November 29, 2013 @ 05:09 PM
Ruthless

Post: 2346

Join Date: Oct 2012

Are they dope or played out? I ain't following the fashion world like that 

Let me see those downvotes

November 29, 2013 @ 05:56 PM
DaPark

Post: 2061

Join Date: Apr 2012

Location: UK

ghost came out with that video which led people to believe that barbagelbites was boland, but i don't understand the reason of posing as a gay black dude

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

November 29, 2013 @ 07:27 PM
Ruthless

Post: 2346

Join Date: Oct 2012

Changed thread.. What's y'all opinion on vans

Let me see those downvotes

November 29, 2013 @ 07:28 PM
oneallah

Post: 3859

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

they ight,
if worn right
November 29, 2013 @ 07:35 PM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

i only rock 275 usd vans breh
November 29, 2013 @ 07:37 PM
REVS

moderator

Post: 3688

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

I haven't worn a pair of Vans in at least 6 or 7 years. I'm not sure how popular they are or aren't though currently. 

I prefer carcinogens to endorphins.

November 29, 2013 @ 08:04 PM
WakeUpScottie

Post: 231

Join Date: Nov 2013

Location: YaBish

Only if they look like sneakers.

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

November 29, 2013 @ 08:26 PM
Gwyn

Post: 669

Join Date: Jun 2012

Location: 253|562|954

You should also ask how hb feels about apc and wtaps for good measure.

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

November 29, 2013 @ 08:27 PM
DaPark

Post: 2061

Join Date: Apr 2012

Location: UK

only if they wtaps

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

November 29, 2013 @ 08:43 PM
Based Boy

Post: 1273

Join Date: Feb 2013

2 words: double taps

and actually supreme too. a lot of cool vans are born from collabs imo.

-Caterpillar
November 29, 2013 @ 08:55 PM
vos15

Post: 229

Join Date: Jan 2012

Location: NYC

Honestly I only wear wtaps and supreme vans #hypebeast
November 29, 2013 @ 08:58 PM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

If you live in California and you're white, you have to wear vans.

Vans are dope since there are so many different types/styles.  They can just be expensive for the shit quality sometimes

Be about it

November 29, 2013 @ 08:58 PM
PowerCum

Post: 1638

Join Date: Jun 2009

i would never pay over 40 bucks for a pair 
November 29, 2013 @ 09:01 PM
steady

Post: 911

Join Date: May 2013

Vans x Wtaps only
November 29, 2013 @ 09:12 PM
Dat1Dude562

Post: 2026

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Honestly I only wear wtaps and supreme vans #hypebeast
you forgot to mention APC's #hypebeast

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

November 29, 2013 @ 09:16 PM
Gwyn

Post: 669

Join Date: Jun 2012

Location: 253|562|954

Honestly I only wear wtaps and supreme vans #hypebeast
you forgot to mention APC's #hypebeast
I think he was just saying the type of vans he wears, like wtaps vans// supreme vans// maybe even cdg vans

"..wearing the usual, because why would i bother wearing something else?" - bill

November 29, 2013 @ 09:20 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

at this point vans r staples in streetwear
November 29, 2013 @ 10:00 PM
Glo'bito

Post: 1796

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

If you live in California and you're white, you have to wear vans.

Vans are dope since there are so many different types/styles.  They can just be expensive for the shit quality sometimes
I'm not even white and I wear them. most comfortable and cheap shoes I own.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

November 29, 2013 @ 10:07 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1758

Join Date: Feb 2012

Location: UK

Cheap everyday shoes 
November 29, 2013 @ 10:21 PM
zzzboy

Post: 2326

Join Date: Apr 2008

 if you are over 21, then vans are simply not cool.  you look like a man-child wearing them lol.

not all vans, just eras.
November 29, 2013 @ 10:41 PM
DonBishopSpacePimp

Post: 3611

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth

 if you are over 21, then vans are simply not cool.  you look like a man-child wearing them lol.

not all vans, just eras.
100% feels this. I wear mine as house shoes and that's it.

"You can drop off your kid and run my fade" #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

November 29, 2013 @ 10:50 PM
Think People

Post: 642

Join Date: Nov 2013

every dude on this forum be sweatin' Vans but be mad at niggas who wear $200+ Lebrons and Jays. 

Vans <
November 29, 2013 @ 10:55 PM
tokyocean

Post: 192

Join Date: Aug 2013

Vans are cool.
 if you are over 21, then vans are simply not cool.  you look like a man-child wearing them lol.

not all vans, just eras.
Let people wear whatever they want. Maybe Vans just don't look good on you or something. Don't act like all people are going look exactly like you.

Karmaloop rep code: REDHOT

November 29, 2013 @ 11:06 PM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

 if you are over 21, then vans are simply not cool.  you look like a man-child wearing them lol.

not all vans, just eras.
wow ur an imbecle
November 30, 2013 @ 01:42 AM
thehorseman

Post: 154

Join Date: Jun 2013

Location: Denmark

Vans is timeless imo, it can contribute to a very dope fit, but also the other way arround
November 30, 2013 @ 01:48 AM
spriteremix

Post: 1076

Join Date: Aug 2012

If you live in California and you're white, you have to wear vans.


No.
November 30, 2013 @ 01:57 AM
حريق

Post: 515

Join Date: Sep 2013

Location: Bando


The only vans that matter tbh. 
#TYBG 

demdownvotestho

November 30, 2013 @ 02:18 AM
nat turner

Post: 1794

Join Date: Jul 2008

i last wore vans when the pack was poppin and had that song vans

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

November 30, 2013 @ 02:26 AM
no0 v.2.0

Post: 290

Join Date: Aug 2007

Location: middle school

shit is for high schoolers
November 30, 2013 @ 05:38 AM
99%Shit

Post: 3463

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

Keds > Vans for plimsolls.





Sk8his, MTN Editions and Half Cabs are cool though.

narsha.narsha.narsha


Please login first to reply.
Back To Top