Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 1, 2006 @ 05:13 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

well???
September 1, 2006 @ 05:14 PM
jmm

Post: 58

Join Date: Aug 2006

italian/greek

ps: im neither
September 1, 2006 @ 06:04 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

i like them latinas personally
September 1, 2006 @ 06:07 PM
daft p91k

Post: 151

Join Date: Apr 2006

Location: Cali.

asian or mexican/latina&)
September 1, 2006 @ 06:13 PM
cweak

Post: 656

Join Date: Mar 2006

I love them all &) , but since my wifey is Black I go with the Sisters.Man I love Women, for me they all are Women. Simple as that...

Paix
c.
September 1, 2006 @ 06:16 PM

Inactive

I mostly go for girls of or around my own complexion.
September 1, 2006 @ 06:20 PM
Peter Suh

Post: 5483

Join Date: Nov 2008

I'm all for equal opportunity..
September 1, 2006 @ 06:23 PM

Inactive

I'm all for equal opportunity..


.
September 1, 2006 @ 06:24 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

ya we're all equal opportunity but be a man and pick your favorite


matter a fact i'ma put em in order:

latina
black
white
arab
native american
asian
indian
September 1, 2006 @ 06:26 PM
T.B.E.L

Post: 2436

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle

honestly, I'm usually attracted to asian girls. 90% of the time they're eith e Filipino or Viet 0_o
September 1, 2006 @ 06:30 PM
cweak

Post: 656

Join Date: Mar 2006

honestly, I'm usually attracted to asian girls. 90% of the time they're eith e Filipino or Viet 0_o


Yeah Vietnamese Ladies are nice, but I don't think we should discriminate. I am equal opportunity lover...

TBH I am kinda done with the white girls for now. Hell I am done with any other lads, than my own now!!!

Paix
c.
September 1, 2006 @ 06:49 PM
Theseventhletter

Post: 9148

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn New York Ci...

anything that looks good this is a semi racist thread oh well
September 1, 2006 @ 06:57 PM
yomari

Post: 344

Join Date: Apr 2006

i usually go for

white
latina
sometimes black but most the ones around me are way the ghetto with names like "chiquedia" and shit you know the whole snapping fingers bopping head

but theres alot of beatiful black women out there.
September 1, 2006 @ 06:57 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

anything that looks good this is a semi racist thread oh well

loosen your tie chump
September 1, 2006 @ 06:59 PM

Inactive

half asians like me ^_^
September 1, 2006 @ 06:59 PM
cweak

Post: 656

Join Date: Mar 2006

i usually go for

white
latina
sometimes black but most the ones around me are way the ghetto with names like "chiquedia" and shit you know the whole snapping fingers bopping head

but theres alot of beatiful black women out there.


That reminds me 'Bringing down the house' LOLz

Paix
c.

P.S. This thread IS racist!!
September 1, 2006 @ 07:08 PM
cpaik

Post: 141

Join Date: Mar 2006

haha... lmao at thread title using "RACE" instead of ethnicity. race is a politically charged word that inherently implies separation.

smh at ignorance
September 1, 2006 @ 07:08 PM
outlawzsm

Post: 2850

Join Date: Mar 2006

Location: US of A

anything for me, if it moves and her face doesn't look like a general plague area thats kool wit me.
September 1, 2006 @ 07:10 PM
CoPanCrashkick

Post: 32

Join Date: Jul 2006

Location: everywhere...

Filipino/black
September 1, 2006 @ 07:45 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

haha... lmao at thread title using "RACE" instead of ethnicity. race is a politically charged word that inherently implies separation.

smh at ignorance

shut the fuck up herb
September 1, 2006 @ 07:47 PM
cpaik

Post: 141

Join Date: Mar 2006

shut the fuck up herb


haha, man you are like a pimple on the ass of humanity
September 1, 2006 @ 07:51 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

haha, man you are like a pimple on the ass of humanity

ya well your a nerd who spends his whole life trying to not offend people

get a life. we're all a lil bit racist just accept it you simp
September 1, 2006 @ 07:59 PM
cpaik

Post: 141

Join Date: Mar 2006

smh you ignorant fool. know your definitions. we're all discriminatory but we're not all racist.

shut your mouth before you prove your stupidity further
September 1, 2006 @ 08:05 PM
InkHustla

Post: 22

Join Date: Jul 2006

Location: San Francisco

The majority can only be racist, but thats another topic...

black for me
September 1, 2006 @ 08:10 PM
Quickstriker

Post: 1493

Join Date: Jun 2006

Location: Bay Area

I like em all really even though I tend to like brown skin women and mixed women. But race don't matter cause they're all hot to me. Except the obese ones of course haha...
September 1, 2006 @ 08:27 PM
Makepeace

Post: 1665

Join Date: May 2006

Location: New York

me likes the spanish chicks, they're sexy n loyal(most of them)

Bless.

September 1, 2006 @ 08:35 PM
yomari

Post: 344

Join Date: Apr 2006

latinas loyal?

you say one thing wrong to them and its

" Oh i know u didnt say that to me honey!!"

and then u will find out that those acrylics pop out like wolfverine claws . and trust me it isnt pretty at all
September 1, 2006 @ 08:42 PM
H LO

Post: 205

Join Date: Aug 2006

Location: philly

me likes the spanish chicks, they're sexy n loyal(most of them)

sometimes they too loyal/clingy tho

they'll pull that razor right from under they tongue and slice you up if you cheat
September 1, 2006 @ 08:45 PM
dblockdosmil

Post: 4858

Join Date: Feb 2006

Location: Chicago

smh you ignorant fool. know your definitions. we're all discriminatory but we're not all racist.

shut your mouth before you prove your stupidity further

dont be a party pooper
September 1, 2006 @ 08:52 PM
ice grillz

Post: 4080

Join Date: Apr 2006

[x] skinny girls

SUPREME/NIKE ON EBAY: http://www.ebay.com/sch/$icegrillz$/m.html?item=161061103194 Trade: "Rosary" tee/hoodie "Bitch Please"(M)


Please login first to reply.
Back To Top