Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
December 27, 2013 @ 07:43 PM
piccolo

Post: 599

Join Date: Dec 2012

Got this from another forum.

"I was bored, so i decided to visit the site again to check out a couple
of threads. I clicked on the "goodlooking people" thread to see how the
users looked like.


Now i was expecting these dudes to be some diesel skinheads all tatted up and chit, i guess i was wrong "









And this is how the girls look:







These are the same people you converse with on the daily basis.

Stay safe brehs.

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

December 27, 2013 @ 07:50 PM
Neffy

Post: 64

Join Date: Sep 2013

HB looks the same way, only 5-10 years younger.
I know you cacs out there
December 27, 2013 @ 07:51 PM
REVS

moderator

Post: 3415

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

We should troll that forum again or some similar one, someone bump that one thread. 

I prefer carcinogens to endorphins.

December 27, 2013 @ 07:55 PM
Vancouver

Post: 1653

Join Date: Jan 2008

its pretty disturbing how popular that site is
December 27, 2013 @ 07:59 PM
eidaow

Post: 1142

Join Date: Sep 2010

Location: canada



bae , dat nike shirt cool

~ h a n s u m ~

December 27, 2013 @ 07:59 PM
Ruthless

Post: 2029

Join Date: Oct 2012



She look like she fuck black guys

Let me see those downvotes

December 27, 2013 @ 08:01 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

she look like that pic been shot in 1990
December 27, 2013 @ 08:09 PM
meFLOW

Post: 1728

Join Date: Dec 2010


2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

December 27, 2013 @ 08:09 PM
bjornvan

Post: 1096

Join Date: Sep 2012

OP post link to that thread. i want to see what those cacs be saying on the boards.
I think I got banned from that site awhile back lol.So many forums trolled that site.
December 27, 2013 @ 08:22 PM
Captain Al

Post: 1623

Join Date: Feb 2013

crazy how a lot of these people are the same losers we see in real life. mostly social outcasts i assume tho. not surprised if they look like that.

tumblr: bankpaper.tumblr.com

December 27, 2013 @ 08:27 PM
DaPark

Post: 1884

Join Date: Apr 2012

Location: UK

The dudes looks scary ass, the type that'll rape a girl or is a serial killer

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

December 27, 2013 @ 08:33 PM
piccolo

Post: 599

Join Date: Dec 2012

OP post link to that thread. i want to see what those cacs be saying on the boards.
I think I got banned from that site awhile back lol.So many forums trolled that site.
I got it from here:

http://www.thecoli.com/threads/this-is-how-stormfront-users-look-like-lol.89306/

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

December 27, 2013 @ 08:34 PM
piccolo

Post: 599

Join Date: Dec 2012

Found it, it's over 200 pages long.

http://www.stormfront.org/forum/t194219-237/

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

December 27, 2013 @ 08:45 PM
Neffy

Post: 64

Join Date: Sep 2013

crazy how a lot of these people are the same losers we see in real life. mostly social outcasts i assume tho. not surprised if they look like that.
Youre a loser too!! 
Why you niggas in denial like youre better than them
December 27, 2013 @ 08:59 PM
dmwalking

moderator

Post: 3535

Join Date: Aug 2007

Location: New England

Not surprising that ugly insecure white boys would grasp for anything to help their self esteem issues.  

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

December 27, 2013 @ 09:03 PM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

Scrolled through that thread and saw a girl say "I won't post a picture for future employers/admissions to see". Not so proud of that "white pride: outlook on life it seems cool
December 27, 2013 @ 09:18 PM
SonOfRise

Post: 2269

Join Date: Jan 2013

Location: Earth

White knight thread.

Zooey Deschanel is the most perfect person on this earth and i love her more than anything and we are gettin married #2017!!!

December 27, 2013 @ 10:09 PM
AmericanLegend

Post: 2472

Join Date: Jul 2012

Location: USA

smh me and this inferior mexican getting into an argument. fucking lame! white power 88!

both of em are gay

taste the glamour

December 27, 2013 @ 10:41 PM
KingPin

Post: 612

Join Date: Jun 2012

That forum is crazy I might have to make a profile there to fuck with them.
December 27, 2013 @ 11:12 PM
chief

Post: 6502

Join Date: Feb 2008

Location: WA

all these dudes could be james bond villains

•••

December 28, 2013 @ 12:41 AM
Jegz

Post: 144

Join Date: Sep 2013

Location: VANCOUVER

wtf is this stormfront jesus....
December 28, 2013 @ 12:46 AM
ToMuchMayo

Post: 614

Join Date: Jun 2013

Location: WA



dude look like a younger version of jack black with less hair.
December 28, 2013 @ 12:52 AM
SonOfRise

Post: 2269

Join Date: Jan 2013

Location: Earth

I want to see supervillianz  post there. He hates whites. 

Zooey Deschanel is the most perfect person on this earth and i love her more than anything and we are gettin married #2017!!!

December 28, 2013 @ 01:00 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

I want to see supervillianz  post there. He hates whites. 
December 28, 2013 @ 01:17 AM
Sentimental

Post: 1283

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

I dont know.. most of these dudes look like potential sexual predators, wouldnt want any affiliation what so ever when feds decide to crack on em

I will always love you.

December 28, 2013 @ 03:02 AM
meFLOW

Post: 1728

Join Date: Dec 2010

I want to see supervillianz  post there. He hates whites. 
damn kid youre so fucking ugly

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

December 28, 2013 @ 03:32 AM
dagreezyman

Post: 91

Join Date: Aug 2013

Location: toronto

most of that shit is trolls or w/e anyway so who cares
December 28, 2013 @ 05:13 PM
DaAlphaMale

suspended

Post: 165

Join Date: Dec 2013

The world would be a much nicer place without white people TBH.... TBH

www.extremeladyboys.com

December 28, 2013 @ 05:29 PM
Hellah Fresh

Post: 3974

Join Date: Dec 2006




Light skin DMX looking ass
December 28, 2013 @ 05:48 PM
Pantic

Post: 3498

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

The world would be a much nicer place without white people TBH.... TBH
Do you realize ur the same as the shitstains on that forum? TBH

Please login first to reply.
Back To Top