[Blvck Scvle] – 2013 Official Discussion Thread (Selling=Ban)

Mar 30, 2013 @ 08:36
can those who have copped the fame coach comment on quality? nylon outer shell with a lining? water resistant?
It's not water resistant, cuz it's ripstop. Quality is pretty decent. Aesthetically, nothing to really highlight, but nothing poorly made either. One thing you should probably keep in mind though is that if you plan on layering, size up.
Thanks


Anybdy have measurements of a med from pit to pit and the length down the back?
I've got a medium. I'll hit you off with the measurements when I get the chance...
Mar 30, 2013 @ 20:06
Anybody trying to get the indian necklace in gold for only 45 shipped hmu, im trying to get funds for the underworld necklace.
Mar 30, 2013 @ 21:40
^ SHUT UP.
Mar 31, 2013 @ 00:54
damn that rugby piece.

Can yall just release the OG Rugby's ?

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Mar 31, 2013 @ 04:34
Originally posted by Inactive User
^ SHUT UP.
who really cares?
Mar 31, 2013 @ 08:50
Can't wait to finally release this lookbook. Spring 13 coming up soon.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Mar 31, 2013 @ 12:13
Mar 31, 2013 @ 17:57
shits been up for a minute bruh ^^^

2015 Reel vimeo.com/97743690

Apr 01, 2013 @ 03:37
Can't wait to finally release this lookbook. Spring 13 coming up soon.

mega what do you have in store for this april? last 420 was ill

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Apr 01, 2013 @ 16:32
Originally posted by Inactive User
Can't wait to finally release this lookbook. Spring 13 coming up soon.

mega what do you have in store for this april? last 420 was ill
shoot you already know we bout to get another round of those non leather FUNERAL/SILENCE/BELIEVE hats! shoot i cant wait!

The fashion game will never be the same once i emerge. I can promise you that much.

Apr 02, 2013 @ 09:39
420 is going to be great.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Apr 02, 2013 @ 21:31
whats gonna drop for 4/20?
Apr 02, 2013 @ 22:49
Anyone on here got an BS/ATL Beanie they willing to sell???
Apr 03, 2013 @ 00:38
It's not water resistant, cuz it's ripstop. Quality is pretty decent. Aesthetically, nothing to really highlight, but nothing poorly made either. One thing you should probably keep in mind though is that if you plan on layering, size up.
Thanks


Anybdy have measurements of a med from pit to pit and the length down the back?
I've got a medium. I'll hit you off with the measurements when I get the chance...

looking for measurements of the med still, thanks
Apr 03, 2013 @ 00:38
It's not water resistant, cuz it's ripstop. Quality is pretty decent. Aesthetically, nothing to really highlight, but nothing poorly made either. One thing you should probably keep in mind though is that if you plan on layering, size up.
Thanks


Anybdy have measurements of a med from pit to pit and the length down the back?
I've got a medium. I'll hit you off with the measurements when I get the chance...

looking for measurements of the med still, thanks
Apr 03, 2013 @ 04:03
How is everyone? Forums seem to be very boring these days huh?

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Apr 03, 2013 @ 04:08
BLVCK 4:20 http://t.co/Wr1LAWsjBe

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Apr 03, 2013 @ 20:31
BLVCK 4:20 http://t.co/Wr1LAWsjBe
LOL @ how butthurt the Jesus freaks were when you posted this on IG

http://vimeo.com/hyperstationusa ___ Twitter and Instagram: @hyperstationusa

Apr 03, 2013 @ 21:44
Patitently waiting on 4:20 & SSVR Capsules
Apr 03, 2013 @ 22:27
I want to link up with Mega though. Scvle God been busy and he never got to looking into the stuff I had. 
Apr 04, 2013 @ 05:51
How is everyone? Forums seem to be very boring these days huh?
yea man, waiting for that heat. then it'll be buzzing again
Apr 04, 2013 @ 07:16
Is the sfcb wavegod jacket still available in the LA store?

http://projectnibiru.bigcartel.com/

Apr 04, 2013 @ 07:20
what does sfcb stand for
Apr 04, 2013 @ 07:27
what does sfcb stand for
Surfclub

http://projectnibiru.bigcartel.com/

Apr 04, 2013 @ 17:38
what does sfcb stand for
SURFCLUB

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Apr 04, 2013 @ 17:38
Is the sfcb wavegod jacket still available in the LA store?
SF OR NY ONLY

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Apr 05, 2013 @ 01:28
give us a peak at that black scale x ssur collab and is that Black Scale x Freshiam a FALL collab
Apr 05, 2013 @ 02:12
Is the sfcb wavegod jacket still available in the LA store?
SF OR NY ONLY

soon to be on karmaloop smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

Apr 05, 2013 @ 03:33
Mega can you release the wavegod tee in la? And any pics of the Wavegod jacket? By the way I like where you're going with this brand btw. I could see good things coming out of this.
Apr 05, 2013 @ 04:27
Mega can you release the wavegod tee in la? And any pics of the Wavegod jacket? By the way I like where you're going with this brand btw. I could see good things coming out of this.
Dang first post for a 2009 member.

http://projectnibiru.bigcartel.com/

This topic is locked, replies are no longer accepted.