Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
October 11, 2013 @ 11:30 AM
sonnyscott

Post: 51

Join Date: Apr 2013

Any One That Copped Hockey Top Off The Restock Get A Shipping Confirmation Yet? My Order Was Summited  At 3:11 pm pst
I ordered mine at 11:00 (withing 10 seconds of release) and still have no shipping email
October 11, 2013 @ 11:38 AM
sonnyscott

Post: 51

Join Date: Apr 2013

Who else from uk/europe hasn't got a shipping conf. from yesterdays order please downvote

Me, I ordered within 10 seconds, and still no shipping email
October 11, 2013 @ 11:39 AM
unlaced510

Post: 303

Join Date: Feb 2008

Location: Bay Area 510

Any One That Copped Hockey Top Off The Restock Get A Shipping Confirmation Yet? My Order Was Summited  At 3:11 pm pst
I ordered mine at 11:00 (withing 10 seconds of release) and still have no shipping email
Too Swift For Your Own Good Lol

Follow Me On IG @unlaced510 tons of stuff new items for sale

October 11, 2013 @ 11:44 AM
Masque

Post: 216

Join Date: Dec 2012

Next day UK shipping will never get old cool
October 11, 2013 @ 11:51 AM
green-seeker

Post: 5

Join Date: Mar 2013

yall skinny biches need jesis
October 11, 2013 @ 12:34 PM
sonnyscott

Post: 51

Join Date: Apr 2013

Next day UK shipping will never get old
Will once it takes longer
October 11, 2013 @ 12:45 PM
zane-

Post: 214

Join Date: Mar 2013

"i got the hockey top because people said they liked it, but now they dont like it???? sad((((("

my names zane & i love odd future

October 11, 2013 @ 01:11 PM
mikuhatsune

Post: 179

Join Date: Oct 2013

Location: Based World

chances of another hockey top restock?
October 11, 2013 @ 01:14 PM
sonnyscott

Post: 51

Join Date: Apr 2013

chances of another hockey top restock?


no
October 11, 2013 @ 01:20 PM
fuckilovecola

Post: 359

Join Date: Dec 2012

Next day UK shipping will never get old
shit. my previous orders were shipped within 2 hrs and now the hockey top is still not shipped.
October 11, 2013 @ 01:23 PM
xafriaf

Post: 3492

Join Date: Aug 2012

Location: California

fluer will be grail

people said thunderbird jersey was ugly when it came out, that shit sat. look at it now

look at all people hating on fluer. it didnt even sit, it will be ridiculous later
by this, it sat when it dropped, and now it's a grail logic. Fluer will not be a grail then, because those who wanted it got it.
this post is laughable
You must be stupid if you didn't understand his post.
October 11, 2013 @ 01:23 PM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

my only regret was not doubling up and getting a royal instead of just having teal

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

October 11, 2013 @ 01:25 PM
Havel

Post: 119

Join Date: Jun 2013

Just strolled out of London store with Royal and another Black about 15 minutes ago.
October 11, 2013 @ 01:32 PM
JordR

Post: 287

Join Date: Apr 2013

Location: West Yorkshire

just received my jersey.

shit is fire cool
October 11, 2013 @ 01:34 PM
fuckilovecola

Post: 359

Join Date: Dec 2012

just received my jersey.

shit is fire 
fit pic would be appreciated
October 11, 2013 @ 01:38 PM
Havel

Post: 119

Join Date: Jun 2013

Black Hockey Top will be a grail, Teal will be forgotten once the hype fades, looks shit in person.

nah way man, teal will be remebered because of it being in the f/w teaser and it being the only hockey top you got a full image of in the preview, and royal will be because of it being in fashion killa video
I hear you, but black is always the most versatile. Look at older jersey's, black (or white) always harder to get, more sought after: Mitchell & Ness, Falcon, Blackhawks, Skyline, 94, Hennesy, etc... Black is timeless and goes with everything. Forgotten was the wrong choice of word, Teal will still be wanted.
Black is not the hardest Hennessy jersey to get trust me

Black is still the most wanted, but thanks.
October 11, 2013 @ 01:39 PM
JordR

Post: 287

Join Date: Apr 2013

Location: West Yorkshire

just received my jersey.

shit is fire 
fit pic would be appreciated
sounds lame but i dont actually have a long mirror in my house sad
October 11, 2013 @ 01:42 PM
jallenting

Post: 35

Join Date: Mar 2013

wish the uk online would get a restock, looking at them i want the black or the royal aswell my cool teal.
October 11, 2013 @ 01:48 PM
JordR

Post: 287

Join Date: Apr 2013

Location: West Yorkshire

definitely glad i got a large though. not really swimming in it. im about 6''1 if that helps anyone
October 11, 2013 @ 01:52 PM
fuckilovecola

Post: 359

Join Date: Dec 2012

definitely glad i got a large though. not really swimming in it. im about 6''1 if that helps anyone
I'm 6'3 and got an XL. hope it's ok
October 11, 2013 @ 01:57 PM
thethirdman

Post: 229

Join Date: Apr 2013

Location: bklyn

Finally got that shipping confirmation... 5'10 150 lbs, anyone know if medium was the right call for the hockey top?
October 11, 2013 @ 02:11 PM
Havel

Post: 119

Join Date: Jun 2013

Yeah, both of you will be fine.
October 11, 2013 @ 02:16 PM
lilcombs

Post: 104

Join Date: Aug 2012

Yeah, both of you will be fine.
What about me? Lol. I'm 5'8 135. Copped a medium
October 11, 2013 @ 02:17 PM
jxmookie

Post: 301

Join Date: Jun 2012


Say what you want, but don't you know I'm killin this fit cool

**MIXTAPE COMING SOON** Sus Chinatown Afterparty Remixes Lacking Operational Studio Vol. 1

October 11, 2013 @ 02:17 PM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

anyone what london store stock is like, are there any large or medium in royal to be specific

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

October 11, 2013 @ 02:24 PM
sonnyscott

Post: 51

Join Date: Apr 2013

just received my jersey.

shit is fire 
fit pic would be appreciated
sounds lame but i dont actually have a long mirror in my house

download a selftimer app
October 11, 2013 @ 02:33 PM
Havel

Post: 119

Join Date: Jun 2013

anyone what london store stock is like, are there any large or medium in royal to be specific
You LIVE in London...

0207 437 0493
October 11, 2013 @ 02:34 PM
will69

Post: 83

Join Date: Sep 2013


Say what you want, but don't you know I'm killin this fit
Why the downvotes?? best fit ive seen on this forum
October 11, 2013 @ 02:36 PM
Havel

Post: 119

Join Date: Jun 2013

anyone what london store stock is like, are there any large or medium in royal to be specific
You LIVE in London...


0207 437 0493
October 11, 2013 @ 02:37 PM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

anyone what london store stock is like, are there any large or medium in royal to be specific
You LIVE in London...

0207 437 0493

i still live about half hour from store tho, just putting the question out there, and yer i will probably ring up

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top