[Official] Off-Topic Chat

September 19, 2013 @ 02:37:44
how much did that cost gil?
450, i aint even mad tho. 
worth it
September 19, 2013 @ 02:44:04
lmfao worth it  kanye fan boi
September 19, 2013 @ 15:09:47
Went to the casino with family Sunday and Wednesday this week. 
I think my girl got mad about it lol 
September 19, 2013 @ 20:37:12
September 19, 2013 @ 21:13:23

happy talk like a pirate day
September 19, 2013 @ 22:57:57
Any heads been with a girl who's got kids? This girl just started working at my place and I grabbed her number and later found out she's got a youngin', I've never dealt with this. 
yo b i know the feel. no matter how  good they look or personallity they got its not worth . theres always a pressure on you no matter what. questions u can't ask  (i do anyways) wheres its father? is he gonna kill me? is the kid retarted? how old?  i mean maybe if you didn't find out so soon yea and got to know her. But from my exp girls never mention them and live there lives like there child dosn't exist . bad mother . or talk about them to much where you feel intimated and sort of responsible. just get someone single or settled imo less headaces more joy.

Cmon get down with a real nigga wussup

September 19, 2013 @ 23:16:22
i only fuck with broads who have kids.  nigga its like i've raised 20 kids.
September 19, 2013 @ 23:31:58
REVS
Moderator
Originally posted by Inactive User
Any heads been with a girl who's got kids? This girl just started working at my place and I grabbed her number and later found out she's got a youngin', I've never dealt with this. 
yo b i know the feel. no matter how  good they look or personallity they got its not worth . theres always a pressure on you no matter what. questions u can't ask  (i do anyways) wheres its father? is he gonna kill me? is the kid retarted? how old?  i mean maybe if you didn't find out so soon yea and got to know her. But from my exp girls never mention them and live there lives like there child dosn't exist . bad mother . or talk about them to much where you feel intimated and sort of responsible. just get someone single or settled imo less headaces more joy.

Good looks Soul. Thanks. 

I prefer carcinogens to endorphins.

September 19, 2013 @ 23:43:47
dont get trapped b, dont raise a other nigga kid
September 20, 2013 @ 06:12:20
KIDS AINT NUTTIN TO FUCK WIT SON

{ ͡• ͜ʖ ͡•}

September 20, 2013 @ 13:50:13
Anyone still trynna buy wtaps

http://www.gravitypope.com/shoes/product/24348-vans-vault-vn-0oze8xy-og-sk8-hi-lx

Sizes 10.5 , 11 left

The fuck you looking at....

September 20, 2013 @ 17:04:38
to cop Ye tickets or not? fuck this could be a once in a lifetime shit..

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 21, 2013 @ 00:59:48
Yo why do the mods keep deleting my shit 

Not sure why seems abit weird to me i havent done nothing wrong

- Tracy Jackson
September 21, 2013 @ 02:54:15
The new Supa Rise - B.T.H (Beat The Hoe) {JT - T.K.O} Vid pushed back for tomorrow

And mods if you want a shout out just ask i was gunna put yall into it

- Tracy Jackson
September 21, 2013 @ 07:09:25
log off wanker
September 22, 2013 @ 01:54:05
So I just got off a flight where the pilot missed the entire city & had to bust a fucking u-turn in the air... Keep in mind that Las Vegas is in the middle of the fucking desert & there are mountains surrounding half of it so it's pretty hard to miss.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

September 22, 2013 @ 19:29:55
how do undftd hoodies fit? 

ig quinnandres

September 22, 2013 @ 19:58:59
Damn HB has been dead and boring without me on here

- Tracy Jackson
September 22, 2013 @ 23:40:51
tracy jackson is fucking gay and a virgin lol
September 23, 2013 @ 01:05:36
Being broke aint a joke.... i gotta get a job

lol ok....

September 23, 2013 @ 01:11:25
Riff Raff knows wassup smokeyface

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 23, 2013 @ 21:31:37
Riff Raff knows wassup 
i used to fuck with riff raff, but that nigga fell off now
September 23, 2013 @ 21:35:42
Riff Raff knows wassup 
i used to fuck with riff raff, but that nigga fell off now
yeah hes really corny now

thats why i always say theres only 1 lil b and whoever else trys to do what lil b does will fail

- Tracy Jackson
September 23, 2013 @ 21:47:21
cawp or drop chinos ? for 15 bucks

September 23, 2013 @ 21:57:20
Dam man . gotta put this out there for the first time in 3 years i feel nervous as fuck around this girl. I mean idk i all tense kinda swearting, idk got me tight. im not no bitch nigga as hb raised me to be . But dam man after class on campus i saw her walking my way and i turned around afraid to make contact... I feel unbalanced  -sigh-.

Cmon get down with a real nigga wussup

September 23, 2013 @ 22:55:10
school started bout 3 weeks ago and we've been expecting a student from the netherlands. today he arrived, and he was black to my surprise. anyways dude's accent was kinda funny, but he seem cool. 

(✿◠‿◠)

Please login first to reply.
x