Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
April 4, 2014 @ 04:04 PM
JIBBA

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: Boston

Anybody get their shipping confirmation email but still says it doesn't exist when tracked? Been like that since yesterday
when you buy your account faggot?
When you were still wearing quiksilver

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

April 4, 2014 @ 04:05 PM
RyandaGod

Post: 2358

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

Anybody get their shipping confirmation email but still says it doesn't exist when tracked? Been like that since yesterday
when you buy your account faggot?
When you were still wearing quiksilver

Frail shot. I never wore quicksilver and am older than you. I was wearing designer when you were still in aeropostale herb
April 4, 2014 @ 04:13 PM
johnthunder_

Post: 59

Join Date: Apr 2014

But seriously if you were buying multiples of a camp hat that's just sitting they wouldn't give a fuck about the terms of service. 
Bought two packs of spitfire wheels with the same card, lets see what happens. 
Both just shipped
April 4, 2014 @ 04:14 PM
sjohnnnn

Post: 1358

Join Date: Mar 2012

That warehouse girl is a bitch 

سبحان

April 4, 2014 @ 04:16 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1785

Join Date: May 2009

Location: in the cut

supreme is the new aeropostale
April 4, 2014 @ 04:16 PM
susdaddy

Post: 781

Join Date: May 2012

Location: in da booty

ny/la peeps-- 

are the small box tees like normal t-shirts? thinner? thicker? 

Thanks
April 4, 2014 @ 04:17 PM
RyandaGod

Post: 2358

Join Date: Mar 2012

Location: Boston

supreme is the new aeropostale
forreal. At least this lame shit is making me loot
April 4, 2014 @ 04:25 PM
ⓈⒽⒶⓇⓀⒾⓃ

Post: 1312

Join Date: Feb 2014

i wear a lot of banana republic

WORLD CUP CHAMP 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014

April 4, 2014 @ 04:26 PM
dankversace

Post: 238

Join Date: Jan 2014

Location: Houstatlantavegas

Ghoul could give me $10,000, but I would still probably hate him

HURRY UP WITH MY DAMN CROISSANTS

April 4, 2014 @ 04:27 PM
hick

Post: 1489

Join Date: Sep 2013

That warehouse girl is a bitch 

thats the answering machine tho
April 4, 2014 @ 04:28 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1785

Join Date: May 2009

Location: in the cut

supreme is the new aeropostale
forreal. At least this lame shit is making me loot
cool
April 4, 2014 @ 04:28 PM
hick

Post: 1489

Join Date: Sep 2013

i wear a lot of banana republic

jcrew
April 4, 2014 @ 04:42 PM
DELROY

Post: 427

Join Date: Aug 2013


Copyright 2014

April 4, 2014 @ 04:47 PM
nosebs

Post: 6

Join Date: Mar 2014

uptown, gotenks, gawdie all raise valid points. Blacks are more statistically likely to commit violent crimes and Whites are more likely to do weird shit and white-collar crimes. Idk if race is part of it but what the fuck happened to morality and just being good humans.
April 4, 2014 @ 04:54 PM
NZOO

Post: 2813

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

Shut the fuck up... if I'm in city I hope to see you and knock you the fuck out. yes I'm a nigger and ready to do nigger shit.
you clearly just proved my point. case closed. 
Exactly now show your self irl kid... 

Really a downvote,talking that shit you do lol

Don't badmind me.

April 4, 2014 @ 04:54 PM
hick

Post: 1489

Join Date: Sep 2013

it aint even the shoes...culture dictates that if you marked as a punk, you will be dealt with accordingly

not my rules, but what others live by...its pretty funny

white people dont care about shoes and shit cuz theyll just buy what they think is cool...which is what makes them so weird

colored people know whats cool...ironically cannot afford it, so they get heated when someone else does
April 4, 2014 @ 04:56 PM
D E A T H

Post: 123

Join Date: Jan 2012

Location: Drain City, USA

remeber that Thursday you didnt wake up wtih a boner for supreme? 

If you are given life you owe a death.

