[Official] WDYWT 2013

Jul 23, 2013 @ 23:23
aye I needed to laugh today thank you

brvndon.tumblr.com

Jul 23, 2013 @ 23:26
im sure you get bitches with that fit bruh
Jul 23, 2013 @ 23:29
am I the only one who doesn't believe HB user asap junior really isn't the dude in the pics?

w.e

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

Jul 24, 2013 @ 00:36


Blahh.

Jul 24, 2013 @ 00:44

 

downvotez

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

Jul 24, 2013 @ 01:10

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

Jul 24, 2013 @ 01:15
^^RLX           

Blahh.

Jul 24, 2013 @ 01:31
Originally posted by Inactive User

Gap
Kirkland
Rothco
Clarks
How do the Rothco pants fit?
Jul 24, 2013 @ 01:46
lmfao that isn't him. nobody would incriminate themselves with this gay shit.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

Jul 24, 2013 @ 01:53
Originally posted by Inactive User
am I the only one who doesn't believe HB user asap junior really isn't the dude in the pics?

w.e
some things are stranger than fiction 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

Jul 24, 2013 @ 02:45
Originally posted by Inactive User
am I the only one who doesn't believe HB user asap junior really isn't the dude in the pics?

w.e
Jul 24, 2013 @ 02:48
Despicable me 2

Instagram: @esoJlaziR

Jul 24, 2013 @ 03:06
Niggas surrendering to police whilst im surrendering to the whole of mankind!

Oh

Fresh costume made over in Japan, fuck 2 of the asian bitches instead of paying for it 

- Tracy Jackson
LOL, yo i died
they should have picked henry cavil for superman but only his body, they should have computer generated tracy jacksons face as superman 
the best post known to HB!

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jul 24, 2013 @ 03:28



Supreme - Quartersnacks - 112 pack AM1's
Dominican Maine Coon straight off the boat
Vine - Twitter - Instagram same name ~~~~~~~~~~~~~~~> Mayimbe181
www.instagram.com/mayimbe181

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Jul 24, 2013 @ 04:02
are you flexing

but happy belated birthday 
No. All swole. Thanks bruh!

first fit is nice man dat second fit tho 
I just realized that as a dark-skinned nigga, either my shit goes off hard or just looks ugly as fuck, there is no middle ground.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

Jul 24, 2013 @ 04:03
this nigga always cooning
Jul 24, 2013 @ 04:07
Originally posted by Inactive User
anyone remember the Nigerian nightmare? this dude is either him back 6 years later or his little brother....

someone plz find the fit pic of him in the 10 deep shirt 
I want to see this.

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

Jul 24, 2013 @ 04:18
Originally posted by Inactive User
anyone remember the Nigerian nightmare? this dude is either him back 6 years later or his little brother....

someone plz find the fit pic of him in the 10 deep shirt 
The Nigerian nightmare, Christian Okoye? Nigga goes to my church. 
Jul 24, 2013 @ 04:36
Originally posted by Inactive User

Gap
Kirkland
Rothco
Clarks
How do the Rothco pants fit?
fit like other surplus pants

ig supremecellar

Jul 24, 2013 @ 04:51
Originally posted by Inactive User
anyone remember the Nigerian nightmare? this dude is either him back 6 years later or his little brother....

someone plz find the fit pic of him in the 10 deep shirt 
The Nigerian nightmare, Christian Okoye? Nigga goes to my church. 
He lives in Cali now? I'm also Nigerian and I left LA for KC (for those in the dark, he played RB for the Chiefs). Coincidences...

I would say something denigrating about this fit, but I rather use this post as a means of educating the HB family...

For those of you who don't know who Carl Jung is, he was a psychologist who wrote about archetypes. Dude was tight with Freud. His archetypes were very general (hero, mother, sage/wise man, trickster) but if you take them and complicate them anyone can fall under them in the current day. Archetypes are where assuming begins, whereas stereotypes are where assumptions end.

I posted a fuckboy fit looking like Tyler on Fairfax. I grew up in LA. I skate. I was obsessed with Pharrell, the white nationalist movement, Capri Sun, got called "white boy", etc. I'll never post a fit resembling his style, never again. Shit is corny.

If this is really the account owner, then this guy really is going through a (very expensive) identity crisis. Realize that one mainstream rapper doesn't capture your entire essence, so trying to emulate him is only going to give you fake confidence. Besides, where's the gay posse and the homie with a splatter on his face? Rick Owens is all right if you can afford that, but you could be the fuckboy who went out and bought a "Coke And White Bitches" shirt. When you stunt, you got to be as original as possible.

EDIT: This dude calling himself asapjunior but no fit battle bid? Hmmm...

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

Jul 24, 2013 @ 05:00
^^^ dude just log off
Jul 24, 2013 @ 10:12
thanks for the life lesson thrillmatic



with:
Jul 24, 2013 @ 13:13
"thug is the King of HB" -jacob sever

Jul 24, 2013 @ 14:11
"thug is the King of HB" -jacob sever

"Thug is HB" - Tracy Jackson

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jul 24, 2013 @ 15:59
"thug is the King of HB" -jacob sever

why block your face when everyone here knows how you look like?

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Jul 24, 2013 @ 17:25
10 deep shirtThe Nigerian nightmare, Christian Okoye? Nigga goes to my church. 
He lives in Cali now? I'm also Nigerian and I left LA for KC (for those in the dark, he played RB for the Chiefs). Coincidences...

I would say something denigrating about this fit, but I rather use this post as a means of educating the HB family...

For those of you who don't know who Carl Jung is, he was a psychologist who wrote about archetypes. Dude was tight with Freud. His archetypes were very general (hero, mother, sage/wise man, trickster) but if you take them and complicate them anyone can fall under them in the current day. Archetypes are where assuming begins, whereas stereotypes are where assumptions end.

I posted a fuckboy fit looking like Tyler on Fairfax. I grew up in LA. I skate. I was obsessed with Pharrell, the white nationalist movement, Capri Sun, got called "white boy", etc. I'll never post a fit resembling his style, never again. Shit is corny.

If this is really the account owner, then this guy really is going through a (very expensive) identity crisis. Realize that one mainstream rapper doesn't capture your entire essence, so trying to emulate him is only going to give you fake confidence. Besides, where's the gay posse and the homie with a splatter on his face? Rick Owens is all right if you can afford that, but you could be the fuckboy who went out and bought a "Coke And White Bitches" shirt. When you stunt, you got to be as original as possible.

EDIT: This dude calling himself asapjunior but no fit battle bid? Hmmm...
shut up bruh 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 24, 2013 @ 17:26
"thug is the King of HB" -jacob sever

why block your face when everyone here knows how you look like?
why wudnt you want a tiger for a head
tigers are awsome 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 24, 2013 @ 17:35
"thug is the King of HB" -jacob sever

why block your face when everyone here knows how you look like?
wait so thug isnt king


- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

Jul 24, 2013 @ 17:45
Jul 24, 2013 @ 17:52

thumbsdownthumbsdown

its gonna fucking pour 2day


2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

This topic is locked, replies are no longer accepted.