August 18, 2012 @ 01:11 AM
unemployedisback

Post: 386

Join Date: Jul 2012

August 18, 2012 @ 01:15 AM
Panther.

Post: 1778

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

svichalantu buccah muala jausantunatu?
jacoenff femme cabonahch amvoen is sas!
ficahsitnafa csonv des arros swuise aussi?
jah simple vfsirvs sendon voss80hdclothing frites cyuean!

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

August 18, 2012 @ 01:16 AM
johnathan

Post: 3029

Join Date: May 2009

Location: lol

that chick could get it doe

free max b 2013

August 18, 2012 @ 02:30 AM
DirtbagZack

Post: 1082

Join Date: Mar 2010

Location: TURN UP

lemme get dat translation doe vol.rosetta stone

whatever

August 18, 2012 @ 02:33 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

I shouldn't have drove, tell me how I'm getting home?
You too fine to be layin' down in bed alone
I could teach you how to speak my language, Rosetta Stone
I swear this life is like the sweetest thing I've ever known

He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 18, 2012 @ 02:39 AM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

OP est stupide comme de la baise pour faire un fil connard françaises sur HB epuis personne ne parle ici
^_^.

:)

August 18, 2012 @ 03:23 AM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

loll that meme is takin over

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 03:41 AM
dirtyspc

Post: 140

Join Date: Jul 2012

Location: Frisco.

je baise ta mere.
August 18, 2012 @ 03:42 AM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

je peux pas etre le seule personne ici qui parle le francais

Be about it

August 18, 2012 @ 03:45 AM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

^^smh that google translate lifestyle, gtfo fils de pute

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 03:55 AM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

except its not dumb fuck. wanna add me on skype so we can talk i nfrench?

Be about it

August 18, 2012 @ 03:58 AM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

nah b lol, i dont even have skype. u learned it as a second language right tho?

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 04:34 AM
unemployedisback

Post: 386

Join Date: Jul 2012

je peux pas etre le seule personne ici qui parle le francais


les chose se passe
August 18, 2012 @ 04:44 AM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

suce ma bite pour du TRUKFIT

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 06:43 PM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

nah i was born in france then moved here.

Be about it

August 18, 2012 @ 08:21 PM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

nah i was born in france then moved here.


french niggas r frail ass niggas b, thats known worldwide fact

t une tappette? :O

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 08:24 PM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

nah i'm not. i aint black though. so being french is unfair when pullin bitches, we have that above average facial structure

Be about it

August 18, 2012 @ 08:26 PM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

nah i'm not. i aint black though. so being french is unfair when pullin bitches, we have that above average facial structure


haha loll

but for real tho speakin french is def an advantage

where from france r u? i got lots of fam in french and been there like 3 times. and u speak proper proper french?

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 08:31 PM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

south of France near the alps. yeah i do, but my speaking is slowly degrading. but i can understand it perfectly when it's spoken.

Be about it

August 18, 2012 @ 08:34 PM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

south of France near the alps. yeah i do, but my speaking is slowly degrading. but i can understand it perfectly when it's spoken.


true. since i moved to ontario from quebec, i be catchin myself forgettin how to say certtain words and shit. i styll speak wit the fam tho so ill be iight.

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 08:34 PM
yugwen

suspended

Post: 141

Join Date: May 2012

u like baguettes?? loll

http://insidetheoutcast.tumblr.com/

August 18, 2012 @ 10:27 PM

Inactive

u fuckin bitch ass nigga stole my thread
http://hypebeast.com/forums/off-topic/178927/
August 18, 2012 @ 10:40 PM
RiFF RaFF

Post: 1342

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

he posted that shit 21 hours ago, you posted it 17 hours ago. stop tripping out

Be about it


Please login first to reply.
Back To Top