Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 8, 2012 @ 01:58 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

Who Skates Here? Post Your Videos Up!
May 8, 2012 @ 01:59 AM

Inactive

I'ma grown azz man, dawwg...
-In Cedric voice
May 8, 2012 @ 02:01 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

I'ma grown azz man, dawwg...
-In Cedric voice
Grown People Skate. Im Starting Making A Career Out Of It.
May 8, 2012 @ 02:03 AM
lovedmndlife

Post: 3910

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

yeah i roll, although im 37 now so getting on a bit

instagram/twitter: dadonnyd

May 8, 2012 @ 02:04 AM
MUSASHI

Post: 926

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

There's a thread in the sports section about skateboarding.
May 8, 2012 @ 02:07 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

tite!
June 9, 2012 @ 03:20 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

skating is fun.
June 9, 2012 @ 03:43 AM
Pantic

Post: 3726

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Dislocated my kneecap skating when i was 14, after that i was too pussy to do wilder tricks and since i didn't learn anymore i just quit.
June 9, 2012 @ 03:45 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

Man...bummer, lol this is supposed to be the "does anyone here skate" thread. not the "i used to skate " thread hahaha
June 9, 2012 @ 03:46 AM
trevxv3

Post: 1825

Join Date: May 2010

Location: SoCal

close thread, ban this kid please

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

June 9, 2012 @ 03:49 AM
Dat1Dude562

Post: 2005

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Yeah, I still skate everyday. I recently rolled my ankle 3 times and ended up with a purple foot but im still back on my board.

Lol @ the grown azz man comment. Provably never progressed so you gave up.

Don't have videos but a few sets in online game of skates.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

June 9, 2012 @ 04:43 AM
Fibrelight

Post: 1547

Join Date: Nov 2011

Man...bummer, lol this is supposed to be the "does anyone here skate" thread. not the "i used to skate " thread hahaha


I hope for your sake you're an unfunny troll, if not then you are the biggest fucking retard.
June 9, 2012 @ 04:48 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

I'ma grown azz man, dawwg...
-In Cedric voice
Grown People Skate. Im Starting Making A Career Out Of It.


footy?
June 9, 2012 @ 05:32 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

close thread, ban this kid please

Tell me exactly whats wrong with the thread or gtfo u gypsy
June 9, 2012 @ 05:38 AM
trevxv3

Post: 1825

Join Date: May 2010

Location: SoCal

close thread, ban this kid please

Tell me exactly whats wrong with the thread or gtfo u gypsy

Its the wrong forum you dipfuck 2012 member.. dude already said it 3 posts in. So you can take your fuckin skateboard and jam it up your ass until you can kickflip by vibrating your vocal chords, log off, and gtfo.. especially with that bullshit "what do you wear" thread. Yea we already have it its called WDYWT you dumbfuck. Just stop making threads and kill yourself

yes im mad at faggot 2012 members

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

June 9, 2012 @ 06:03 AM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

close thread, ban this kid please

Tell me exactly whats wrong with the thread or gtfo u gypsy

Its the wrong forum you dipfuck 2012 member.. dude already said it 3 posts in. So you can take your fuckin skateboard and jam it up your ass until you can kickflip by vibrating your vocal chords, log off, and gtfo.. especially with that bullshit "what do you wear" thread. Yea we already have it its called WDYWT you dumbfuck. Just stop making threads and kill yourself

yes im mad at faggot 2012 members

June 9, 2012 @ 06:32 AM
RiFF RaFF

Post: 1319

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

dawg i don't skate, i only wear supreme. thats that trillshit

Be about it

June 9, 2012 @ 07:15 AM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010

no. no one fucking skates on this forum. go away.

WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE

June 9, 2012 @ 09:45 AM
suncity

Post: 18

Join Date: Jun 2012

^really? I've been skateboarding for the last 6 years..
June 9, 2012 @ 09:55 AM
Fibrelight

Post: 1547

Join Date: Nov 2011

^ Jun 2012
June 9, 2012 @ 10:13 AM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3255

Join Date: May 2009

skating is fun.

this was fucking contributing

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

June 9, 2012 @ 11:47 AM
suncity

Post: 18

Join Date: Jun 2012

^really? I've been skateboarding for the last 6 years..
^ Jun 2012


I do believe I was talking about skateboarding, not the amount of time I've been a member.
and if you do believe that your join date is when you first find out about the blog, know that I've been lurking these forums long before yours.
June 9, 2012 @ 12:24 PM
HHZ

Post: 1177

Join Date: Jul 2008

Location: vega$

are people really still on talking shit with join dates?

i remember when people talked shit in 08. i have no idea why people from 2010 are talking shit, getting really mad over nothing. just don't read the thread homie
June 9, 2012 @ 12:50 PM
Fibrelight

Post: 1547

Join Date: Nov 2011

^really? I've been skateboarding for the last 6 years..
^ Jun 2012


I do believe I was talking about skateboarding, not the amount of time I've been a member.
and if you do believe that your join date is when you first find out about the blog, know that I've been lurking these forums long before yours.


I quoted your join date because the person before you said no one on this forum skates, then you pop up out of nowhere as if you've been a member on here for years saying that you do with your grand total of 6 days registration. Yeah OK everyone says that, what kept you lurking in the shadows for so long then batman? eat a dick.
June 9, 2012 @ 12:58 PM
Crispy1

Post: 508

Join Date: Apr 2012

Location: Colorado

Does it really matter how long you have been a member? the initial question was does anyone here skate? i never asked anything about how long you have been a member of this.
June 9, 2012 @ 01:14 PM
cheyaaa

Post: 3179

Join Date: Mar 2010

skating is for kids.

FOLLOW ME @ https://twitter.com/Fhenomenon1

June 9, 2012 @ 01:17 PM
feathers

Post: 591

Join Date: Mar 2012

Location: Toronto

[/img]
not funny at all

bocks lowgo 416 سبحان @supnygungy | instagram

June 9, 2012 @ 02:07 PM
DCLXVI

Post: 212

Join Date: May 2011

Location: Luxembourg

^ Jun 2012

wtf you're from Nov 2011 and you say this... I don't even know what to say
June 9, 2012 @ 02:26 PM
Fibrelight

Post: 1547

Join Date: Nov 2011

^ Jun 2012

wtf you're from Nov 2011 and you say this... I don't even know what to say


wtf you’re from May 2011 and you say this… I don’t even know what to say

Try reading why I actually quoted his join date you fucking lemon.
June 9, 2012 @ 02:31 PM
unknown123

Post: 857

Join Date: Feb 2012

lol he called him a lemon

Please login first to reply.
Back To Top