Where to buy Visvim's in NY?

June 22, 2009 @ 10:58:59
Hey wanted to know where I can buy Visvim's here in NY; could anyone suggest some places?

(Move if you have to mods)

Thanks.
June 22, 2009 @ 11:02:08
union...its closing so get there quick

basisny.com

June 22, 2009 @ 11:05:26
union...its closing so get there quick


wait what?
June 22, 2009 @ 11:34:39
union is closing? i think you mean there visvim account is closing?
June 22, 2009 @ 13:00:13
Nah, the store is closing.
June 22, 2009 @ 13:15:08
damn soho is turning to shits. first stussy, then clientelle, then nort/recon, and now unions closing. The dudes at union said alife is closing too. fucking bullshit
June 22, 2009 @ 13:21:46
WHAT THE FUCK UNION'S CLOSING?

fucking shit balls cunt ******

do they have any good sales? i can't believe this shit how am i supposed to get anything nbhd/wtaps?

are we just basically fucked?
June 22, 2009 @ 13:39:23
^ wow
June 22, 2009 @ 14:31:22
lol yeah us NY heads are gunna need a japanese streetwear shop to open up. otherwise were fucked on those goodies, vis OF nbhd taps - all gooooneeee
June 22, 2009 @ 15:31:50
Not OF, that's gonna be sold @ the new Stussy, which will be taking Union's place.
June 22, 2009 @ 15:37:31
HMMMMM GLAD I AM GETTIN MY SHIT RIGHT......I still can't believe Union NYC is closing and LA changed owners.
June 22, 2009 @ 15:39:17
Nort/Recon closed? God damn, when was this? Alife closing too? They just opened up an ARC store!
June 22, 2009 @ 16:49:05
when is it closing? whyyysmh
June 22, 2009 @ 18:48:37

Inactive User

when is it closing? whyyysmh


considering the items were gettin marked up and the shit is pretty hard to sell, stuff happens

sad, but hopefully they wont be closed by the time im in NY next week
June 22, 2009 @ 20:23:38
do they have any good sales? i can't believe this shit how am i supposed to get anything nbhd/wtaps?


50% off, cept for shoes and tees.
June 22, 2009 @ 21:03:22
it wont be closed by the 30th will it
June 24, 2009 @ 16:23:38
went today, there was basically nothing, all the stuff on sale was size 2/3 and i'm a fat fuck, dudes said they have a good month and then it'll be stussy/original fake

don't bother going for a sale unless youre a tiny little asian
June 24, 2009 @ 21:40:47
went today, there was basically nothing, all the stuff on sale was size 2/3 and i'm a fat fuck, dudes said they have a good month and then it'll be stussy/original fake

don't bother going for a sale unless youre a tiny little asian

HOOK A TINY ASIAN UP.

What kind of stuff did they have on sale?
June 24, 2009 @ 22:11:47
sweatshirts, jackets, long sleeves, etc.

the little keychains and shit, shoes, and shirts weren't because "they sell either way"
June 24, 2009 @ 22:18:16
im proud to be in CA.

justsomedude.us

June 24, 2009 @ 22:20:56
sweatshirts, jackets, long sleeves, etc.

the little keychains and shit, shoes, and shirts weren't because "they sell either way"


Shoes were 30% off. Some tees were marked down, too.
June 24, 2009 @ 22:35:30
DO they have any hockneys?

ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

June 24, 2009 @ 22:36:12
From their website: "After 18 years at 172 Spring Street, Union will move a few doors down to a new, larger location at 176 Spring Street. Union NY looks forward to another two decades of business on the block."

ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

June 24, 2009 @ 22:37:38
Wow this is horrible, I'm away from home for a semester and all this happens while I'm gone. I was depressed enough when Stussy closed,now Nort/Recon is gone and Union and Alife will be soon too? What does that leave in the area? Blue in Green, Supreme, Uniqlo and a few of the smaller shops are all that is left. It's great that Stussy will be returning along with Original Fake but it sucks it will be coming back in Union's place.
June 24, 2009 @ 22:39:21
Shoes were 30% off. Some tees were marked down, too.

some of the shirts were marked down but they were mostly like anything or stussy in vibrant colors, and i didn't notice the shoes were marked off idk
June 24, 2009 @ 23:06:34
From their website: "After 18 years at 172 Spring Street, Union will move a few doors down to a new, larger location at 176 Spring Street. Union NY looks forward to another two decades of business on the block."


They're @ 176 Spring right now. They aren't moving anywhere, as far as I know.
June 24, 2009 @ 23:14:50
does that mean nbhd/wtaps can only be found in CA?

justsomedude.us

June 24, 2009 @ 23:21:13
does that mean nbhd/wtaps can only be found in CA?


no it means union ny is moving to a new bigger store.
June 24, 2009 @ 23:21:20
They're @ 176 Spring right now. They aren't moving anywhere, as far as I know.


This is when they moved years back........when Union used to have two stores on the block if you can recall.
June 25, 2009 @ 10:08:21
yeah they closed one store and reopened it and did collabbos with Kaws, NBHD I thinmk and other brands...
Please login first to reply.
x