[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

May 02, 2013 @ 15:26
they lyin
Your order has been successfully submitted on May 02 at 11:00 EST. It

will be shipped within 3-5 business days from New York via UPS Ground.. A

tracking number will be emailed to you as soon as your order has been

shipped.

Order #**************
.................................................................
Bling Logo Mini Towel
Style: Gold
Price: $24
.................................................................
Power, Corruption, Lies Pocket Tee
Style: Black
Size: XLarge
Price: $96
.................................................................
cart total: $120
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $130

Your order has been successfully submitted on May 02 at 11:00 EST. It

will be shipped within 3-5 business days from New York via UPS Ground.. A

tracking number will be emailed to you as soon as your order has been

shipped.

Order #*********
.................................................................
Power, Corruption, Lies Pocket Tee
Style: Black
Size: Small
Price: $96
.................................................................
cart total: $96
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $106


.................................................................


Stay Losing.
1. text doesn't count
2. a couple pages ago you just said you copped 3
3. getting your mom and dad to cop for you is not being swift lol
May 02, 2013 @ 15:27
restock!
Just tried, they said the order has been processed already so it was too late
you scumbag.

and its gone

May 02, 2013 @ 15:27
Anybody grab a large blue split shirt or a large Pcl shirt wanna trade a green camo cdg camp plus cash? Pm me i can't keep up with this thread, I'm headin outta town for the weekend too.
May 02, 2013 @ 15:27

Time to go back to sleep.
dumbass 
never knew what hit him
May 02, 2013 @ 15:27
watch for a pcl in medium his order just got canceled smokeyface
May 02, 2013 @ 15:27
bobhall, why are you salty as fuck

dante stays grabbing multiples..
May 02, 2013 @ 15:27
For those that grab multiples, is there a temple I can train to have the same swiftness?
the secret is to be sold, not told
Greatness is within you, wise one.
May 02, 2013 @ 15:27
Purp l/s, black Guatemala and I'm out
Gilly Suits
May 02, 2013 @ 15:28
All I wanted was a new hat to go with everything, went black 5 panel.

Instagram: @gillysuits_

May 02, 2013 @ 15:28
lol cant wait to see how much they go for on Cliff Edge, it's gonna be up there with Givenchy tee pricing
May 02, 2013 @ 15:30
May 02, 2013 @ 15:31
Got cart jacked with a checkout time of about 12 seconds...DID ANYONE GET A SMALL?? 
I made the mistake of going for the small, but seriously can any1 prove they got a small
May 02, 2013 @ 15:31
bobhall, why are you salty as fuck

dante stays grabbing multiples..
These brokebois aint swift so they throw out the oh nah i aint paying 106 for a shirt. Lol when you know they were on that last screen telling em shits sold out.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

May 02, 2013 @ 15:32
I didn't even see the small as an option when I went in.
May 02, 2013 @ 15:32
i still dont get how do you order more than one style with the same card ? someone said go back refresh after adding it to the cart the first time ?
May 02, 2013 @ 15:33
yeah bro just keep refreshing, it'll show up
May 02, 2013 @ 15:34
Why did they fuck us with the tax tho? Anything under $110 at NYC should be tax exempt. Even with shipping that shit was under $110. Whatever. I got what I wanted, $4 ain't makin too much a difference.

You Fuckin Mourk. instagram - @ian_darin

May 02, 2013 @ 15:35
dumbass 
never knew what hit him
lmao hahahahhahahhahahahahahaha

fat boy need a 10 piece

May 02, 2013 @ 15:35
Decent Drop.

"The bears are attracted to the menstruation."

May 02, 2013 @ 15:35
Greatness is within you, wise one.
lol, for $15 you can never miss a drop again.
what is this you are talking about 
May 02, 2013 @ 15:36
Your order has been successfully submitted on May 02 at 11:00 EST. It


will be shipped within 3-5 business days from New York via UPS Ground.. A


tracking number will be emailed to you as soon as your order has been


shipped.

Order #**************
.................................................................
Bling Logo Mini Towel
Style: Gold
Price: $24
.................................................................
Power, Corruption, Lies Pocket Tee
Style: Black
Size: XLarge
Price: $96
.................................................................
cart total: $120
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $130

Your order has been successfully submitted on May 02 at 11:00 EST. It


will be shipped within 3-5 business days from New York via UPS Ground.. A


tracking number will be emailed to you as soon as your order has been


shipped.

Order #*********
.................................................................
Power, Corruption, Lies Pocket Tee
Style: Black
Size: Small
Price: $96
.................................................................
cart total: $96
ship & handle: $10
sales tax: $0
order total: $106


.................................................................


Stay Losing.
1. text doesn't count
2. a couple pages ago you just said you copped 3
3. getting your mom and dad to cop for you is not being swift lol
Haha how many did you get? Oh wait none.

Take your salt crusted L and move on.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

May 02, 2013 @ 15:36
Got the PCL and the l/s athletic top AKA I'm going to get paid $50 to wear the l/s. 

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

May 02, 2013 @ 15:36
lol, for $15 you can never miss a drop again.
what is this you are talking about 
He is referencing $15 BJs for guaranteed copping.

"The bears are attracted to the menstruation."

May 02, 2013 @ 15:37
Dear ......,

Your order has been successfully submitted on May 02 at 11:00 EST. It will be shipped within 3-5 business days from New York via UPS Ground.. A tracking number will be emailed to you as soon as your order has been shipped.

Order #398621
.................................................................
Power, Corruption, Lies Pocket Tee
Style: Black
Size: Large
Price: $96 
.................................................................
cart total: $96
ship & handle: $10
sales tax-$0
order total: $106.00


YOU MAD BRAH?
May 02, 2013 @ 15:37
Got the PCL and the l/s athletic top AKA I'm going to get paid $50 to wear the l/s. 
Exactly smokeyface smokeyface
May 02, 2013 @ 15:38

Time to go back to sleep.
you must be new here

Twitter: @KiddCoast

May 02, 2013 @ 15:38
fucking herbs ITT
May 02, 2013 @ 15:38
Don't they ask for the name tho? 

Instagram: abdiasphotog

May 02, 2013 @ 15:38
Some kid posted his order number on IG. He got a Medium PCL tee if anyone wants to cancel or whatever.
Order # 386816
May 02, 2013 @ 15:38
Dear ......,

Your order has been successfully submitted on May 02 at 11:00 EST. It will be shipped within 3-5 business days from New York via UPS Ground.. A tracking number will be emailed to you as soon as your order has been shipped.

Order #398621
.................................................................
Power, Corruption, Lies Pocket Tee
Style: Black
Size: Large
Price: $96 
.................................................................
cart total: $96
ship & handle: $10
sales tax-$0
order total: $106.00


YOU MAD BRAH?
ha
This topic is locked, replies are no longer accepted.