Pick Up Post: August 2007

July 31, 2007 @ 23:00:44
Lets get this party started.


from the last thread

July 31, 2007 @ 23:03:42
I just got my head porter wallet in the mail, and I'm gonna get some tickets to see daft punk in vegas soon.
July 31, 2007 @ 23:05:14
i want to go to their concert.
but fuck it
going to nyc.
and I went to the Omnikrom, Numero# and TTC concert (3 in 1)
BEST CONCERT, EVER!
July 31, 2007 @ 23:19:31
what kinda shirt is that Will
July 31, 2007 @ 23:48:09
on the daft punk note fucking amazing just saw them in berkeley.
Also for anyone coming out to vegas hit me up maybe we'll kick it.
July 31, 2007 @ 23:55:18
what kinda shirt is that Will

Rated rookies, a brand from montreal.
http://www.hypebeast.com/forum/showthread.php?t=46319
August 01, 2007 @ 00:04:04
on the daft punk note fucking amazing just saw them in berkeley.
Also for anyone coming out to vegas hit me up maybe we'll kick it.


aww dude i was supposed to go see em in berk too, but it got sold out. My boy matt was there though. I heard it was off the hook dude, passin around blunts and shit haha. I'll hit you up when I go though
August 01, 2007 @ 00:08:59
but.
i dont wanna pay 80$ to see 2 robots doing music in a huge pyramid with alot of people trippin on acid and shit
August 01, 2007 @ 00:59:19
but.
i dont wanna pay 80$ to see 2 robots doing music in a huge pyramid with alot of people trippin on acid and shit


lol thats exactly how I pictured a Daft Punk show
August 01, 2007 @ 01:41:10
lol acid pyramid.

kenna band tee


harry potter life size poster

August 01, 2007 @ 01:50:07
WHO?!
(mike jones...)
August 01, 2007 @ 01:51:27
no one hooked him up it was harry potter that chose him.
August 01, 2007 @ 02:25:47
WHO?
MIKE JONES!
August 01, 2007 @ 02:27:09
WHO YOU KNOW THAT'S FROM THE DIRTY SOUFF WIT DIAMONDS ALL IN HIS MOUTH? WHO REPS ICE AGE AND SWISHA HOUSE?! WHO WALK AROUND WIT NO SECURITY, WHO DON'T NEED JEWELERY TO HAVE THE WHOLE WORLD SCREAM HIS NAME?!
August 01, 2007 @ 02:34:46
MIKE JONES!!!!!
August 01, 2007 @ 02:34:53
but.
i dont wanna pay 80$ to see 2 robots doing music in a huge pyramid with alot of people trippin on acid and shit


why the fuck not.
August 01, 2007 @ 03:25:40

Inactive User

Deadpool tell Mr. Takizawa that you're a medium not a large anymore.
August 01, 2007 @ 04:10:22
deadpool you on bapetalk.com?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 01, 2007 @ 04:21:23
ud fit in
especially on bt2
nbhd is worshipped there lol
August 01, 2007 @ 06:19:45
ya i went to the bape store while i was in japan.
it was pretty dope i'll post some pics later, but i got some
black and grey snake skin roadstas (first pair of bapes)
and this one really nice button up short sleeve. its white, and
you can faintly see the designs of the bape camo sewn into it
August 01, 2007 @ 09:09:16
Haven't posted here in a while.. I'm still broke. Just some Knog lights:
August 01, 2007 @ 09:23:45
August 01, 2007 @ 09:31:19
no one hooked him up it was harry potter that chose him.


LMAAAOOOO he was the chosen one

heres mine
only the beggining of august pickups

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260142779098&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=016

yummy yummm
August 01, 2007 @ 09:55:57
LMAAAOOOO he was the chosen one

heres mine
only the beggining of august pickups

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260142779098&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=016

yummy yummm


how would you go about cleaning those?
August 01, 2007 @ 10:02:30
Damn another month.
August 01, 2007 @ 10:06:57
Originally posted by Inactive User
how would you go about cleaning those?


link

seems to work pretty well, especially on stashes.

nice pickup, a steal for $250.
August 01, 2007 @ 10:07:02
those am1 id's are hot...good stuff
August 01, 2007 @ 10:49:07
link

seems to work pretty well, especially on stashes.

nice pickup, a steal for $250.


damn, nice.. but does it work on suede?
August 01, 2007 @ 10:56:45
LMAAAOOOO he was the chosen one
heres mine
only the beggining of august pickups
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=260142779098&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=016
yummy yummm


LOL@ the chosen one

and dope pickup
but they are almost beat....
throw them in the washer. (as dumbd as it sonds)
if you wwant realt tips on how to wash them, go on ISS (yes.. iss) in the running section (the only reason why I go there). Post the pictures and ask for some tips.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x