downvote. Just post your shit up, see what people say, and move on. 

A good fit:
Make sure all your stuff fits you.
Have some kinda statement piece (Something that looks different/ something rare or hard to find)
Don't try too hard.
Don't look like a faggot when you take the pic.
Make sure its good quality and not some blurry ass pic.
Watch your background, fam is quick to catch a boy slippin in they sisters room. 
Don't post some corny ass line under your pic, just say what you wear or don't say anything. 
You talking about sheep? You just posted in pick up thread your "first apcs" 

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

August 12, 2013 @ 04:06 AM
nightwalker

Post: 555

Join Date: Nov 2011

Location: Toronto

if the upvotes/downvotes showed up on your profile like sufu everybody here would be in ruins suprised
August 12, 2013 @ 04:17 AM
mackness

Post: 2838

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

if it's good

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

August 12, 2013 @ 04:21 AM
UziMizza

Post: 37

Join Date: Jul 2013

Location: Houston Texas

Heres yo fit Dawg 


for my beats ------> https://soundcloud.com/therealanthonymaaze For art ------> http://maazedesigns.tumblr.com/

August 12, 2013 @ 01:48 PM
dmwalking

moderator

Post: 3763

Join Date: Aug 2007

Location: New England

box logo or wack fit. 

Last name Ever, first name Worst Mod

August 12, 2013 @ 02:29 PM
Stevsey

Post: 30

Join Date: Nov 2010

IMO the voting system should be taken down. I'd like to see more commenting on fits and not just thumbs up or down.
August 12, 2013 @ 03:00 PM
1973 tha Kami

Post: 499

Join Date: Oct 2009

I only look at 4 things when considering the quality of a fit

#1 proportions of the person in comparison to the clothes - dont buy super skinny shit when u have thunder thighs and same goes for stick insects wearing super skinny jeans. There must be a middle ground for everything

#2 color coordination and texture - dont throw umteenmillion different focus points in one fit with ur rainbow faggot ass colors. We only got 5seconds tops to look at ur fit, anymore and we lose interest

#3 Posture - don't slouch, be confident.

#4 Dress to your environment - Im calling out on those dumbass nigs with leggings under shorts in the winter, idgaf if it covers ur legs, i know ur still freezing. Same goes with jackets in the summer @ 90 degrees, I know you don't feel comfortable and we can see through the picture.
August 12, 2013 @ 03:04 PM
shakintheD

Post: 2406

Join Date: Jul 2009

preme
apc
vans
August 12, 2013 @ 03:16 PM
Tony Montana

Post: 882

Join Date: Apr 2013

if the upvotes/downvotes showed up on your profile like sufu everybody here would be in ruins 
lol tracy.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

August 12, 2013 @ 03:34 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

people on this site are sheep. They see someone rockin it, they gotta have it. They see people hatin it, they hate it. They see people downvoting they gonn downvote. Just post your shit up, see what people say, and move on. 

A good fit:
Make sure all your stuff fits you.
Have some kinda statement piece (Something that looks different/ something rare or hard to find)
Don't try too hard.
Don't look like a faggot when you take the pic.
Make sure its good quality and not some blurry ass pic.
Watch your background, fam is quick to catch a boy slippin in they sisters room. 
Don't post some corny ass line under your pic, just say what you wear or don't say anything. 


August 12, 2013 @ 04:00 PM
shakintheD

Post: 2406

Join Date: Jul 2009

lmao at how he doesnt even match his own criteria for what he considers to be a good fit
August 12, 2013 @ 04:09 PM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

people on this site are sheep. They see someone rockin it, they gotta have it. They see people hatin it, they hate it. They see people downvoting they gonn downvote. Just post your shit up, see what people say, and move on. 

A good fit:
Make sure all your stuff fits you.
Have some kinda statement piece (Something that looks different/ something rare or hard to find)
Don't try too hard.
Don't look like a faggot when you take the pic.
Make sure its good quality and not some blurry ass pic.
Watch your background, fam is quick to catch a boy slippin in they sisters room. 
Don't post some corny ass line under your pic, just say what you wear or don't say anything. 



That first day of middle school fit
August 12, 2013 @ 05:25 PM
oneallah

Post: 3967

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

August 12, 2013 @ 05:46 PM
thrillmatic

Post: 746

Join Date: Nov 2011

I just looked on the WDYWT and some nice ass fits got killed with thumbs downs.


Do ya'll rep that Kanye looking shit here too or what?
best MO is to just keep bouncing ideas off of the forum members in WDYWT until you start getting consistent positive feedback, then you know you on one

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1


Please login first to reply.
Back To Top