October 23, 2009 @ 09:09 PM
no0 v.2.0

Post: 2122

Join Date: Jan 2009

Location: $crewston

money in pockets for sonic.
October 23, 2009 @ 09:10 PM
Kshawn

Post: 579

Join Date: Sep 2008

Location: Houston, Tx

^ I have no idea why that made me laugh as hard as I did.

It is what it is.

October 23, 2009 @ 09:19 PM
soxfan3366

Post: 974

Join Date: Feb 2008

danielle and nas... fucking sick
October 23, 2009 @ 09:26 PM
alberto1989

Post: 1411

Join Date: Mar 2007

Location: Portland

First WDYWT Fit


what jeans my nig?
October 23, 2009 @ 09:33 PM
DaSteeze

Post: 436

Join Date: Oct 2009

uve been here since 07 and dont know any jeans that fit like this? smh.
October 23, 2009 @ 09:35 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9671

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

lol@knuckles.

and danielle you and your #2 friend in the linup are goooooood

Forum Administrator • @DREWKKAKE

October 23, 2009 @ 09:37 PM
undercover.

Post: 1308

Join Date: Sep 2009

What about the #3 girl in the lineup?
October 23, 2009 @ 09:39 PM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009



LOL those fits are awesome but girl on the left and middle should be posin like the one on the right
October 23, 2009 @ 09:40 PM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009

^^Those jackets are nice^^^
can i join lol

pixie stick cool
comune jacket
a duck on the keys
511's with money in pockets for sonic


lmaooooooooooooooo

what the fuck is your obsession wif sonic
October 23, 2009 @ 09:43 PM
Solix

Post: 327

Join Date: Jun 2009

Location: EhlBeeSea 562



Ayo, how much did you pay for dem fadez?
October 23, 2009 @ 09:52 PM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009

lol its_BJ u aite in my book

nice hair too
October 23, 2009 @ 10:05 PM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009





October 23, 2009 @ 10:06 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

^^Those jackets are nice^^^
can i join lol

pixie stick cool
comune jacket
a duck on the keys
511's with money in pockets for sonic


my niggga look like hurricane chris
October 23, 2009 @ 10:07 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

yoooooooooooooo thats fucking crazy.....i posted that shit..lol i look up and seee some1 else post hurrican chriss all over lmfao wow
October 23, 2009 @ 10:20 PM
Minn.Sam

Post: 219

Join Date: Jul 2009

Location: TC

what jeans my nig?

511 Levi's sized up 1 ( i think they might be raw cause they got mad honeycombs but iono )

coup.headops@gmail.com

October 23, 2009 @ 10:22 PM
vinftw

Post: 2401

Join Date: Apr 2009

Location: Chicago

511 Levi's sized up 1 ( i think they might be raw cause mad they honeycombs but iono )

they don't have raw 511's, at least i don't think so.

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

October 23, 2009 @ 10:31 PM
ateeeewuh.

Post: 5277

Join Date: Jul 2008




room is dirty as shit.

hand woven irish tweed hat
bevel specs
rl flannel
green thermal
bdu's
red wings


osup ms.doubtfire?

danielle i seas you
October 23, 2009 @ 10:47 PM
diddidcl

Post: 88

Join Date: Dec 2008

Location: BC

lmaooooooooooooooo

what the fuck is your obsession wif sonic


lmfao "sonic"
October 23, 2009 @ 10:49 PM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

they don't have raw 511's, at least i don't think so.


they don't i thought mine were raw cause they say dry clean only on the tag
October 23, 2009 @ 11:30 PM
Gallo

Post: 438

Join Date: Feb 2006

Location: Germoney

October 23, 2009 @ 11:44 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

Lose the scarf
October 24, 2009 @ 12:01 AM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Gain some steez.
October 24, 2009 @ 12:06 AM
senormateoo

Post: 778

Join Date: Jan 2009







this makes meh chuckle
October 24, 2009 @ 12:21 AM
AyoItzJuno

Post: 252

Join Date: Jul 2009


this is the only pic i have sorry pplz.
im the tall one.
October 24, 2009 @ 12:22 AM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

GHEY backpack man
October 24, 2009 @ 12:25 AM
AyoItzJuno

Post: 252

Join Date: Jul 2009

ok....
October 24, 2009 @ 12:30 AM
whoRichard?

Post: 2114

Join Date: Jul 2009

Location: 714

TGIF
October 24, 2009 @ 12:36 AM
JARE

Post: 1066

Join Date: May 2009

Clean^
October 24, 2009 @ 12:37 AM
1hundo.

Post: 205

Join Date: Nov 2007

Location: Edmonton

Dope fits all around &)




- Brixton beanie
- Obey Rapture Jacket
- Obey Vedder button up
- American Aperal v-neck
- Obey Poo Boy pants
- CLEA shoes


Visit my blog: http://www.1hundo.ca
October 24, 2009 @ 12:38 AM
whoRichard?

Post: 2114

Join Date: Jul 2009

Location: 714

Dope shit hundo :]

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top