January 27, 2014 @ 04:47 AM
KiddCoast

Post: 776

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

dam im mad I sold it

i acutally fucked with this jacket, but kinda pointless to cop living in San Diego. hasnt dipped below 70 all winter i the daytime

Twitter: @KiddCoast

January 27, 2014 @ 04:49 AM
KiddCoast

Post: 776

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Dude you can look me up on hackforums.net my name is redwall235 I don't have to flex on this technology bullshit I'm majoring in computer science I've been hitting little kids internet connections via Xbox since I was 13.
just so everyones aware these are the type of people who wear supreme nowdays
yea, at this point we all taking the L just by being on this form and reading this bullshit.
Kendrick taking those grammy's tomorrow. all you yeezy dick riders take the L.

m-51 seezon

flags hoodie is the shit.

yall can't tell me nothing...
you stupid, macklemore taking all the shit he nominated for. grammys made for white people b

Twitter: @KiddCoast

January 27, 2014 @ 05:04 AM
Cold World

Post: 1556

Join Date: Jan 2010

Location: BK

Supreme Cartel is now the laughing joke of the kiddy Supreme community. Congrats.
January 27, 2014 @ 05:04 AM
FUCKHYPEBEAST300

suspended

Post: 98

Join Date: Jan 2014


CAMP CAP PRINT LEAK #2

THE DUDE WHO GAVE ME THESE PICS WAS UNSURE ABOUT THE FIRST ONE. SO IT COULD BE FAKE!! THIS PRINT AND THE JACKET ARE 100% CONFIRMED. DON'T BELIEVE ME? COOL IDGAF. I'M JUST TRYING TO HELP BY SHOWING YOU GUYS SOME STUFF BEFORE THE PREVIEW

FLAMING OR STUPID 12 YEAR OLD COMMENTS AND YOU GUYS WILL NOT SEE THE JACKET

FYI THAT SHIT IS 
good to have you back schminx
January 27, 2014 @ 05:11 AM
xafriaf

Post: 3661

Join Date: Aug 2012

Location: California

The lowballs on instagram during the "offseason" are fucking ridiculous lol


I feel bad for the sellers getting offered "VNDS" CDG2 camps for their rose jerseys.
January 27, 2014 @ 05:18 AM
Cold World

Post: 1556

Join Date: Jan 2010

Location: BK

Supreme Cartel is now the laughing joke of the kiddy Supreme community. Congrats.
Being Low Key in Supreme Cartel, has it's perks. I get to see people bitch over tiny shit.
Its like a 14 year old girls group of what boy likes me. Very awkward to read at times.
January 27, 2014 @ 06:05 AM
cabbage_giant

Post: 265

Join Date: Jun 2013

Spenc 4 Mod > Shark 4 Mod
Neither of you >
January 27, 2014 @ 06:10 AM
OneForeigner

Post: 757

Join Date: Aug 2013



SS14 Joggers
ill cop, i don't give a fuck
January 27, 2014 @ 06:18 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216



SS14 Joggers
ill cop, i don't give a fuck
DEAR LORD YOU GUYS ARE DUMB.

those are the homie Lou's sweats that he took to a dry cleaners and got done.

Supreme Cartel is now the laughing joke of the kiddy Supreme community. Congrats.
Supreme Cartel is for niggas who couldnt/cant get into Supreme-Talk

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

January 27, 2014 @ 06:21 AM
ivansan

Post: 19

Join Date: Aug 2013

Pharell's fedora looked stupid a.f
January 27, 2014 @ 06:26 AM
OneForeigner

Post: 757

Join Date: Aug 2013



SS14 Joggers
ill cop, i don't give a fuck
DEAR LORD YOU GUYS ARE DUMB.

those are the homie Lou's sweats that he took to a dry cleaners and got done.

would still cop....
January 27, 2014 @ 06:42 AM
tezzz

Post: 1278

Join Date: Feb 2013

joggers cool

fat boy need a 10 piece

January 27, 2014 @ 01:48 PM
sanvhez

Post: 210

Join Date: Jun 2012


mackelmore is hot
Your posts are ass even when it's unrelated to Supreme damn
January 27, 2014 @ 02:37 PM
sumnerpitt

Post: 42

Join Date: Jan 2014

Pharell looking straight Arbys at the Grammys 
January 27, 2014 @ 02:58 PM
dancingbaby

Post: 23

Join Date: Aug 2012

Why do people rape prices on these damien hirst box tees
Please just go outside and get some damn fucking fresh air dude. For a few weeks preferably.
January 27, 2014 @ 03:28 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

