This game is fun

March 26, 2014 @ 03:59:05
sysach.com/circle-game/
March 26, 2014 @ 04:07:39
Dope.. It works on iPad 

its hard as shit though

Let me see those downvotes

March 26, 2014 @ 04:08:54
Dope.. It works on iPad 

its hard as shit though
lmao just play a few times and it'll come with ease
March 27, 2014 @ 18:32:16
Any of u guys won? How to win? fill the screen?
March 27, 2014 @ 18:49:13
Originally posted by Inactive User
Any of u guys won? How to win? fill the screen?
you don't win, just get high scores without knowing how much you've ever gotten 
March 27, 2014 @ 23:27:41
damn thats hard

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

March 27, 2014 @ 23:35:39
Pretty fun game what are your high scores? I just got 73. I keep getting boned by circles that are probably the next one up from me.
March 28, 2014 @ 01:01:58
Pretty fun game what are your high scores? I just got 73. I keep getting boned by circles that are probably the next one up from me.
like 163 numerous times lol. I keep getting 70's as fuck now. 
March 28, 2014 @ 01:06:33
Yah once you get passed like 120+ the bubbles get big as hell.
March 28, 2014 @ 01:12:46
Yah once you get passed like 120+ the bubbles get big as hell.
thats exactly when the game gets fun for me lmao
March 28, 2014 @ 03:08:12
best is 297 but idk how to use my mouse on it, i think it thinks im on an ios device or somthin because i have to use the touchscreen on my computer.

-Caterpillar
March 28, 2014 @ 03:50:01
lmao how the fuck did you get 297 though, damn. 
March 28, 2014 @ 05:02:42
Got 69, damn this shit is annoying.
March 30, 2014 @ 01:53:04
its not really that hard because after a point your circle is just eating nonatop basically. plus i have a big computer screen so that helps

-Caterpillar
March 30, 2014 @ 01:57:46
Originally posted by Inactive User
its not really that hard because after a point your circle is just eating nonatop basically. plus i have a big computer screen so that helps

-Caterpillar
oh, well yeah. your screen is the reason why. also, constantly pressing space will help you out when you can't move your cursor without failing, so hit the spacebar, find a circle you can get, hit space again, and slightly move the mouse smokeyface
Please login first to reply.
x