August 25, 2014 @ 12:45 PM
wallrides

Post: 22

Join Date: May 2013

called it first

COLLAB IN SEPTEMBER

http://instagram.com/p/r77hoIQTyv/?modal=true

insta @foulekance

August 25, 2014 @ 01:15 PM
Tony Montana

Post: 904

Join Date: Apr 2013

called it first

COLLAB IN SEPTEMBER

http://instagram.com/p/r77hoIQTyv/?modal=true
people have been calling it for weeks.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

August 25, 2014 @ 01:16 PM
kaegann

Post: 188

Join Date: Apr 2013

Black or teal c/w Hail Mary jersey?
Teal for sure.
August 25, 2014 @ 01:19 PM
xafriaf

Post: 3723

Join Date: Aug 2012

Location: California

called it first

COLLAB IN SEPTEMBER

http://instagram.com/p/r77hoIQTyv/?modal=true
Good find, but once again rumors have been floating for a while and someone posted a pic months ago. So unless you're the guy that posted it you didn't "call" anything. And we saw a pettibon jacket in the warp editorial lol
August 25, 2014 @ 01:38 PM
KINGMAR$

Post: 156

Join Date: Apr 2014

Location: P-Town


This goddamn crew neck is HEAVY y'all, but so nice. TTS, I'm 5'9" and fat, this is a size Medium.
dj khaled ? your on this forum ?
This is actually a really good fit! Still thinking about getting the crewneck. Thanks!
August 25, 2014 @ 02:06 PM
joseph_squared

Post: 348

Join Date: Mar 2013

Location: Philly!

Sooo what's the story behind pierce? Just some kid who discovered supreme through tumblr and thought it would make him cool? So he uses parents and resell money to buy supreme and fund his shitty music? And in his spare time take fuckboi pics?
August 25, 2014 @ 02:06 PM
noitazicartssoahc

Post: 535

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

Sooo I go to put my Supreme bag with KRSONE sticker, A Love Supreme sticker, and small set of 3m gray Supreme stickers that were given to me after my purchase of the Classic Logo Crewneck in my usual place, behind my closet, where the rest of my Supreme bags filled with stickers are SUPPOSED to be...only to find that they have all been either thrown away or moved to a different place, most likely by my pops. Kinda hurt at first, cuz I had some cool stickers. But then again I came to realize...big fuckin deal, they're nothing more than just that... STICKERS. Which then led me to question the sanity of morons on IG feening for stickers and actually willing to pay ridiculous prices for em. #MondayMorningThoughts

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

August 25, 2014 @ 02:16 PM
CoolHandLuke

Post: 226

Join Date: Oct 2013

Who picked up the S 6 pannel, and hows the fit? I heard some talk round here that the metal clasp on the back is kind of a bitch. 
August 25, 2014 @ 02:43 PM
chit

Post: 245

Join Date: Feb 2013

I feel that this will look a whole lot better with an 8/10 condition rather than deadstock. You can alway spot that one kid with a brand new backpack and it just looks corny.
August 25, 2014 @ 02:47 PM
hick

Post: 1696

Join Date: Sep 2013

Who picked up the S 6 pannel, and hows the fit? I heard some talk round here that the metal clasp on the back is kind of a bitch. 
its doesnt fit deep and kind of small....if worn properly it looks rad
August 25, 2014 @ 02:48 PM
ezar

Post: 33

Join Date: Sep 2013

150lbs 5'11 how will medium classic logo crewneck fit me? baggy?
August 25, 2014 @ 02:56 PM
noitazicartssoahc

Post: 535

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

150lbs 5'11 how will medium classic logo crewneck fit me? baggy?
exquisitely perfect

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

August 25, 2014 @ 03:05 PM
hick

Post: 1696

Join Date: Sep 2013

150lbs 5'11 how will medium classic logo crewneck fit me? baggy?

short...id get a large, since youre practically 6'
August 25, 2014 @ 03:09 PM
hick

