May 30, 2013 @ 09:23 PM
fyuur

Post: 3220

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Where them raft pics at tho

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

May 30, 2013 @ 09:32 PM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

Where them raft pics at tho
no kidding, im shocked i havent seen one person using it blown up yet, either in their living room or in a body of water lol

Él Duderîno

May 30, 2013 @ 09:37 PM
tezzz

Post: 1286

Join Date: Feb 2013

cawp so many rafts my neighbor  think am open a water park

fat boy need a 10 piece

May 30, 2013 @ 09:38 PM
millertime04

Post: 525

Join Date: Oct 2012

Will there be a restock on water shorts?
May 30, 2013 @ 09:41 PM
Nyc93

Post: 2756

Join Date: May 2013

Location: Ny

^ prolly not

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

May 30, 2013 @ 09:48 PM
goldenguns

Post: 278

Join Date: Aug 2012

Idk why but 130 for a button up just doesnt feel right.

Dude your crazy, the guns tee is pantie moisturizer. Girls will see you wearing it, pull out their smart phone, and look it up on ebandz. When they see it going for $300.00, they'll realize you're either a fuckin baller, or you got proper swivvness..either way your gettin the drawls. 

HAHAHAHAHAHAHAHA LMFAO
then better have copped the raft, cause like someone said before....you'll be drowning in punani
LOL, this is a joke. No girl is impressed by a fucking raft. Nor a guns shirt. Supreme isn't fucking rick owens. Unless you are looking for black chicks, no girls are impressed by this shit. Hilarious how you guys fantasize about getting girls because of your Supreme. Spend the money on dance class, fags.
ahhh hell nah.....this nigga said "spend money the on dance class, fags"  if any nigga out here dancin for pussy, THEY STAY LOSING!!!

coolin

May 30, 2013 @ 09:50 PM
tezzz

Post: 1286

Join Date: Feb 2013

dam i should put up a fit pic with the preme towel on my head and the water gun  , the water shorts and all rafts

fat boy need a 10 piece

May 30, 2013 @ 09:52 PM
fyuur

Post: 3220

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Cant lie I almost bought the raft out of pure rage when teal camps sold out at the store

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

May 30, 2013 @ 09:58 PM
byui

Post: 24

Join Date: Feb 2013

dunno if anyone's posted this yet, knew someone would wear all these at once at some point 
May 30, 2013 @ 09:59 PM
jvdude

Post: 508

Join Date: Feb 2013

black guns restock
May 30, 2013 @ 09:59 PM
chief

Post: 6851

Join Date: Feb 2008

Location: WA

dunno if anyone's posted this yet, knew someone would wear all these at once at some point 
needs more fuck

•••

May 30, 2013 @ 10:04 PM
sandz

Post: 910

Join Date: Apr 2012

Location: Australia



done for the season now, managed to get almost everything I wanted. Black football, Navy Schminx pullover, Water shorts, Purple pocket T. Just missing the maroon eye snap and bling towel and small box logo zip in grey. HMU if you have one DS for sale.
My friend literally got the last pair at sup nyc, so pretty happy haha.

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

May 30, 2013 @ 10:08 PM
c0w7ree

Post: 130

Join Date: Nov 2011

Location: California

dunno if anyone's posted this yet, knew someone would wear all these at once at some point 
needs more fuck
missing bandana.. 
May 30, 2013 @ 10:10 PM
Nyc93

Post: 2756

Join Date: May 2013

Location: Ny

shorts lookbetter in person but still eh

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

May 30, 2013 @ 10:10 PM
LA

Post: 342

Join Date: May 2013

Location: 909/951

dunno if anyone's posted this yet, knew someone would wear all these at once at some point 
looks like the guy from OF
May 30, 2013 @ 10:12 PM
LA

Post: 342

Join Date: May 2013

Location: 909/951

dunno if anyone's posted this yet, knew someone would wear all these at once at some point 
looks like the guy from OF
May 30, 2013 @ 10:14 PM
joexedge

Post: 263

Join Date: Sep 2012

Location: Masshole

any fit pics on the utility jacket?

