Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
May 21, 2008 @ 08:42 AM
SprNtrl

Post: 1079

Join Date: Dec 2006

Location: The Athens of the Do...

^yessir.
May 21, 2008 @ 08:52 AM
the2ndcoming

Post: 16

Join Date: May 2008

Does Nomad have and Visvim FBT's in? What models?


Camo FBT's
May 21, 2008 @ 09:26 AM
crono06

Post: 282

Join Date: Nov 2007

Location: Mississauga, Toronto

^yessir.

booooooo =[
May 21, 2008 @ 02:47 PM
SprNtrl

Post: 1079

Join Date: Dec 2006

Location: The Athens of the Do...

booooooo =[
Lets hope this sale crosses the Rockies soon.
May 21, 2008 @ 07:37 PM
crono06

Post: 282

Join Date: Nov 2007

Location: Mississauga, Toronto

any idea if nomad is gonna be getting any new supreme shit in? also, did anybody hit up their 25% off sale? was it on everything in the store? i walked in without knowing about it, then i walked out empty handed... =[
May 21, 2008 @ 09:41 PM
sberdunk

Post: 31

Join Date: Jul 2007

^^ yah i'm with this guy
i was wondering more specifically about the guyabera shirts, you guys getting those in?
May 21, 2008 @ 11:05 PM
minimalist.

Post: 445

Join Date: Feb 2008

When I went, everything was 25% off. Took the opportunity to get a preme backpack.
May 21, 2008 @ 11:07 PM
JLASA

Post: 1031

Join Date: Oct 2007

how much? what other stuff was on sale (shirts mainly)
May 22, 2008 @ 02:12 PM
ninemilli

Post: 357

Join Date: Sep 2006

any idea if nomad is gonna be getting any new supreme shit in? also, did anybody hit up their 25% off sale? was it on everything in the store? i walked in without knowing about it, then i walked out empty handed... =[


Nomad aint getting nothing. not even the supremeXvans which is WACK.
i always knew Nomad was a supreme poser store, dont even get any of the hot shit supreme is putting out.
May 22, 2008 @ 02:53 PM
Opizzle

Post: 2

Join Date: Mar 2007

Nomad aint getting nothing. not even the supremeXvans which is WACK.
i always knew Nomad was a supreme poser store, dont even get any of the hot shit supreme is putting out.


no one but supreme will get those vans. supreme doesn't sell wholesale so everywhere but supreme are 'poser stores'.
May 23, 2008 @ 02:44 AM
clou

Post: 765

Join Date: Sep 2007

Location: Vancouver, BC

Probably heading to the sale tomorrow after school with my bro. Need some Purcells smile
May 23, 2008 @ 11:53 AM
thescott

Post: 168

Join Date: Jun 2007

Nomad aint getting nothing. not even the supremeXvans which is WACK.
i always knew Nomad was a supreme poser store, dont even get any of the hot shit supreme is putting out.


You're a moron.
May 23, 2008 @ 12:13 PM
popsiclepete

Post: 181

Join Date: Mar 2007

New This Week @ Goodfoot
[CENTER]DROPPING THIS SATURDAY MAY 24TH 2008[/CENTER]

Jordan VI & XVII Countdown Pack

Skate or Die Dunk Low SB (VERY LIMITED STOCK)

Arrive early to avoid disappointment

www.getonthegoodfoot.ca/blog
May 23, 2008 @ 01:42 PM
ninemilli

Post: 357

Join Date: Sep 2006

You're a moron.


stick to your LRG, Stussy and Gap jeans son if you think Nomad has heat.
May 23, 2008 @ 03:42 PM
kenn23

Post: 139

Join Date: Apr 2008

how much are the skate or die going to cost???

anyone know


thanks
May 23, 2008 @ 04:30 PM
CJ5

Post: 10

Join Date: Jan 2007

how much is the countdown pack gonna cost? any idea
May 23, 2008 @ 05:49 PM
popsiclepete

Post: 181

Join Date: Mar 2007

The Pack is $380 + Tax
May 23, 2008 @ 06:00 PM
kenn23

Post: 139

Join Date: Apr 2008

how about skate or die ??

anyone know
May 23, 2008 @ 06:13 PM
freshtildeath

Post: 73

Join Date: Nov 2007

estimated release date on the Neon Court Forces?
May 23, 2008 @ 09:51 PM
slamcity_91

Post: 101

Join Date: May 2008

yes i i would like to know what the prices will be on the skate or dies and also if you guys will be receiving the Nike Sb "lobsters" next weekend?
May 24, 2008 @ 12:29 AM
crono06

Post: 282

Join Date: Nov 2007

Location: Mississauga, Toronto

i'm guessing the skate or dies will be 120 or 140 at most... goodfoot ain't like capsule jacking up the prices and shit...
May 24, 2008 @ 03:22 AM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga

stick to your LRG, Stussy and Gap jeans son if you think Nomad has heat.


nomad is 90% heat
the crappy 10% is their poor excuse of supreme stock
May 24, 2008 @ 04:25 AM

Inactive

do you guys have the Converse x John Varvatos chucks in stock yet?
May 24, 2008 @ 08:39 AM
AysiX

Post: 231

Join Date: Feb 2007

Location: RAPTOR CITY

skate or dies are 180
cry about it if you want but we didn't get them from nike. import=jacked up price since we paid more

i still think it's fair considering what's out there online

lobsters? not sure of cdn release date

neon court forces not until june. they aren't even in canada's inventory yet..still waiting for them to land.
May 24, 2008 @ 08:50 AM
TyraCute

Post: 2279

Join Date: Nov 2006

screw the neon court forces

i want those persian court forces..should that be around the same time?
May 25, 2008 @ 10:44 PM
ILL_

Post: 68

Join Date: Jul 2007

i hear goodfoots gettn da mondrians in 2-3 weeks... how much will they be going for?
May 26, 2008 @ 12:16 AM
Hyper.

Post: 526

Join Date: Aug 2007

Location: Vancouver

i'm guessing the skate or dies will be 120 or 140 at most... goodfoot ain't like capsule jacking up the prices and shit...



skate or dies are 180



lol


On another note, I stopped by Goodfoot Toronto on Saturday. Not only does it pale im comparison to Vancouver aesthetically...but the slogan on the bag my Donatello`s were in was pretty fucking true. Fraser, Raymond, Cody, any one of those cats could teach the T.O employees a lesson. Don`t screw your face up at me when I ask for a size or try on more than one pair of shoes...

And take your fucking sunglasses off when you`re indoors.
May 26, 2008 @ 02:09 AM
soulize

Post: 210

Join Date: Jan 2007

Toronto started off as the small, flagship joint. Obviously with the expansion and revenue they were able to choose and build a bigger, better venue when they expanded out to Vancouver.

And as for the service...this is why we're Toronto, the Screwface Capital, and you're...well, Vancouver.

Welcome to the internet, where people run to complain.
May 26, 2008 @ 03:15 AM
Original Fake

Post: 316

Join Date: Dec 2006




Any Stussy clothing left in a S or M? Might drop by on Sat before DTP if there is. thanks.
May 26, 2008 @ 09:57 AM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga

Toronto started off as the small, flagship joint. Obviously with the expansion and revenue they were able to choose and build a bigger, better venue when they expanded out to Vancouver.

And as for the service...this is why we're Toronto, the Screwface Capital, and you're...well, Vancouver.

Welcome to the internet, where people run to complain.


Screwface Capital stand up!

Please login first to reply.
Back To Top