Post Your Work 2.0

August 12, 2006 @ 03:00:27
thats a pretty good drawing of that photo...nice sketch
August 12, 2006 @ 10:22:56
uve got some skills
August 13, 2006 @ 03:25:32
thanks. a lot of nice work on here, just wanted to contribute what i had
August 20, 2006 @ 14:44:23
scanned in a picture of the washington post a while back, it's me at my booth for the local Pyramid Art Show. four of us were chosen to be in this column about it.



and im wearing a freshjive shirt for you beasters
August 21, 2006 @ 14:18:48
Dag I was about to go to SCAD but I changed my mind..anywho heres some of my stuff:




more to come...

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

August 21, 2006 @ 16:17:11

Inactive User

sonic is looking mighty fresh! lol
August 21, 2006 @ 18:13:52
Originally posted by Inactive User
sonic is looking mighty fresh! lol

lol thanks I could've done the AF1s a lot better though

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

August 21, 2006 @ 21:35:03
damn bugz looking dope with the grillz1
August 23, 2006 @ 10:58:48
Am I the only one that hates looking at a piece after they're done with it? Here's a self portrait I'm doing for screen printing class..I still have to drop in the paisleys.

August 23, 2006 @ 13:32:52
A thats nice man, that would look good on a tee.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

August 23, 2006 @ 14:00:07
good work-makes me want to get the "pop art" cap now
August 29, 2006 @ 22:48:47
some custom caps...



August 30, 2006 @ 11:40:50
August 30, 2006 @ 11:58:30
NICE.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

August 30, 2006 @ 16:50:30

bitch eatting raw fish
August 30, 2006 @ 19:21:11

Inactive User

i was playing with sizzors at work last night ..blushing
August 31, 2006 @ 19:09:31
freshcity, thats mad nice. you have too much patience and time on your hands.
August 31, 2006 @ 20:08:48
Originally posted by Inactive User
some custom caps...





The trucker hats is nice style is simple meets creative, similar to Haze.
August 31, 2006 @ 21:02:47
man i need more time on my hands. my fuckin job kept me from really having a summer vacation, and this was the summer i needed to get a portfolio done. i didnt do shit.
September 03, 2006 @ 05:35:05
i filled up my blackbook im gunn ago get a new one tomorrow. hell yes baby.

rilly doe?

September 03, 2006 @ 09:42:43






















This is my boy Chris Spade. Hes from baltimore... unbelievable artist.. i smoked my first blunt with this dude and he is the best artist i have ever met..
September 03, 2006 @ 18:23:10
props to your freind man those peices are nice... and congrats with the whole blunt thing
September 06, 2006 @ 19:55:41
Aight.....scanned some pics at my friends house, this was the only one he sent....tongueface

i wanna make it into a shirt someday



don't bite my shit

rilly doe?

September 06, 2006 @ 20:29:53
Originally posted by Inactive User
don't bite my shit


hahaha.
September 06, 2006 @ 23:57:56
Originally posted by Inactive User
hahaha.

LoL! good call

yeah i guess it's pretty much using wu-tang, when i say bite my shit i mean don't jack my idea yo. pretty much the Mighty Healthy listen to ghostface tee inspired me, and this would be like part two with a picture on it, if i ever made this shirt. truly i have the wutang W i guess....sorta biting...beh its a drawing you fuck face now i gotta explain myself cuz i sed dont bite my shit....thanks The Fly, but yeah iunno, word? word em up
i hope you guys like it, took me so long to post a pic. I'll post more in due time.

rilly doe?

September 24, 2006 @ 15:01:32


rilly doe?

September 26, 2006 @ 20:50:33
September 28, 2006 @ 09:56:37


September 28, 2006 @ 18:48:33
thats cool sondelorian im not feeling the whole you think your god thing though
September 29, 2006 @ 09:40:12
i dont think shit

i'm made in the likeness of Him.

so like

...

uh

if you're like... a cat..

then you are a cat right?

-

whatever

thanks for the comment tho

1

ps. i never said i was THE GOD, i said A GOD.
and if you read that history book right, it says
not to worship other god ...

pps. why does wu-tang say 'yo god, waddup god'

GodBless
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x