Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
May 28, 2013 @ 11:51 AM
imabigtwat

Post: 1

Join Date: May 2013

07920827302 im the best fashion designer , living the dream in california x 
May 28, 2013 @ 01:00 PM
Chuck E

Post: 221

Join Date: Apr 2012

Location: Where Ever The Navy...



Been waiting for this moment forever.
I think I might cry.

it ain't even that serious....but cool. once you go SS this thread seems a bit ridiculous. it's like normal for like 5 posts. then the thirst kicks in. then assholes blow up the issue. then some old head comes in and makes everyone look stupid and shit settles. repeat.

I got stupid juice.....i bust the stupid moves.

May 28, 2013 @ 01:34 PM
glasstables

Post: 292

Join Date: Mar 2013

b/w 










So clean
May 28, 2013 @ 01:59 PM
crystalmountain

Post: 90

Join Date: Nov 2012

Just got my tie-dye camp by ups! I was having fears about the look but it look alright in my book! smile
May 28, 2013 @ 02:02 PM
JordR

Post: 285

Join Date: Apr 2013

Location: West Yorkshire

can anyone tell me the name of the whool supreme camp that had ears from a few seasons ago?
May 28, 2013 @ 02:04 PM
JordR

Post: 285

Join Date: Apr 2013

Location: West Yorkshire

and no i dont have any idea why i've spelled wool like that
May 28, 2013 @ 02:16 PM
Alfie18

Post: 1144

Join Date: Feb 2013

B&W PCL bucket looking nice shoulda been a B&W PCL tee.

WTB THREAD PEEP & MAKE $$$ NOW http://hypebeast.com/forums/apparel/201347#4016364

May 28, 2013 @ 02:27 PM
psass

Post: 138

Join Date: Mar 2012

does supreme usually have denim in 30-34 size range available in-store? trying to get some while im out in LA.

Supreme for sale - http://hypebeast.com/forums/apparel/215150

May 28, 2013 @ 03:10 PM
thethirdman

Post: 201

Join Date: Apr 2013

Location: bklyn

Anyone have any info on the Burberry box logo? Why is the tag different than most supreme tees? When/what was the release like?
May 28, 2013 @ 03:18 PM
spamster

Post: 745

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

B&W PCL bucket looking nice shoulda been a B&W PCL tee.
Agreed. Might almost be wearable in B&W
May 28, 2013 @ 03:20 PM
secondnarrow

Post: 748

Join Date: Aug 2009

Location: Vancouver



Been waiting for this moment forever.
I think I might cry.

it ain't even that serious....but cool. once you go SS this thread seems a bit ridiculous. it's like normal for like 5 posts. then the thirst kicks in. then assholes blow up the issue. then some old head comes in and makes everyone look stupid and shit settles. repeat.
LOL this is true.
honestly, the only cool thing about SS is the inspiration thread, the archives (which aren't even complete cause Supreme took them all down off their website) and the marketplace which is littered with cdg, tnf and 12/13 stuff. Sometimes you find some older gems though.
May 28, 2013 @ 04:27 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Looks like the dots on the navy water shorts are white, not red (as shown on the website)

May 28, 2013 @ 04:32 PM
spamster

Post: 745

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Looks like the dots on the navy water shorts are white, not red (as shown on the website)

Microdots are fire but their just so fukn short. As much as I want to, just don't think I can do it. 
May 28, 2013 @ 04:52 PM
$timRep

Post: 433

Join Date: Sep 2012

Looks like the dots on the navy water shorts are white, not red (as shown on the website)

Microdots are fire but their just so fukn short. As much as I want to, just don't think I can do it. 
such a dope print  
May 28, 2013 @ 05:05 PM
EERIE

Post: 294

Join Date: Nov 2012

Location: UK

is croatianstyle legit? 
the resale gawd cool cool

Instagram - Bwmn // Resell is life

May 28, 2013 @ 05:22 PM
Blurt

Post: 203

Join Date: Jan 2013

Looks like the dots on the navy water shorts are white, not red (as shown on the website)

Microdots are fire but their just so fukn short. As much as I want to, just don't think I can do it. 
such a dope print  
Its just dots..
May 28, 2013 @ 05:25 PM
Alfie18

Post: 1144

Join Date: Feb 2013

Dead @ someone asking if Croatian style is legit

WTB THREAD PEEP & MAKE $$$ NOW http://hypebeast.com/forums/apparel/201347#4016364

May 28, 2013 @ 05:47 PM
acompanion

Post: 574

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Thought the checkered sweater was still there and sitting and now its gone. 

8( x x )8

May 28, 2013 @ 05:48 PM
LeesiesPieces

Post: 77

Join Date: May 2012

Looks like the dots on the navy water shorts are white, not red (as shown on the website)

Same thing happened with pin dot shell from last season.
May 28, 2013 @ 05:55 PM
kinguah

Post: 223

Join Date: Feb 2013

Thought the checkered sweater was still there and sitting and now its gone. 
I bet it'll be back up for the sale.

WTB: Supreme Ombre Flannel red/brown '09 Medium/Large

May 28, 2013 @ 05:58 PM
Nyc93

Post: 2461

Join Date: May 2013

Location: Ny

The dots are fresh but swim trunks? C'mon y'all 

FS: Supreme SS14 Baseball Henley Black Large 220 Shipped

May 28, 2013 @ 06:00 PM
Bandwagon

Post: 781

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

didnt the navy pin dot shell have pink dots?
May 28, 2013 @ 06:05 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

@leesiespieces

The change between lookbook and release on the Pin Dot Shell was the Supreme tag.
Red in lookbook, Navy on release.
May 28, 2013 @ 06:28 PM
supmax

Post: 778

Join Date: May 2013

Location: LDN

I dont care if its a noob question but can someone tell me whats soo special about strictly supreme???

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

May 28, 2013 @ 06:33 PM
Alfie18

Post: 1144

Join Date: Feb 2013

Inb4 the flames

WTB THREAD PEEP & MAKE $$$ NOW http://hypebeast.com/forums/apparel/201347#4016364

May 28, 2013 @ 07:09 PM
Alfie18

Post: 1144

Join Date: Feb 2013

Lol just stop

WTB THREAD PEEP & MAKE $$$ NOW http://hypebeast.com/forums/apparel/201347#4016364

May 28, 2013 @ 07:14 PM
LeesiesPieces

Post: 77

Join Date: May 2012

@leesiespieces

The change between lookbook and release on the Pin Dot Shell was the Supreme tag.
Red in lookbook, Navy on release.

oh right yea i couldnt remember exactly, 

White is better anyways. Are these from JP?
May 28, 2013 @ 07:25 PM
moeshin

Post: 260

Join Date: Oct 2012

Just throwing this out there... The print quality on this years Ts are not as good as past years... Anyone else feel that way? I have shirts from 2-3 years back that I've washed a lot that still have the silkscreen print that hasn't cracked but my Dorothy t started to crack after one wash...
May 28, 2013 @ 07:43 PM
kosmiklol

Post: 235

Join Date: Dec 2012

when do the vans come out next week please let me know?
those faggots get that shit free
May 28, 2013 @ 07:48 PM
fortyseven

Post: 234

Join Date: Nov 2012

Location: 206

when do the vans come out next week please let me know?
those faggots get that shit free
Well, damn.. who wants to start up a crew where we have shitty raps.. I promise at some point we'll get picked up and everything will be written for us!

Incentive: Free Supreme!

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top