[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

June 18, 2013 @ 03:30:54
I like the PCL bucket but I'm way more excited for the super fight 5-panel.

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

June 18, 2013 @ 03:35:37
gimme about 5 minutes

smokeyface

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

June 18, 2013 @ 03:52:39
i told yall id come thru


edit: also dont know if its been posted but problem child sticker smokeyface

سبحان

June 18, 2013 @ 03:52:48
I like the PCL bucket but I'm way more excited for the super fight 5-panel.
not really feelin the trucker style
June 18, 2013 @ 04:01:24
i told yall id come thru
where that out sometime just to see the looks you get

Fuck Tha Opps...No Love City

June 18, 2013 @ 04:10:19






#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

June 18, 2013 @ 04:11:08
lol you bought that crusty hennessey jersey off ss?

•••

June 18, 2013 @ 04:12:47
For real niggas who ain't got no feelings!!!

Top left corner is '08 Black Racing Tank

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

June 18, 2013 @ 04:16:08
lol you bought that crusty hennessey jersey off ss?
? not sure what seller you know, but doubt we got the same connects.

Fuckboii get your weight up, spent over 1.5k on Jerseys this year alone. 


#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

June 18, 2013 @ 04:23:17
i told yall id come thru


cant tell if weirdly religious or just weirdo period.

Él Duderîno

June 18, 2013 @ 04:30:10
You slanging that Red Henny homie?  PM me if it's a L

Fuck Tha Opps...No Love City

June 18, 2013 @ 04:31:49
You slanging that Red Henny homie?  PM me if it's a L
I was gonna ask the same thing haha
Black is my favorite though. Might cop one in the near future
June 18, 2013 @ 04:32:09
Traded my back crosses camp for a misfits 5 panel back couple months back . Kicking myself everyday for it .... Smh

LA

June 18, 2013 @ 04:39:27
i told yall id come thru


cant tell if weirdly religious or just weirdo period.
So my mom is super religious and saw me looking at the Supreme website... Just fucking with you son. Looking righteous bro. 
June 18, 2013 @ 04:40:50
i told yall id come thru


edit: also dont know if its been posted but problem child sticker
ima give you a tip

v neck undershirts so you cant see the neck line

where the azn girls at

June 18, 2013 @ 04:43:37
Originally posted by Inactive User
i told yall id come thru


edit: also dont know if its been posted but problem child sticker
ima give you a tip

v neck undershirts so you cant see the neck line
its good bruh
just grabbed the first undershirt in sight im not going out in this just taking a picture for lolz

edit: im surprised thats the first shot fired at this picture

سبحان

June 18, 2013 @ 04:51:08
How funny how one person sees a celeb wearing a bogo and than assumes that there will be a bogo tee next season...

One in the chamber, 32 in the clip.

June 18, 2013 @ 04:51:15
wasnt even a shot i know its not something youd wear out, im just trying to give you a tip bruh 

where the azn girls at

June 18, 2013 @ 04:56:56
You slanging that Red Henny homie?  PM me if it's a L
Yeah just got it in a L, had a Medium for the longest

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

June 18, 2013 @ 05:01:49
REVS a mod?  aiiiiiight, when did this happen?
word just came on to check out the thread, thats tight homie

i miight actually stay active now that someone will prolly get rid of all the BS 

got this in the other day paid $235, its a L but i might keep shit is too nice :/
Sorry to burst your bubble but that shit looks fake homie

Be about it

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 18, 2013 @ 05:05:27

mad i slept on that hoodie last season
June 18, 2013 @ 05:08:48
Lol didn't want to mention it but the cdg does look pretty sketchy ^^^^^


Anybody have any idea how much pcl bucket

will be?
-____-

yall some clowns

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

June 18, 2013 @ 05:11:38
mad i slept on that hoodie last season

My homie accidently washed and dried that same hoodie like 2 weeks after he copped it, R.I.P.

LA

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 18, 2013 @ 05:35:11
fuck that cow hoodie
June 18, 2013 @ 05:39:46
mad i slept on that hoodie last season
thats how i felt at first. but then i thought about it a lot since dropping a few hundred on a hoody is a bold move, and i went with a bape camo pullover for around the same price. i think if you are going with a loud camo... bape is the way to go. imo. 
June 18, 2013 @ 05:52:57
mad i slept on that hoodie last season
Mad I slept on that OJ today at the market
June 18, 2013 @ 05:57:24
i told yall id come thru


edit: also dont know if its been posted but problem child sticker
Where the bomber at! 

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x