Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 3, 2013 @ 08:24 PM
Jaytufli

Post: 17

Join Date: Aug 2013

@thane same here, at first I thought it could be a problem with ups, but now it sounds like it's a problem with Supreme. my guess is that they're just really backed up with orders
but if we have tracking numbers doesnt that mean its in the ups systems 
September 3, 2013 @ 08:37 PM
thirdworlds

Post: 693

Join Date: Nov 2012

Hanu hoodie is slept on..

edit: also who is fucking copping this shit?? I only ask because size 34 is sold out so someone is buying this wack shit..



http://www.supremenewyork.com/shop/bottoms/flight-pant/redcamo
i would wear that, its scool

the right one looks like 50 Cent, P.I.M.P
wow you are so funny. How do you come up with this shit?????
September 3, 2013 @ 08:37 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

hey guys my shipping info ?

ordered thursday confirmation thanks.
September 3, 2013 @ 08:41 PM
squids

Post: 219

Join Date: Feb 2013

tbh got my confirmation on thurs around 3
September 3, 2013 @ 08:43 PM
CaptainMurphy

Post: 557

Join Date: May 2013

Damn, some dude on reddit just sold a navy cdg camp for 75 shipped what a steal.
Hah I just got a navy cdg part 2 camp for $70 shipped.  Weird Coincidence.
September 3, 2013 @ 08:47 PM
thirdworlds

Post: 693

Join Date: Nov 2012

hey guys my shipping info ?

ordered thursday confirmation thanks.
whut?
September 3, 2013 @ 08:51 PM
oneallah

Post: 3259

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

all my years of rocking Supreme, I have never seen a photo tee sit. Like a full size in every color except black.
you must be very new to it than,
i still remember seeing tyson tees sit on the shelf

................lol at new bitches still commenting every fucking comment on 
"i never got my shipping confirmation"
September 3, 2013 @ 08:52 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

I just got off the phone with the guy who prints shipping labels at the warehouse. He said if you didn't get your shipping confirmation yet your order is probably cancelled but they haven't set out the cancellation emails yet so be prepared.
September 3, 2013 @ 08:54 PM
CaptainMurphy

Post: 557

Join Date: May 2013

Hanu hoodie is slept on..

edit: also who is fucking copping this shit?? I only ask because size 34 is sold out so someone is buying this wack shit..



http://www.supremenewyork.com/shop/bottoms/flight-pant/redcamo
i would wear that, its scool





I'm gonna buy all the camo and do this to obeyneffags at my school.
September 3, 2013 @ 09:05 PM
xriley

Post: 8

Join Date: Jun 2011

Still no shipping confirm..
You're not the only one. I ordered Thursday afternoon and haven't gotten a confirmation. The sweater I ordered sold out shortly after, so maybe there was some sort of technical issue.
September 3, 2013 @ 09:06 PM
oneallah

Post: 3259

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet



year? 
who cares, it says supreme on it so youll buy it anyways
September 3, 2013 @ 09:09 PM
Glock Lesnar

Post: 202

Join Date: Jul 2012

got my package today, lmao @ u guys without a shipping confirmation
September 3, 2013 @ 09:13 PM
olegdobrynin

Post: 27

Join Date: Mar 2013

got my package today, lmao @ u guys without a shipping confirmation
September 3, 2013 @ 09:18 PM
premejunkie

Post: 237

Join Date: Jun 2013

Did everyone who ordered on thursday get their ship notification? Still waiting for mine........
got mine friday and checked out 11:01
September 3, 2013 @ 09:26 PM
c4t_lover

Post: 57

Join Date: Apr 2013

got both orders shipping conformation, one is almost here the other one I just got the conformation for it like 10 minutes ago. Ordered both on Thursday at 8
September 3, 2013 @ 09:34 PM
chubbychaser

Post: 18

Join Date: Apr 2013

How much is box logo hoodie going to be?
September 3, 2013 @ 09:40 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

anyone try spraying their bic pen with neverwet so the box logo doesn't get ruined??
September 3, 2013 @ 09:46 PM
CaptainMurphy

Post: 557

Join Date: May 2013

Damn people haven't even got their shipping info and shit yet? In the tri state area you get your package next day shipping. Supreme is really great with delivery(atleast in this area)
September 3, 2013 @ 09:47 PM
fsas213