You can tell Supreme's really got someone by the balls if they're considering jewelry
January 27, 2014 @ 03:43 PM
powercumm

Post: 127

Join Date: Jan 2014

You can tell Supreme's really got someone by the balls if they're considering jewelry


ive been wanting a gold onyx ring for a minute..but they go for $700-1000....if supreme makes one thats affordable im coppin


and who cares what I like? worry about your own shit
broke nikka alert
broke nikka alert
January 27, 2014 @ 03:43 PM
Jebbia

Post: 826

Join Date: Oct 2013

The only free hour i got is from 11:30-12:15 every thursday. Jebbia wins.
Drops are at 11:00 you fucking loser
The only free hour i got is from 11:30-12:15 every thursday. Jebbia wins.
Drops are at 11:00 you fucking loser
Only in UK fucker
January 27, 2014 @ 03:57 PM
lxkvs

Post: 312

Join Date: Jun 2012

The only free hour i got is from 11:30-12:15 every thursday. Jebbia wins.
Drops are at 11:00 you fucking loser
The only free hour i got is from 11:30-12:15 every thursday. Jebbia wins.
Drops are at 11:00 you fucking loser
Only in UK fucker
quote game weak

WTB: SS11 Supreme x North Face Horizon Hat (black only)

January 27, 2014 @ 04:04 PM
kingjoffery

Post: 150

Join Date: May 2013

That Jesus piece is

Anybody still hating is extra seasoned, if you think it's too small you should have grabbed two for good measure. I can't wait to see what other jewls Preme drop this season. The nixon on my left wrist is getting lonely. 

I don't drink too much - I know the Bud wiser.

January 27, 2014 @ 04:15 PM
spamster

Post: 1417

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

That Jesus piece is

Anybody still hating is extra seasoned, if you think it's too small you should have grabbed two for good measure. I can't wait to see what other jewls Preme drop this season. The nixon on my left wrist is getting lonely. 
Nixon. LOL
January 27, 2014 @ 04:16 PM
thethirdman

Post: 231

Join Date: Apr 2013

Location: bklyn

That Jesus piece is

Anybody still hating is extra seasoned, if you think it's too small you should have grabbed two for good measure. I can't wait to see what other jewls Preme drop this season. The nixon on my left wrist is getting lonely. 
dead @ nixon. Get a legitimate watch if you're gonna flex borderline costume jewelery. 
January 27, 2014 @ 04:18 PM
spamster

Post: 1417

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

That Jesus piece is

Anybody still hating is extra seasoned, if you think it's too small you should have grabbed two for good measure. I can't wait to see what other jewls Preme drop this season. The nixon on my left wrist is getting lonely. 
dead @ nixon. Get a legitimate watch if you're gonna flex borderline costume jewelery. 
January 27, 2014 @ 04:33 PM
kingjoffery

Post: 150

Join Date: May 2013

That Jesus piece is

Anybody still hating is extra seasoned, if you think it's too small you should have grabbed two for good measure. I can't wait to see what other jewls Preme drop this season. The nixon on my left wrist is getting lonely. 
Nixon. LOL
I'm not rich and I'm honest. But I guess every Nixon is trash right?


I don't drink too much - I know the Bud wiser.

January 27, 2014 @ 05:12 PM
napps.

Post: 555

Join Date: Jan 2010

Location: around

Why do people rape prices on these damien hirst box tees
Please just go outside and get some damn fucking fresh air dude. For a few weeks preferably.
You must be new
why you got so many post dawg? shit. 

take pictures and shit

January 27, 2014 @ 05:33 PM
jjapplesauce

Post: 1044

Join Date: Sep 2012

Havent been on for awhile and not going through a bunch of pages but has anyone mentioned that Johnny Rotten is the photo tee? 

edit: Go ahead and downvote the truth.
January 27, 2014 @ 05:34 PM
thane20

Post: 651

Join Date: Aug 2012

Location: Handsum boy Castle



SS14 Joggers
INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Bang

January 27, 2014 @ 05:46 PM
EVIL

Post: 291

Join Date: Mar 2013

Location: CNC3

Stone island 
January 27, 2014 @ 06:26 PM
Okay.

Post: 2585

Join Date: May 2011

Location: Philly

lol @ buying a mini jesus piece tho 

where the azn girls at

January 27, 2014 @ 06:54 PM
nelsonram

Post: 127

Join Date: Aug 2012


Please login first to reply.
Back To Top