Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
November 21, 2011 @ 02:35 AM
stos

Post: 1161

Join Date: Nov 2006

how is he mad? learn how to use that picture
November 21, 2011 @ 02:38 AM
Ape2

Post: 159

Join Date: Nov 2011

Location: San Diego

how is he mad? learn how to use that picture


Does this ring a bell

the original

November 21, 2011 @ 02:41 AM
stos

Post: 1161

Join Date: Nov 2006

is he the one that posted up all those shit looking shoes? god why did i back him up.
November 21, 2011 @ 03:43 AM
The Chosen One

suspended

Post: 1522

Join Date: Jun 2011

cuz im pinoy
November 21, 2011 @ 05:18 AM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

how is he mad? learn how to use that picture


Does this ring a bell
those are :X
November 21, 2011 @ 05:24 AM
egoflexin

Post: 71

Join Date: May 2011

different strokes homie, you got your priorities fucked up if you're spending your time worrying about what other people do
November 21, 2011 @ 05:27 AM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

i agree^.but i still say those shoes are :Xjust saying.
November 21, 2011 @ 05:57 AM
scottietrippn

Post: 12

Join Date: Nov 2011

Location: California

those oc's are hot fire homie you trippin
November 21, 2011 @ 06:08 AM
trevxv3

Post: 1818

Join Date: May 2010

Location: Temecula

Let's find OP and hang him from a tree by a box logo. Lynchmob anyone?



SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

November 21, 2011 @ 06:15 AM
Alx

Post: 264

Join Date: May 2009

cuz niggas gotta, ya know, go brrraaaap, and get trill with it nah mean? sometimes they take it a lil boo wap, but den sumin be liek damn nigga, then yous gotta step up ya gaaayum dunny. puncha few pinoys in the face and you be all "nigga im fresh, widda holy sole, shieeeeeeee." then trow up dey signs, middle fingas ya heard. yellin "fuck yo clique suck jew dick" gettin dat animal fiercness up in HURRR. takin it to a WHOLE NADDA LEVEL wid dey fresh game swag son. rapin dem females in the back alley type steeze. and when dem simp cats tryna stunt, you gatta has dat gully nigga lived in NY moved to japan then back to NY, peace out to the Helgen son, type attitude/ naw'm saying dunny? gotta be on that level when yous turn into a God son, for fucking they own kin, like a sister or some shit. baptising yo fresh self in virginal incestuousness blood nah mean. yo just gotta keep it trill with a John Stockton Knee brace ya dig?

just to remain trill, no bady wanna be a basic bitch, only bad bitches in hur


fucking dead
November 21, 2011 @ 06:21 AM
jaded

moderator

Post: 7929

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ


i'm the best mayne, i deed it

November 21, 2011 @ 06:40 AM
WCDon

Post: 1170

Join Date: May 2011

Location: Bay Area

Fuck ass niggas. Hard to tell whos Ape and whos the fuckass nigga Ape. Thought all along Ape was etherin himself lol

THIS CANDYLAND NIGGA

November 21, 2011 @ 08:58 PM
babypowder

Post: 33

Join Date: Nov 2011

someone ban this nigga


LOL foreal who cares
November 21, 2011 @ 09:53 PM
sirdiego

Post: 9

Join Date: Nov 2011

Location: Arizona

signs up for hypebeast account
doesn't understand how people like shopping for clothes and expensive items

am i missing something here

i'm sorry about the other Nov 2011 members.

November 21, 2011 @ 10:07 PM
BlakkardBlanc

Post: 52

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

cuz niggas gotta, ya know, go brrraaaap, and get trill with it nah mean? sometimes they take it a lil boo wap, but den sumin be liek damn nigga, then yous gotta step up ya gaaayum dunny. puncha few pinoys in the face and you be all "nigga im fresh, widda holy sole, shieeeeeeee." then trow up dey signs, middle fingas ya heard. yellin "fuck yo clique suck jew dick" gettin dat animal fiercness up in HURRR. takin it to a WHOLE NADDA LEVEL wid dey fresh game swag son. rapin dem females in the back alley type steeze. and when dem simp cats tryna stunt, you gatta has dat gully nigga lived in NY moved to japan then back to NY, peace out to the Helgen son, type attitude/ naw'm saying dunny? gotta be on that level when yous turn into a God son, for fucking they own kin, like a sister or some shit. baptising yo fresh self in virginal incestuousness blood nah mean. yo just gotta keep it trill with a John Stockton Knee brace ya dig?

just to remain trill, no bady wanna be a basic bitch, only bad bitches in hur
CHUUUCH

BOW. ON. A. BITCH.