April 4, 2014 @ 05:00 PM
cheyaaa

Post: 3189

Join Date: Mar 2010

this thread fell off.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

April 4, 2014 @ 05:02 PM
NZOO

Post: 2813

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

you clearly just proved my point. case closed. 
Exactly now show your self irl kid... 
i have posted myself several times in this thread lmao. probably more than anyone else (not trying to shade yall what so ever). what part you stay in?
I'm all over, i don't peep this thread as much as you, but when I do need a laugh..why not. I find your comments interesting , I just want to see  one of you fuckboys irl talking that shit online about race, and fold up when you are on the subway or in public places.  Tomorrow I will be attending the Asher Roth release show somewhere in midtown.

Don't badmind me.

April 4, 2014 @ 05:07 PM
JIBBA

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: Boston

can anyone comment on the sizing of the shorts. Specifically as far as the waist band and if sizing up is a major issue or if it will just result in a baggier/more relaxed fit..
I see the measurements.... Im just wondering if the waist will be tight enough on an xl to fit a size 30 waist... or if I'm just gonna sell the shorts
the stuff is oversized, it is nike jersey's and short's anyone who bought the stuff in store has the the style numbers on the bags, those are styles from back in the day ahaha fit big
Maybe the shorts. But the jersey definitely isn't oversized. The jersey is reg sup sizing. Pretty much the same as the last few seasons.

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

April 4, 2014 @ 05:08 PM
hick

Post: 1489

Join Date: Sep 2013

lolol

post foams blues...ya'll are coming down from that jawns high

get some coke in your nasals
April 4, 2014 @ 05:09 PM
yeahbutstill

Post: 583

Join Date: May 2013

so what happened in sup nyc, did they drop the foams?

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

April 4, 2014 @ 05:10 PM
NZOO

Post: 2813

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

Ghoul Pillow you fucking faggot. the original statement that the other dude said, was THAT THE WAITING WAS CLOSED FOR PUBLIC SAFETY BECAUSE OF BLACKS AND HISPANICS. and that's one of the resons why he didn't agree. jesus christ. fucking leave dude. i'll accept a case from anyone else except you. you are poison to this thread and you get 30 downotes on everything. go to fucking reddit or post your collection right now, to at least make up for your irrelevancy that has lingered on this thread.


I'm a faggot? go take a look in the mirror, also all I did was iterate that the whole discussion was a waste of time, who cares if you are caucasian, haitian, hispanic, asian; we are all the same, toss the check your privilege bullshit and quit while you are ahead and you do not "spread love" the brooklyn way if you are gonna sit there. Not gonna sit here and put you down because I am better than that.
Wow
/thread

Don't badmind me.

April 4, 2014 @ 05:11 PM
Luis Manuel

Post: 104

Join Date: Jun 2013

Anyone know if there are any decks set to drop later this season?
Anti-Hero
April 4, 2014 @ 05:13 PM
thethirdman

Post: 229

Join Date: Apr 2013

Location: bklyn

All you people "from NYC" act like this is some fucking melting pot. You all must be some midwestern transplants bringing that faggy west coast vibe bs. NYC is culturally divided and people here are racist, no matter who you are.
April 4, 2014 @ 05:15 PM
ⓈⒽⒶⓇⓀⒾⓃ

Post: 1312

Join Date: Feb 2014

Are you guys justing pounding away at your keyboards to see who can look like the biggest idiot?

Jesus fuck, walk away and come back to read what you wrote in 10 minutes

I suspended the campaign, but wow does this forum need a mod

WORLD CUP CHAMP 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014

April 4, 2014 @ 05:16 PM
moeshin

Post: 271

Join Date: Oct 2012

No shipping confirmation yet for me.. is it cause i didn't order foams?  sad  lol
April 4, 2014 @ 05:16 PM
rob_smoove

Post: 77

Join Date: Dec 2012

Finally got tracking!

Wealth is in the mind not the pocket

April 4, 2014 @ 05:17 PM
NZOO

Post: 2813

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

@gawdie ..my point. You shouldn't have brought up the word nigger at any point, why the fuck would you do that. You think that shit will fly if you separate the two. Like I said no one would let you slide with that shit especially looking like that.

Don't badmind me.

April 4, 2014 @ 05:21 PM
hick

Post: 1489

Join Date: Sep 2013

this is just you guys still aggressive after copping

ya'll need to find hookers or something

Please login first to reply.
Back To Top