So the bruins won...

Jun 16, 2011 @ 00:02
(Invalid img)

♥♥♥♥♥s are going crazy and burning shit here smh
Jun 16, 2011 @ 00:06
Fuck hockey ♥♥♥♥♥

Black Panther member

Jun 16, 2011 @ 00:18



Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Jun 16, 2011 @ 00:36
yup its pree crazy @ downtown vancity right now with the riots and shit
Jun 16, 2011 @ 01:28
shits crazy just got home
Jun 16, 2011 @ 01:56
smh at all pushing the bruins fan off a fucking bridge though.. smh
Jun 16, 2011 @ 02:02
shits crazy just got home
riots are awesome


Smh

I'm ashamed to be in Vancouver
Jun 16, 2011 @ 02:11
damn i got tear gassed like a mufugga downtown and i wasn't even doing shit!
Jun 16, 2011 @ 02:13
That's too bad cause the Canucks been on a roll the whole season...too bad they couldn't get it together on the last game of their season.

smh at all pushing the bruins fan off a fucking bridge though.. smh


It's okay, Boston sports fans are douchebags anyway.
Jun 16, 2011 @ 02:16
shit was crazy
Jun 16, 2011 @ 02:17
Jun 16, 2011 @ 02:44
^ smokeyface
Jun 16, 2011 @ 03:13
Jun 16, 2011 @ 03:48


♥♥♥♥♥ on the left doing push-ups next to a burning car... a lifestyle I'll never knowsmhsmh

IG: @PicturesInTheMail

Jun 16, 2011 @ 03:55
lmaaaaaaaaaaaaaaao!

https://www.instagram.com/tojedroga/

Jun 16, 2011 @ 04:09
did a boston fan really get pushed off the over pass and die? smh
Jun 16, 2011 @ 04:16
Damn all I gotta say is get drunk and join in on the riots. Its like a once in a lifetime thing, might as well live it up. Tag some shit, drink and smoke like bloody hell, and wear a gas mask and tag shit.
Jun 16, 2011 @ 10:17
smokeyface

but I don't get it, it's hockey lmao?)
Jun 16, 2011 @ 10:33
^ Its a way of life. ♥♥♥♥♥
Jun 16, 2011 @ 10:47
i lold so much when i saw this picture
meme potential 9000
Jun 16, 2011 @ 10:51
hahaha


Jun 16, 2011 @ 11:40
i lold so much when i saw this picture
meme potential 9000


lol
Jun 16, 2011 @ 11:41
This thread provided lulz... moar pl0x
Jun 16, 2011 @ 11:42
Lmaoo thought this was a Boston celebration thread.

Fucking hockey fans be crazy..

http://hypebeast.com/forums/apparel/168849/

Jun 16, 2011 @ 12:22
i lold so much when i saw this picture
meme potential 9000


this.

and this.

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Jun 16, 2011 @ 16:56
fucking pathetic. making americans look real bad. at least in europe football riots have a deeper meaning than just looting shit and destroying places. i wouldn't seriously think twice shooting that fucking fob asian in that pic right in the head.

I've gone out the window

Jun 16, 2011 @ 16:56
FUCK! that pic of that asian guy is making me angry as fuck

I've gone out the window

Jun 16, 2011 @ 16:58


hey tough guy.

his facebook all over facebook via riot groups.
https://www.facebook.com/profile.php?id=710181751&ref=ts
lol busted.
Jun 16, 2011 @ 16:58
i would go fucking taxi driver if i lived there

I've gone out the window

Jun 16, 2011 @ 17:00
i would go fucking taxi driver if i lived there


If it makes you feel better, his life is ruined. He was arrested at school, and everyone who knew him are currently trying to ruin his life more by messaging his boss and surprisingly, his Sargent in the cadets....
Please login first to reply.