[Sequence] - 2013 Official Discussion Thread

Jan 07, 2013 @ 20:08
FACEBOOK - INSTAGRAM - TUMBLR - TWITTER

OFFICIAL WEBSITE
2012 THREAD

Some of Fall '12 Lookbook photos.

http://i50.tinypic.com/smum94.jpg[im<br />http://i47.tinypic.com/6y342r.jpg
http://i47.tinypic.com/a4tvzm.jpg
http://i47.tinypic.com/15d4evq.jpg
http://i49.tinypic.com/2i77ngn.jpg

Good things coming this year, thanks to everyone who's been supporting.

WWW.SEQUENCE.US

Jan 07, 2013 @ 20:12
We'll be choosing the giveaway winners for each social media very shortly.
Also, the website has been experiencing some bugs but it'll be back up soon.

WWW.SEQUENCE.US

Jan 09, 2013 @ 19:29
website is now back online, patience has been greatly appreciated. 

http://sequence.us/

Jan 15, 2013 @ 19:10
Are you guys ever going to restock?

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Jan 15, 2013 @ 19:44
^ I saw on instagram and supposedly there's gonna be a winter drop soon..
Jan 15, 2013 @ 20:47
Originally posted by Inactive User
^ I saw on instagram and supposedly there's gonna be a winter drop soon..
Oh shit really? i'm fine with that too.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Jan 21, 2013 @ 01:04
When's that winter drop fellas??
Jan 25, 2013 @ 23:38
Sorry about the late response. I've been without a laptop for a while now and I'm workin on getting it fixed.
But as for the late winter drop, we are looking to come out with some accessories/beanies hopefully next month.

Also, if anyone lives around the Orange County/LA area, we'll be having some events in the near future so stay tuned for those updates!

WWW.SEQUENCE.US

Jan 26, 2013 @ 05:52
This brand looks pretty dope Im surely copping something this coming drop!

The fuck you looking at....

Jan 26, 2013 @ 05:55
im liking the bawx logo tees

FEEDBACK: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/193859

Jan 26, 2013 @ 05:57
LOOK AT ANNOYINGJAQUON http://www.youtube.com/watch?v=bhvfAXWiOj4
Jan 29, 2013 @ 01:03
Damn y'all need to re-up on the enemies hoodies
Feb 10, 2013 @ 03:28
Anything new from Sequence soon?
Feb 11, 2013 @ 01:18
My bad about being MIA on here, but a lot of things have been going on behind the scenes and changes are being made.  Our next release will now be a Spring drop. Will most likely consist of two drops with something else dropping in the middle.  We'll be posting up teaser pics before on our social medias and here. 
Happy Chinese New Year's to those that celebrate this holiday.

WWW.SEQUENCE.US

Feb 13, 2013 @ 17:21
http://www.instagram.com/sequenceus
http://sequenceus.tumblr.com/

Be sure to keep up with us on our social media outlets for an inside look of what's going on behind the scenes. 


How it all starts.  Original hand sketch of our lethal warriors design from a couple season ago.

http://www.sequence.us

Feb 13, 2013 @ 18:04
How's sizing on the Resurrection hoodies? I usually wear mediums everything.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Feb 13, 2013 @ 20:56
go true to size. fits perfectly

http://tinyurl.com/3dln5qa

Feb 15, 2013 @ 20:34
How's sizing on the Resurrection hoodies? I usually wear mediums everything.
True to size.  Unfortunately, we don't have anymore mediums in the Ressurection hoodies.


Another look at an original sketch.  It all starts with a paper and a pen.

http://www.sequence.us

Feb 15, 2013 @ 22:35
One of the few brands I see on these forums with actual talent and skill behind their designs. Good job guys.

IG: @armandosaysno

Feb 16, 2013 @ 00:29

http://www.sequence.us

Feb 16, 2013 @ 03:53
no more medium. 

btw for the grey hoodie should i tts or size down?
Feb 16, 2013 @ 05:30
thread needs moar fits.
Feb 16, 2013 @ 06:32
no more medium. 

btw for the grey hoodie should i tts or size down?
Stick with TTS

http://www.sequence.us

Feb 16, 2013 @ 06:34
do  you guys plan on dropping a s/s collection?
Feb 16, 2013 @ 08:33
do  you guys plan on dropping a s/s collection?
ya sometime in april is what we are aiming for. 

http://sequence.us/

Feb 16, 2013 @ 18:36
are you guys gonna restock this weekend? i really want the grey enemies
Feb 17, 2013 @ 09:30
are you guys gonna restock this weekend? i really want the grey enemies
No restocks unfortunately. 

Everyone grab what ya want before they're all gone!  Sale ends Monday midnight

http://www.sequence.us

Feb 18, 2013 @ 02:27
it would be dope if you dropped a coach jacket

ig quinnandres

Feb 19, 2013 @ 01:48
it would be dope if you dropped a coach jacket
Sooon ;)

BTW, last day of the sale going on right now (40% off)!  Ends at 12PM PST

http://www.sequence.us

Feb 21, 2013 @ 08:23
idk if i interpreted one of your ig pics right, but im guessing some headgear for the upcoming drop?
hopefully with that total massacre logo blushing

http://tinyurl.com/3dln5qa

Please login first to reply.