Post: 1696

Join Date: Sep 2013


IT'S YOU BEING A TROLLING ASS...BUT IF YOU'RE NOT SMART ENOUGH TO PICK UP ON THAT THEN I'LL GIVE YOU PERIODIC REMINDERS.
I'm not even trolling mods, I post my opinion... But as soon as I say one tiny baby "Disney collab next week" no warning, straight ban me.... You have that ban hammer on deck for me... Waiting for me to mess up b

youre up to version 9 now???
August 25, 2014 @ 03:16 PM
hick

Post: 1696

Join Date: Sep 2013



 
IT'S YOU BEING A TROLLING ASS...BUT IF YOU'RE NOT SMART ENOUGH TO PICK UP ON THAT THEN I'LL GIVE YOU PERIODIC REMINDERS.
I'm not even trolling mods, I post my opinion... But as soon as I say one tiny baby "Disney collab next week" no warning, straight ban me.... You have that ban hammer on deck for me... Waiting for me to mess up b

youre up to version 9 now???
Yea, I was banned yesterday cus I said "Disney collab this week" haha...

they gunning for you
August 25, 2014 @ 03:19 PM
hick

Post: 1696

Join Date: Sep 2013

August 25, 2014 @ 03:34 PM
noitazicartssoahc

Post: 535

Join Date: Apr 2014

Location: Nibiru

Lmao, v10 coming soon cuz of that ^^^ aahah

My team Supreme, stay clean. QUEENS get the money.

August 25, 2014 @ 03:38 PM
Aberdeen

Post: 52

Join Date: Aug 2014

Location: Willame

Sooo what's the story behind pierce? Just some kid who discovered supreme through tumblr and thought it would make him cool? So he uses parents and resell money to buy supreme and fund his shitty music? And in his spare time take fuckboi pics?
August 25, 2014 @ 03:38 PM
monday

Post: 22

Join Date: Oct 2012

Retail on velvet hooded bomber ? Thanks
August 25, 2014 @ 04:09 PM
BigPO

Post: 1762

Join Date: Sep 2012

hahaha Raymond Pettibon fucks wit Lil B

@RaymondPettibon (twitter) lol, Taskforce Pettibon 

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

August 25, 2014 @ 04:21 PM
uıʞɹɐɥs

Post: 1711

Join Date: Feb 2014

Was gonna cop that giger deck

but i know it will sit/restock

I need to see these Pettibon decks NOW!

(̅_̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅( ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้)

August 25, 2014 @ 04:48 PM
wierdfool5

Post: 59

Join Date: Jun 2013

Location: CT

Some detailed shots of the crewneck and top. Tried taking some better fit pics but my slr remote wouldn't work lol

August 25, 2014 @ 05:02 PM
Cold World

Post: 1566

Join Date: Jan 2010

Location: BK

Sooo what's the story behind pierce? Just some kid who discovered supreme through tumblr and thought it would make him cool? So he uses parents and resell money to buy supreme and fund his shitty music? And in his spare time take fuckboi pics?
this must have been between riding scooters and wearing cat button ups.
August 25, 2014 @ 05:05 PM
ckorn

Post: 226

Join Date: Mar 2013

front of the pettibon jacket http://instagram.com/p/sIPL03m5Di/?modal=true
August 25, 2014 @ 05:14 PM
Nyc93

Post: 2756

Join Date: May 2013

Location: Ny

150lbs 5'11 how will medium classic logo crewneck fit me? baggy?
lets see... 150 lbs to the 4th power divided by 3m x the reciprocal of 5'11 is .789~ meaning this would fit you a 7.89 on a 1-10 scale of bagginess. Hope this helps !

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

August 25, 2014 @ 05:34 PM
mellohop

Post: 134

Join Date: Mar 2013

Curious to know whats gonna be instore this thursday
August 25, 2014 @ 05:35 PM
shellystrick4L

Post: 226

Join Date: Feb 2014

I'm anticipating the first salty "cart jacked" post of the season.

Wonder who it'll be...
August 25, 2014 @ 05:38 PM
uıʞɹɐɥs

Post: 1711

Join Date: Feb 2014



all three pieces are flames

(̅_̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅( ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้)

August 25, 2014 @ 05:40 PM
oaklandsupreme

Post: 6

Join Date: Dec 2011

Location: oakland, ca

Has anyone seen the toolbox yet? Can anyone tell me its approximate size?

piss ants

August 25, 2014 @ 05:41 PM
uıʞɹɐɥs

Post: 1711

Join Date: Feb 2014

Has anyone seen the toolbox yet? Can anyone tell me its approximate size?
http://www.supremenewyork.com/previews/fallwinter2014preview/accessories/metal-toolbox

14 x 6 x 4

INCHES

(̅_̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅( ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้)


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top