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

May 30, 2013 @ 10:17 PM
delio08

Post: 131

Join Date: Mar 2013

So did anybody cop the raft??? Hahahhhaha

booty

May 30, 2013 @ 10:26 PM
mrfreeman

Post: 221

Join Date: Mar 2013

to anyone who has the water shorts...how do they fit? thanks in advance

on a side note, i hope the raft turns out like the bling towel. resell goes under retail. if not, ill buy it soon if it's still in stock
May 30, 2013 @ 10:30 PM
RelaxAndRawr

Post: 121

Join Date: May 2011

damn there are fake 3m tnf jackets on ebay
The PCL hoodies are popping up, but I haven't seen any 3M fakes yet.
May 30, 2013 @ 10:43 PM
Demi Lovato

Post: 717

Join Date: Apr 2013

Location: San Francisco

Anyone think the pink or white guns shirt will sit for tomorrow?
May 30, 2013 @ 10:43 PM
slytendencies

Post: 1525

Join Date: Feb 2012

Location: LA

Being trolled on those summer tee's we've already had spring tee's..
SS12 we got 3 sets of tees.. 
If anything the next set will probably come with that Basquiat collab if thats even still happening
May 30, 2013 @ 10:51 PM
chief

Post: 6851

Join Date: Feb 2008

Location: WA

pool noodles rumored to be dropping s/s 2014

•••

May 30, 2013 @ 10:56 PM
majdob

Post: 903

Join Date: Mar 2013

Being trolled on those summer tee's we've already had spring tee's..
May 30, 2013 @ 10:58 PM
trytogoml

Post: 16

Join Date: Apr 2013

Can any one show me a pic of the 3M jacket properly stained versus rain stained? I'm debating over purposely bath tub staining it or not staining it at all since I live in LA and it doesn't really rain here.

Ask not what your hypebeast members can do for you, but ask what you can do for your fellow members. Why don't you just man the fuck up, stain your 3M proper & post pics for our viewing pleasure. It looks exactly the same unless the light hits it just right anyway.....
I don't think "manning up" is worth possibly ruining a $500 jacket. I'm not that desperate to see the results.
May 30, 2013 @ 11:09 PM
taran-dee

Post: 164

Join Date: Dec 2012

Tried on my water shorts - I'm 5'8 and the medium when worn properly, at the hips, comes to the top of my knee. So I'm happy with those fuckers, unlucky if you're 5'10 or above and copped the medium though  best get your trade on

Hey you, don't touch the mic like its aids on it.

May 30, 2013 @ 11:31 PM
siilas

Post: 98

Join Date: Nov 2012

Only thing I got was the raft. I might post pics when I get it and put it in my pool.

BUYING FUCKING AWESOME VANS SIZE 8, 9, OR 10 AND PCL CHUKKA SIZE 8 OR 9. http://hypebeast.com/forums/sneakers/204368

May 30, 2013 @ 11:34 PM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

damn there are fake 3m tnf jackets on ebay
The PCL hoodies are popping up, but I haven't seen any 3M fakes yet.

yep i just saw one but i aint posting a link cos people will shit themselves if they see a live ebay listing on here, i could tell its fakes instantly by looking at it, then in the description the guy said that he was not sure on the authenticy which means its definatlety fake

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

May 30, 2013 @ 11:46 PM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

this is gonna sound dumb, but is the length gonna differ a shit ton from a M to an XL on the water shorts?? like i know thats obviously small size to big size, but is the length actually different by a significant amount??

EDIT: im 5'11" and i usually get everything XL in supreme, so i was wondering what would happen if i got an XL in these that they would actually be at my knees or what

Él Duderîno

May 30, 2013 @ 11:48 PM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013

The guns shirt is going to be interesting. It seems like there are tons of variations in the prints. And with the different colors a good print would be thug.





This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top