Urbanoutfitters - unbranded 14.5 oz japanese selvage denim

Oct 12, 2013 @ 18:09
Do the 321s have the same tiny pockets as 301s?
Oct 15, 2013 @ 14:15
are the 121 and 101 the same fit just difference oz of denim?
Oct 16, 2013 @ 00:51
these jeans have some tiny as pockets other than that they are great
Oct 17, 2013 @ 17:01
are these the 101?

http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?id=16917882&parentid=M_APP_JEANS


UO says the inseam is 34 but the 101 over at unbranded's website says its 36...
Oct 17, 2013 @ 17:30
^Says its an UO exclusive or they prolly no longer 36 inches inseam

My current 101s are definitely 36 inches inseam

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Oct 17, 2013 @ 22:23
wrong thrad.
Oct 21, 2013 @ 18:40
201... not sure how i feel about them...

Oct 21, 2013 @ 19:37
^ Not bad but cant really tell how they fit from that angle

Tbh I have had the 101, 121 and 201s and Ubs price is on point, however not rly a big fan of how they fit
Oct 21, 2013 @ 22:15
i feel like the stacks looks ugly as shit cause the jeans are too baggy...
but then again, all stacks look retarded in the beginning. gonna give these a try still tho
Oct 21, 2013 @ 22:21
Congrats on sizing up from your usual girl jawnz

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 21, 2013 @ 23:10
girl jeans are in tho

dad jeans r in too
Oct 22, 2013 @ 01:06
Originally posted by Inactive User
Congrats on sizing up from your usual girl jawnz

who are you?
Oct 23, 2013 @ 02:48

20 days on UB 201

| devenmmccoy.tumblr.com | | devenmmccoy | IG | https://www.flickr.com/photos/78628245@N07/

Oct 28, 2013 @ 12:02
uo is the worst
Oct 28, 2013 @ 13:25
dead at thinking Unbranded's are made by UO
Oct 28, 2013 @ 13:35
ub's are some shit
Oct 29, 2013 @ 20:25
What doe UB204 fit like???

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

Oct 29, 2013 @ 21:05
Originally posted by Inactive User
What doe UB204 fit like???
http://lmgtfy.com/?q=UB204+fit
Nov 11, 2013 @ 10:09
Got my 21 oz pair in about a week ago and I'm really liking them. They fade pretty quickly.
Nov 11, 2013 @ 23:11
Got my 21 oz pair in about a week ago and I'm really liking them. They fade pretty quickly.
pics!!! i wanna see pics of the 21 oz haha
Nov 12, 2013 @ 06:02
Got my 21 oz pair in about a week ago and I'm really liking them. They fade pretty quickly.
pics!!! i wanna see pics of the 21 oz haha
I'll try to take some soon.
Nov 12, 2013 @ 07:08
Got my 21 oz pair in about a week ago and I'm really liking them. They fade pretty quickly.
Did you finish with your 301s? If so, post some pics, fam. Your pair was what made me want to cop those when I was first looking for UB, but then I got a pair of 221s instead.
Nov 12, 2013 @ 23:30
Got my 21 oz pair in about a week ago and I'm really liking them. They fade pretty quickly.
Did you finish with your 301s? If so, post some pics, fam. Your pair was what made me want to cop those when I was first looking for UB, but then I got a pair of 221s instead.
Yeah I went through 2 pairs of those actually. they turned out pretty bad, but I'll still post the pictures soon.
Nov 14, 2013 @ 00:29


Other pictures aren't uploading for some reason but whatever. I'll post some more as they come along. Wish I sized down one more though.
Nov 14, 2013 @ 22:34


Other pictures aren't uploading for some reason but whatever. I'll post some more as they come along. Wish I sized down one more though.
lol

be careful what you pretend to be

Nov 15, 2013 @ 06:02


Unbranded 21oz tapered. Just copped today
Nov 15, 2013 @ 07:50


Unbranded 21oz tapered. Just copped today

dope fit. how'd you size?
Nov 15, 2013 @ 21:33
cant decide on 201/221 . . . can anyone tall comment on the inseam?
Nov 16, 2013 @ 01:41
201s/1 week~/6'2'' 175lbs/33 waist

wish the leg opening was bigger but its all good

excuse the oversized shirt lmao




pretty happy w em, fucking button fly exposes the buttons (last pic) might have to iron it or something 
Nov 16, 2013 @ 08:07


Unbranded 21oz tapered. Just copped today

dope fit. how'd you size?
Stayed true to size and ended up fitting pretty well and from what I read they'll stretch a bit too so they'll be pretty comfortable smokeyface
Please login first to reply.