[Supreme] 2014 Discussion thread - TROLLING/FLAMING/SELLING=BAN

January 27, 2014 @ 19:31:33
Its really weird that harold would be on the cdg...regardless I wanted another camo..I dont really dig just the dots.

IG - *Dyddykong* wtb Supreme Rose Bomber In Medium

January 27, 2014 @ 19:36:57


the black one of these will be
January 27, 2014 @ 19:42:14
Picked up some old school Supreme heat today at a consignment store in East Village. Can anyone help me out with a price check/season/name? Also, if any of you fiends are interested... Condition is about a 9/10. Very little pilling. No defects. Color is VERRRY Dark Navy. Could easily pass for black, but the dark navy buttons give it away as navy and not black. This piece clearly was not worn very often.







January 27, 2014 @ 19:42:44
Sorry for the shitty lighting/iphone photography.
January 27, 2014 @ 19:44:00
def copping the CDG vans. Sk8 hi's looking proper. hoping the rest of the collab is focused more on the use of pinstripes rather than polka dots. hyped for whats to come

so a seal walks into a club

January 27, 2014 @ 19:46:43
hoping for the all over hoodie to be that versace print
January 27, 2014 @ 19:47:09

IG - *Dyddykong* wtb Supreme Rose Bomber In Medium

January 27, 2014 @ 19:49:34
I forgot, I also had this random kid try it on in the store so I would have a fit pic. Again, I am looking for a price/name/season/interest check on this:
January 27, 2014 @ 19:49:39
any predictions for the prices of the cdg vans

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

January 27, 2014 @ 19:50:41
harolds in color
January 27, 2014 @ 19:51:18
I forgot, I also had this random kid try it on in the store so I would have a fit pic. Again, I am looking for a price/name/season/interest check on this:
"random kid" yeah okay...nice rainbow scarf

IG - *Dyddykong* wtb Supreme Rose Bomber In Medium

January 27, 2014 @ 19:52:00
any predictions for the prices of the cdg vans
I'll be selling them for ~$250-300 on Ebay. Let me know if you want to "pre-order".
January 27, 2014 @ 19:53:56
honestly the vans r trash
January 27, 2014 @ 19:54:07
any predictions for the prices of the cdg vans
I'll be selling them for ~$250-300 on Ebay. Let me know if you want to "pre-order".
NO BACK OFF

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

January 27, 2014 @ 19:54:49
"random kid" yeah okay...nice rainbow scarf
I'm way too much of a Hypebeast to be dressed this J.Crew. Not to mention, there is no way my fat ass is fitting into a medium, otherwise I definitely would be keeping the jacket.
January 27, 2014 @ 19:58:18
Picked up some old school Supreme heat today at a consignment store in East Village. Can anyone help me out with a price check/season/name? Also, if any of you fiends are interested... Condition is about a 9/10. Very little pilling. No defects. Color is VERRRY Dark Navy. Could easily pass for black, but the dark navy buttons give it away as navy and not black. This piece clearly was not worn very often.







fake
January 27, 2014 @ 20:04:02
Vans are dope, will be copping
January 27, 2014 @ 20:05:20
Just answered my own question....

Fall 2009 Wool Tracker Jacket. 24oz Melton Wool with all cotton quilted lining.

http://www.supremenewyork.com/previews/tessmporary_fall09/625/wool-tracker-jacket
January 27, 2014 @ 20:18:11


Versace style deck, deck, could make a interesting hoodie
January 27, 2014 @ 20:24:20
If the CDGs are real, they're nice.

WTB: SS11 Supreme x North Face Horizon Hat (black only)

January 27, 2014 @ 20:25:04
Style is called baroque

Bitch Curved me, You know I'ma have to stunt on her!

January 27, 2014 @ 20:26:51
I dont ever post legit checks but hb gotta help me out. I dont think they made fakes of this but im just making sure.



January 27, 2014 @ 20:29:37
I dont ever post legit checks but hb gotta help me out. I dont think they made fakes of this but im just making sure.



ask for pics on the inside tags

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 27, 2014 @ 20:31:53
January 27, 2014 @ 20:32:49
please be a sample, please just be a sample 

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

January 27, 2014 @ 20:37:26
You guys just dont like anything, do you?
Yall always seem to find a damn excuse for EVERYTHING that comes out/leaks.

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 27, 2014 @ 20:40:54
You guys just dont like anything, do you?
Yall always seem to find a damn excuse for EVERYTHING that comes out/leaks.
Took you since December to figure this out?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x