November 21, 2011 @ 11:05 PM
jkoop

Post: 205

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

cuz niggas gotta, ya know, go brrraaaap, and get trill with it nah mean? sometimes they take it a lil boo wap, but den sumin be liek damn nigga, then yous gotta step up ya gaaayum dunny. puncha few pinoys in the face and you be all "nigga im fresh, widda holy sole, shieeeeeeee." then trow up dey signs, middle fingas ya heard. yellin "fuck yo clique suck jew dick" gettin dat animal fiercness up in HURRR. takin it to a WHOLE NADDA LEVEL wid dey fresh game swag son. rapin dem females in the back alley type steeze. and when dem simp cats tryna stunt, you gatta has dat gully nigga lived in NY moved to japan then back to NY, peace out to the Helgen son, type attitude/ naw'm saying dunny? gotta be on that level when yous turn into a God son, for fucking they own kin, like a sister or some shit. baptising yo fresh self in virginal incestuousness blood nah mean. yo just gotta keep it trill with a John Stockton Knee brace ya dig?

just to remain trill, no bady wanna be a basic bitch, only bad bitches in hur
CHUUUCH


speak english mother fuckers
November 21, 2011 @ 11:49 PM
WCDon

Post: 1170

Join Date: May 2011

Location: Bay Area

cuz niggas gotta, ya know, go brrraaaap, and get trill with it nah mean? sometimes they take it a lil boo wap, but den sumin be liek damn nigga, then yous gotta step up ya gaaayum dunny. puncha few pinoys in the face and you be all "nigga im fresh, widda holy sole, shieeeeeeee." then trow up dey signs, middle fingas ya heard. yellin "fuck yo clique suck jew dick" gettin dat animal fiercness up in HURRR. takin it to a WHOLE NADDA LEVEL wid dey fresh game swag son. rapin dem females in the back alley type steeze. and when dem simp cats tryna stunt, you gatta has dat gully nigga lived in NY moved to japan then back to NY, peace out to the Helgen son, type attitude/ naw'm saying dunny? gotta be on that level when yous turn into a God son, for fucking they own kin, like a sister or some shit. baptising yo fresh self in virginal incestuousness blood nah mean. yo just gotta keep it trill with a John Stockton Knee brace ya dig?

just to remain trill, no bady wanna be a basic bitch, only bad bitches in hur
CHUUUCH


speak english mother fuckers


Step yo ebonics game up son.

THIS CANDYLAND NIGGA

November 22, 2011 @ 01:08 AM
1973 tha Kami

Post: 499

Join Date: Oct 2009

close registrations stat
November 22, 2011 @ 03:53 AM
stevennD

Post: 187

Join Date: Sep 2010

Cause we pull bitches with our never washed, 356 day old denim you jewish lawyer ass motherfucker.
November 22, 2011 @ 04:07 AM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

signs up for hypebeast account
doesn't understand how people like shopping for clothes and expensive items

am i missing something here
lol nice profile pic dickhead.
November 22, 2011 @ 08:02 AM
sirdiego

Post: 9

Join Date: Nov 2011

Location: Arizona

signs up for hypebeast account
doesn't understand how people like shopping for clothes and expensive items

am i missing something here
lol nice profile pic dickhead.


lol thx bro

i'm sorry about the other Nov 2011 members.

November 22, 2011 @ 08:16 AM
TreyHongz

Post: 366

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area | Irvine

Cause we pull bitches with our never washed, 356 day old denim you jewish lawyer ass motherfucker.


LOLL

IG: @treyhongz http://www.treyhongz.tumblr.com

November 22, 2011 @ 06:07 PM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

well played.
November 22, 2011 @ 06:19 PM
johnathan

Post: 2944

Join Date: May 2009

Location: lol

signs up for hypebeast account
doesn't understand how people like shopping for clothes and expensive items

am i missing something here

i almost gave e-props but then i noticed the join date

free max b 2013

November 22, 2011 @ 10:18 PM
yobosayo

Post: 91

Join Date: Nov 2011

Location: haiti

November 22, 2011 @ 10:35 PM

Inactive

Not sure if troll, but this is an interesting topic

For me, I just take pride in my appearance and don't like wearing basketball shorts and USPA slides


haha omfg for some reason i couldnt contain your avatar and your username Ape at the same time, thats so funny to me. Looking at the avatar and then saying 'Ape' out loud. but... NO im genuinely not trolling, actually im a Dane, im from Denmark obviously, so the language might be a little off and come off as bad attempt at trolling, but its not. I just want to know from people or males who spend a lot of their lives on clothing in general, im interested in knowing WHY the need for this. Just personal answers, im interested in this cus i really cant relate to it and that makes it more interesting to me for some reason okaystoptalkinghittingonmykeyboard


lol
Spørg de mennesker, der arbejder på Norse Store.
co sign, Spørge dem, der arbejder på Norse Store.

Please login first to reply.
Back To Top