When you dont jack off,you get more women

October 13, 2011 @ 21:04:41
just a theory

but I figure if you dont beat your shit,for lets just say 40 days

your testorone levels will be so high off the roof,you wouldn't be afraid to mack to even a celeb chick if it came down to it
October 13, 2011 @ 21:16:17
so try it and let us know when you get out of jail.
October 13, 2011 @ 21:22:38
man i will be the test subject

fuck it
October 13, 2011 @ 21:25:10
nah it's kinda true. i've noticed that when i don't jerk it i get way less lazy and shit.
October 13, 2011 @ 21:27:24
...no?
October 13, 2011 @ 21:32:11
<P>nah it’s kinda true. i’ve noticed that when i don’t jerk it i get way less lazy and shit.</P>


maybe thats why boxers dont have sex when they train

it makes them faster and stronger
October 13, 2011 @ 21:41:45
i think this is true, if i dont jerk it then end up going out that night im more like "fuuuuck i wanna fuck a bitch"
October 13, 2011 @ 21:49:36
It's.......It's just crazy enough that it may actually work!
October 13, 2011 @ 21:53:49
<p>just a theory</p>
<p>but I figure if you dont beat your shit,for lets just say 40 days</p>
<p>your testorone levels will be so high off the roof,you wouldn’t be afraid to mack to even a celeb chick if it came down to it</p>


This is true..... I've tested it.
October 13, 2011 @ 22:19:47
jaded
Moderator
I think most people who end up doing something like this will just end up masturbating at the end of the 30 days instead of actually trying to go out and meet a chick. You would have to quit masturbating and promise yourself that you can't do anything other than get laid from now on.

i'm the best mayne, i deed it

October 13, 2011 @ 22:20:50
<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">chemist.</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p>nah it’s kinda true. i’ve noticed that when i don’t jerk it i get way less lazy and shit.</p>
</div>
</blockquote>
<p>maybe thats why boxers dont have sex when they train</p>
<p>it makes them faster and stronger</p>


I always assumed it had to do with increasing their aggression
October 13, 2011 @ 22:36:05
Originally posted by Inactive User
<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">Jay_Bird</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p>
</p>
<blockquote><p></p>
<div class="quote-info"><p></p>
<div class="quote-from">Originally posted by<p></p>
<div class="quote-name">chemist.</div>
<p>
</p></div>
<p>
</p></div>
<p></p>
<div class="quote-content"><p></p>
<p>nah it’s kinda true. i’ve noticed that when i don’t jerk it i get way less lazy and shit.</p>
<p>
</p></div>
<p>
</p></blockquote>
<p></p>
<p>maybe thats why boxers dont have sex when they train</p>
<p></p>
<p>it makes them faster and stronger</p>
</div>
</blockquote>
<p>I always assumed it had to do with increasing their aggression</p>


yea because of the increased testosterone level, because of no sex.....

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

October 13, 2011 @ 22:42:39
I wouldn't recommend this. Imagine if you actually get laid after 40 days and you bust a nut while the chick is blowing you. Not sure if you can call it an accident when you accidentaly kill her with your load.

Try it out tho.
October 13, 2011 @ 23:06:05
impossible
October 13, 2011 @ 23:19:33
October 13, 2011 @ 23:32:01
lol dude said impossile

im going to start this ish tomorrow

I know i will probably end up with 80 numbers by the end of 40
October 14, 2011 @ 00:44:08
Don't know 100% but I heard that when you stop masturbating/having sex your testosterone levels may rise for 10 days after and do not increase beyond that. I'd try to find some studies but I'm lazy/don't have time to be researching masturbating.
October 14, 2011 @ 00:52:02
cut your hands off and then you will have much motivation for having sex with females
October 14, 2011 @ 05:53:14
no joke, i thought of this a few years ago and tried it, but couldn't make it past 2 weeks
October 14, 2011 @ 12:11:07

Inactive User

lol 40 days without climax. When blue balls hit you, don't cry like a baby ok
October 14, 2011 @ 12:24:31
you're not going to make it, js. it's impossible and if you don't get a woman within the first few days of your absence you're just going to jack off. it's a fucking endless cycle

I've gone out the window

October 14, 2011 @ 14:11:01
<p>impossible</p>


October 14, 2011 @ 18:59:17
I jacket in my sleep.
October 14, 2011 @ 19:00:27
lol you guys are so fucking stupid
October 14, 2011 @ 19:26:25
day 1
October 14, 2011 @ 21:00:40
Its better to jack off 40 times a day
October 14, 2011 @ 21:25:17
Much easier if you got a gf, no need for masturbate and you get the puss whenever

Live Life // Get Mo Money

October 14, 2011 @ 21:35:30
<p>I think most people who end up doing something like this will just end up masturbating at the end of the 30 days instead of actually trying to go out and meet a chick. You would have to quit masturbating and promise yourself that you can’t do anything other than get laid from now on.</p>

smokeyface i swear jaded has the most knowledge of this subject
October 15, 2011 @ 10:46:52
<p>Much easier if you got a gf, no need for masturbate and you get the puss whenever</p>


October 15, 2011 @ 16:26:44
Wildly hip my nikka
Please login first to reply.
x