hype cog

WDYWT: January 2008

Jan 02, 2008 @ 12:55
cheep i like that sweater
teov nice jacket




Info on the jacket, please?
Jan 02, 2008 @ 12:58
^ point taken...i guess i interpreted it more agressively than u meant it...

Proceed is that jacket reversible?

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Jan 02, 2008 @ 12:59
Originally posted by Inactive User
Like I said, it's fine that he feels he needs to defend himself, but he just keeps goin on and on and he let's ppl egg him on and I just thought that if he just stopped responding to them, it would stop. That's all. I was tryin to help the brotha out, but I shall stop blushing

^ point taken...i guess i interpreted it more agressively than u meant it...

Proceed is that jacket reversible?

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Jan 02, 2008 @ 13:01
^ I think my writing style comes off as "aggressive" sometimes, but I'm really a sweetheart once you get to know me &)
Jan 02, 2008 @ 13:28
dang..flannels everywhere
Jan 02, 2008 @ 13:34
Proceed-Dope Jacket
hyperstryker-Nice Crew
Cheep-Nice Moss tee and Wovens
TZ-Clean as always
Loong and Corned Beef-Freshness
Had to go into Manhattan to pick up some tree, lost my connect over here, who knows the delivery service in the BX?

2 in the pink 1 in the stink.

Listening to:

Inactive User

Jan 02, 2008 @ 13:44
/nohomo, /nohate, but you look like you could be the bastard child of Rick Fox:


yeah but they where married so how would he be a bastard.
Jan 02, 2008 @ 14:00
nice koor you made those green beans work!!...

Jan 02, 2008 @ 14:04
jhey, what jeans are those?
Jan 02, 2008 @ 14:05
Jhey - Very nice. Liked everything, simple but you'd break my neck if you walked past. No homo. Maybe a little.

Qwest - Dope. I can see your shower. I like that coat a lot.

Kingkoor - Was shocked to see you rocking the G' fitted. Not one of their best designs but heat nonetheless.
Jan 02, 2008 @ 14:14

Polo
Shirt
Skull Trousers
Adidas


where did you get those shoes!!!
Jan 02, 2008 @ 14:21
Artega: Dope. Not sure about the hat though. Rest is nice. Feeling the sneaks.
Jan 02, 2008 @ 14:21
The fuck were you doing artega, tapdancing in mud?

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Jan 02, 2008 @ 14:32
Dope fit Artega
Jan 02, 2008 @ 14:37
Artega, dope. What kinda jacket is that?
Jan 02, 2008 @ 14:44
Thanks hyperstryker, when Nobs was on tour he was at Goodfoot and got hit off with some free hats and gave me a couple.
Thanks Qwest, dope fit too.
Jan 02, 2008 @ 14:44
one you put your arms through and rest on your shoulders
Jan 02, 2008 @ 15:00
nice fit qwest artega.

peep sigg for what qwest just said to me on msn after i commented on todays fit :|
Jan 02, 2008 @ 15:13
one you put your arms through and rest on your shoulders


Oh ho ho ho, that was rich
Jan 02, 2008 @ 15:27

huf herringbone
navy pea coat
old ass conart tshirt (not seen)
levis
cortez
Jan 02, 2008 @ 15:33
shit beto, didn't know you were on Hype as well. Sup.

Inactive User

Jan 02, 2008 @ 16:52
good shit artega
Jan 02, 2008 @ 16:55
Shitty Pics...Oh well. To go check out some SI exhaust shit with a friend.


+King
+Imperial
+"Grundge" Nike Dunk

Inactive User

Jan 02, 2008 @ 16:57
I can't believe no one said anything about this unless I missed it.

Jan 02, 2008 @ 17:00
Rofl that just spells swagger


also nice fit vicious
Jan 02, 2008 @ 17:00
nice vicious!

that sweater is not old navy???....weird cuz i have an old navy one that looks exactly liek that
Jan 02, 2008 @ 17:00
my belt is yellow.

i wear it everyday. no matter what i wear.

wait...

i shouldnt...wear...the belt because...it...matches?
Jan 02, 2008 @ 17:01
nice vicious!

that sweater is not old navy???....weird cuz i have an old navy one that looks exactly liek that


haha thanks. Nah, it's not old navy. It was a gift, and the tag just says KING <_<
Jan 02, 2008 @ 17:19
thanks kingkoor

Originally posted by Inactive User
Info on the jacket, please?

an old ll bean jkt, and BreezYtheBeasT, its not reversible but the lining is throughout.

Inactive User

Jan 02, 2008 @ 17:25
happy

new

year
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0