No Homo Music You Play

September 30, 2008 @ 02:02:07
I Find myself Sometimes Playing Songs.....

That i Wouldnt play in Public

http://www.youtube.com/watch?v=XuVWt6nAfXs

And This Really

http://www.youtube.com/watch?v=hKHER9JvkSQ

No HOMO

post yours.
September 30, 2008 @ 02:41:09
http://www.youtube.com/watch?v=ZN0SaNiAhvk

i like the song
and them [no homo]
September 30, 2008 @ 04:12:07
this thread is too incriminating

so i'll just post what i'm listening to right now. over and over and over and over...

September 30, 2008 @ 05:02:52
time after time by cyndi lauper...song is so gay but i really like it???
September 30, 2008 @ 05:09:54
time after time by cyndi lauper...song is so gay but i really like it???


lol i love that song [no homo] and various techno remixes of that song [also no homo]
September 30, 2008 @ 07:43:11
justin timberlake.... dudes got talent
and some old back street boys... who knows "get down"?
September 30, 2008 @ 09:03:21
http://www.youtube.com/watch?v=ofWFWKHpF0g
George Michael-One More Try.
September 30, 2008 @ 09:42:10
Lol, that's a good song, well the Blaque version is... [No Homo]
September 30, 2008 @ 10:12:18
Coldplay.
Dave Matthews Band.
September 30, 2008 @ 14:52:06
Alan Braxe & Fred Falke - Intro (my girl got me hooked on that shit)

Alexander O'Neal - Criticize (GTA4 got me hooked on that song)

Aaliyah - More Than a Woman

Seal - Kiss From a Rose

ATL - Make It Up With Love

B2K - Why I Love You

Alice Deejay - Better Off Alone

Spice Girls - Wannabe (i blast that when i'm home alone)

damn i exposed myself.
September 30, 2008 @ 15:18:16
September 30, 2008 @ 15:29:37
this thread is too incriminating

so i'll just post what i'm listening to right now. over and over and over and over...



god the foreign exchange is so fucking good it's about time they released some new shit
September 30, 2008 @ 15:50:32
time after time by cyndi lauper...song is so gay but i really like it???


Fuck it, Cyndi can sing her ass off and that's a really nice song and I like Girls Just Wanna Have Fun too from my sister playing it all the time but a big no homo on that. I like Justin Timberlake's 2 cd's a lot but their definitely not albums I play around other people usually. Most of my friends don't like Jewel or Alanis Morissette either but I like a lot of their early works. Now for just some songs in general...

http://www.youtube.com/watch?v=IcsVPis1iNs
http://www.youtube.com/watch?v=CB17uWuBrL0

^^Hate almost all rock like these 2 songs are just too damn catchy

http://www.youtube.com/watch?v=0ZkllM8znx4

^^I blame this on Gob

http://www.youtube.com/watch?v=Hksil-KkebQ

^^This might the gayest of them all, haha

http://www.youtube.com/watch?v=RMWXyEHoN88

^^Video always got my attention and damn dude hits a fucking high note
September 30, 2008 @ 16:13:20
September 30, 2008 @ 16:30:06
scissor sisters.
September 30, 2008 @ 16:36:36
September 30, 2008 @ 16:54:39
lmnt
hey juliet
best boy band song ever made

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/le8vixtpX6Q&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/le8vixtpX6Q&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
September 30, 2008 @ 17:07:59
September 30, 2008 @ 19:46:55
September 30, 2008 @ 20:07:26
http://www.youtube.com/watch?v=9VtiGo1me60
lol, no homo (I'm sure some off ya'll already know my love for DC4 & Bee)
It's something about this track and the melody that makes me want to hum to it
September 30, 2008 @ 20:31:58
justin timberlake.... dudes got talent
and some old back street boys... who knows "get down"?


oh yeah!
September 30, 2008 @ 21:07:47
September 30, 2008 @ 23:17:01
Toto - Africa
October 01, 2008 @ 00:19:17
Toto - Africa


that song is the shit.
October 01, 2008 @ 01:15:08
October 01, 2008 @ 02:59:15
justin timberlake.... dudes got talent
and some old back street boys... who knows "get down"?


yeee


who doesnt know "get down"? <<definately no homo
October 01, 2008 @ 04:33:03
lil wayne. no homo
October 02, 2008 @ 01:43:49
October 02, 2008 @ 03:39:51
Don't You (Forget About Me) by Simple Minds off the Breakfast Club soundtrack. don't tell me that chorus doesn't bring a tear to your eye.
October 02, 2008 @ 13:02:33
celine dion - my heart will go on
selena - dreaming of you
Please login first to reply.
x