Post: 49

Join Date: Nov 2012

@thane same here, at first I thought it could be a problem with ups, but now it sounds like it's a problem with Supreme. my guess is that they're just really backed up with orders
but if we have tracking numbers doesnt that mean its in the ups systems 
Supreme prints the labels before the shipping confirmation email is sent, which generates a tracking number. It doesn't mean that the package has left Supreme's warehouse. It may be sitting there waiting to be picked up by UPS. Also, occasionally when a package is picked up by UPS, it slips through and isn't scanned right away. The fact that things aren't tracking isn't a "problem" with Supreme. The first drop is always a huge cluster and it takes longer to process orders. You all will get your items, whether or not you have a confirmation email today.
September 3, 2013 @ 09:52 PM
KALiKUSH

Post: 2611

Join Date: Jan 2008

Lol my jersey got moved to Friday instead of tomorrow and I checked out at 8:01. A week+ to get to California from NY is a first, fuck UPS they should use USPS Priority... oh well got my HBAxBEENTRILL comin in tomorrow to rock on Thursday instead ya bishhhh $_$ #beensupreme# 
September 3, 2013 @ 09:55 PM
spenc

Post: 1482

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Did everyone who ordered on thursday get their ship notification? Still waiting for mine........
lol I'm in Canada b and I got mine hella fast cool
September 3, 2013 @ 09:59 PM
SB

Post: 327

Join Date: Jul 2012

Location: FL

All you people who wanted twill fit pictures, they aren't the best but whatever
Size medium
I'm 5'11 and pretty slim, if I had any more meat on me I would have definitely gone a large. I'm also aware my room is a mess

Fam..............

Is that a fucking bunk bed?
September 3, 2013 @ 10:08 PM
Hubs

Post: 86

Join Date: Aug 2013

Location: UK

All you people who wanted twill fit pictures, they aren't the best but whatever
Size medium
I'm 5'11 and pretty slim, if I had any more meat on me I would have definitely gone a large. I'm also aware my room is a mess

Fam..............

Is that a fucking bunk bed?
Baring in mind I've had the same bed since I was 4, yes it is. Sup with the bunk bed anyway, they save hella space
September 3, 2013 @ 10:14 PM
zero_cool

Post: 70

Join Date: Jun 2013

Got my shipping confirmation Thursday, pretty sure my package hasn't been sent out because it has that "A label has been printed" info on the tracking website still. Reminds me of 2011 F/W shipping. Shit used to take like 2-3 weeks to arrive for me.
September 3, 2013 @ 10:22 PM
skudoodle232

Post: 105

Join Date: Jun 2011

do you think my size 7 3/8 head would fit a M/L crusher
September 3, 2013 @ 10:27 PM
Rednalooz

Post: 411

Join Date: Jan 2013

Has anyone ever had this happen, where the UPS label was created the day of order, but after 4 days now, it still hasn't shipped? I got the tracking number, but it says the shipment hasn't been delivered to UPS.
This was just answered I think on the last page, they print the shipping label before the order get's shipped out and are most likely backed up.
September 3, 2013 @ 10:31 PM
Anthos

Post: 1169

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

Has anyone ever had this happen, where the UPS label was created the day of order, but after 4 days now, it still hasn't shipped? I got the tracking number, but it says the shipment hasn't been delivered to UPS.
This was just answered I think on the last page, they print the shipping label before the order get's shipped out and are most likely backed up.
Plus it was a holiday..yall nigs needa have patience. just chill and instead of askin questions why not read?

2Ps - WTB L Navy or Black F-1

September 3, 2013 @ 10:31 PM
cutlass

Post: 311

Join Date: Apr 2013

If you look at the UPS email, it should have a scheduled delivery date. This is usually pretty accurate so just wait til then and it will get to you eventually.
September 3, 2013 @ 10:32 PM
CaptainMurphy

Post: 557

Join Date: May 2013

Well Shane kinda represents what the brand use to be or still is. That kind of rebellious behavior and just being straight up crazy. He use to be a cool ass figure and still is. I might cop a tee soon tbh. But yeah look past the fact that hes a drunk. Preme picked him for a reason.



Vs









Without even picking one or the other, the dudes just nasty.
September 3, 2013 @ 10:34 PM
slicklikeagato

Post: 10

Join Date: Nov 2012

" />




info on the quarter?

please!
@ivanandshit 

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top