FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
April 22, 2010 @ 09:03 PM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

when you go to a national park is it better to camp in a tent or stay at motel and go on hikes from there.
April 22, 2010 @ 09:06 PM
vinsanityy.

Post: 1125

Join Date: Jan 2010

Location: swag

fucking motel faggot i dont wanna take shits in the bushes and get swagged on my ANOOS by some strange creatures
April 22, 2010 @ 09:07 PM
Virungă

Post: 2790

Join Date: Jan 2010

Location: Connecticut

tent
April 22, 2010 @ 09:07 PM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

you're just a little pussy. camping in a tent is boss, have fun with a camp fire in a motel parking lot.
April 22, 2010 @ 09:12 PM
vinsanityy.

Post: 1125

Join Date: Jan 2010

Location: swag

i care about being clean faggot u havent washed ur hair in a week
April 22, 2010 @ 09:12 PM
Sway Calloway

Post: 564

Join Date: May 2009

Location: CT

Tent, motels are nasty

All I do is eat tuna and listen to Rich Hil

April 22, 2010 @ 09:29 PM
Dray

Post: 2167

Join Date: Dec 2008

Location: Bay Area

Times have changed i chose motel cuz i dont trust niiggas no more.
April 22, 2010 @ 09:33 PM
Oh Shit Ninjas! MILK, RUN!!!

Post: 749

Join Date: Apr 2010

Location: If Madonna Calls...I...

hot air balloon
April 22, 2010 @ 10:22 PM
tyler,

Post: 1618

Join Date: May 2009

tent

maybe my canadian is showing but i have never heard of someone doing some stupid lame ass shit like posting up in a motel and going on hikes. fucking MAN UP or stay at home and take a stroll in the park
April 22, 2010 @ 10:30 PM
ASSHOLE

Post: 4230

Join Date: Apr 2009

hot air balloon


what you said was real
April 22, 2010 @ 10:33 PM
iiinfinity

Post: 55

Join Date: Apr 2010

Camping.
April 22, 2010 @ 10:34 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

you're just a little pussy. camping in a tent is boss, have fun with a camp fire in a motel parking lot.


is u were soo confident about the tent, why make this dumbass thread?
April 22, 2010 @ 10:40 PM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

is u were soo confident about the tent, why make this dumbass thread?


Because I'm an American who loves democracy.
April 22, 2010 @ 10:42 PM
dhkgfkdj

Post: 2059

Join Date: Jan 2009


dat rv swag
April 22, 2010 @ 10:42 PM
Vancouver

Post: 1688

Join Date: Jan 2008

obviously a tent. who "camps" in a motel....
April 23, 2010 @ 04:19 AM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

i guess someone is behind on their man vs. wild episodes.
April 23, 2010 @ 04:24 AM
vinsanityy.

Post: 1125

Join Date: Jan 2010

Location: swag

Because I'm an American who loves democracy.


i love you bro.
April 23, 2010 @ 07:16 AM
Denny Crane

Post: 1914

Join Date: May 2006

fucking motel faggot i dont wanna take shits in the bushes and get swagged on my ANOOS by some strange creatures


i care about being clean faggot u havent washed ur hair in a week


Your use of 'faggot' is beyond irony.
April 23, 2010 @ 07:43 AM
GENERAL DISARRAY

Post: 693

Join Date: Apr 2010

never camped in a tent before. anytime the word camp was used we stayed in cabins lol. but id probably try it atleast once .................... i think.
April 23, 2010 @ 12:49 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

who camps? what is this the 1700s or some shit? you're not a Neanderthal. get a motel hippie.
April 23, 2010 @ 01:06 PM
neverflye

Post: 99

Join Date: Mar 2010

Location: badger country

i dont want fucking bugs crawling around when im tryin to do something freaky
April 23, 2010 @ 03:06 PM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

tent.
April 23, 2010 @ 03:23 PM
AlphaTrion

Post: 418

Join Date: Apr 2008

I'd say tent if you're gonna go hiking in a national park, go all out and get the whole outdoor experience. But depending on the national park you might not be able to depending on the season or you'll have to register for campground space. check ahead of time.
April 23, 2010 @ 03:38 PM
linh

Post: 1448

Join Date: Feb 2010

Tree house.
April 23, 2010 @ 06:26 PM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

i love you bro.


back at ya brosef
April 23, 2010 @ 07:43 PM
lukenstein

Post: 176

Join Date: Sep 2008

Location: Australia

You wouldnt know what to do if u were faced with real wildlife , get some practice , come to australia, feels good to "rough" it under the stars and live off the land.
April 23, 2010 @ 07:44 PM
vinsanityy.

Post: 1125

Join Date: Jan 2010

Location: swag

Your use of 'faggot' is beyond irony.


me having a big penis is beyond irony so now fuck off and eat my ass
April 23, 2010 @ 07:50 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

man fuck all that wilderness shit, I'd get a motel and just hang out at the bar near the national park before I went camping in one in a tent and all that dumb shit. Y'all white people is crazy...

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

April 23, 2010 @ 07:53 PM
RawShack

Post: 1559

Join Date: Jul 2008

man fuck supreme.
April 23, 2010 @ 08:21 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

^you have the hundreds in your avy. your opinion is invalid. stfu.

Please login first to reply.
Back To Top