Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
January 3, 2014 @ 05:19 PM
xafriaf

Post: 3480

Join Date: Aug 2012

Location: California

2014 thread already off to a great start. SMH
January 3, 2014 @ 05:54 PM
Go-rillas

Post: 4

Join Date: Jan 2014

ss14 leak
Jade got a Supreme birthday cake. She's Supreme!
January 3, 2014 @ 05:55 PM
Go-rillas

Post: 4

Join Date: Jan 2014

this is gonna be my look for 2k14
You're going to regret this year. Ya bishhhhh. Ya bissshhh!
January 3, 2014 @ 05:56 PM
Thoth

Post: 1131

Join Date: May 2013

2014 thread already off to a great start. SMH
It was too early for this. 18 pages of bullshit. Thanks REVS.

Folk be trippin when there ain't an email for a single week, now we got weeks of this until SS14 news drops.
January 3, 2014 @ 05:59 PM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

thoth why so mad

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

January 3, 2014 @ 06:13 PM
idmwyni

Post: 743

Join Date: Apr 2013

2014 thread already off to a great start. SMH
It was too early for this. 18 pages of bullshit. Thanks REVS.

Folk be trippin when there ain't an email for a single week, now we got weeks of this until SS14 news drops.
so don't fuckin check the thread until ss14 news drops. whether people were just talking shit or not there still wouldn't be anything here for you til then. or do you really expect weeks of pure "What im looking forward to for ss14" posts
January 3, 2014 @ 06:17 PM
Versace Chris

Post: 15

Join Date: Oct 2013

Location: L0ND0N

thoths only mad because he didnt get first post

IG: ryanmiller666

January 3, 2014 @ 06:26 PM
detroit-red

Post: 10

Join Date: May 2013

Heard ppl speaking on it...supnyc has flagS hoodies in all colors except black...it's not on sale tho for anyone that cares
January 3, 2014 @ 06:30 PM
BruceSHVRP

Post: 134

Join Date: Apr 2013

Location: new jersey


def the best beanie of f/w 13
January 3, 2014 @ 06:30 PM
VNDT

Post: 265

Join Date: Dec 2013

Location: NYC

Seems like you guys are forced to check on this forum everyday. Jeez, take a fucking break if you don't like what's on here.
January 3, 2014 @ 06:31 PM
fyuur

Post: 2773

Join Date: Jun 2012

Location: New York

piff (not me)

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

January 3, 2014 @ 06:38 PM
Go-rillas

Post: 4

Join Date: Jan 2014

All of a sudden Really thirsty for those foams... fuck!
January 3, 2014 @ 06:38 PM
spenc

Post: 1510

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Fuck, the dreaded part where we wait for the next season, and 80% of all posts are shit.
January 3, 2014 @ 06:41 PM
lxkvs

Post: 289

Join Date: Jun 2012

piff (not me)
This overall can not be pulled off.

WTB: SS11 Supreme x North Face Horizon Hat (black only)

January 3, 2014 @ 06:50 PM
spamster

Post: 1089

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

piff (not me)
This overall can not be pulled off.
Why not? Looks like he's on some farm or something in some dreary town in the Midwest. Seems perfect for overalls. Probably off to slop the hogs or some shit. 
January 3, 2014 @ 06:55 PM
spamster

Post: 1089

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Sizing question, would appreciate a little help. Gonna cop a 2012 TNF corduroy mountain parka / jacket. Size large FW or SS hoodies fit me perfectly, never too big or too small. 6 foot on the dot, 185-190. Will probably use it mostly for layering over hoodies but will still wear it with just a tee underneath sometimes. Should I size up to XL or stick to a large? I've heard so many mixed things about the sizing of this piece.

Much love and thanks in advance
I'm same height but 175lbs. Got a large and it fits perfect, room to breathe with SS hoodie underneath if that helps any. 
January 3, 2014 @ 06:59 PM
gotenks

Post: 291

Join Date: Dec 2013

2014 thread already off to a great start. SMH
It was too early for this. 18 pages of bullshit. Thanks REVS.

Folk be trippin when there ain't an email for a single week, now we got weeks of this until SS14 news drops.
so don't fuckin check the thread until ss14 news drops. whether people were just talking shit or not there still wouldn't be anything here for you til then. or do you really expect weeks of pure "What im looking forward to for ss14" posts
how about you only post on this thread if it's supreme related. isn't that what this thread is for. some people come to check if any info dropped only to see 18 pages of bullshit. use pm if you want to talk, not this thread. that's why you fuckers get banned from SS. we know you don't have any lives and are complete losers but at least use this thread for what it's for. smh....
January 3, 2014 @ 07:20 PM
lennixz

Post: 134

Join Date: Jul 2013

Location: Germany

are you guys serious hahah fuck being a mod...you should better get a life instead of being mad cuz u aint got the first post
January 3, 2014 @ 07:39 PM
spamster

Post: 1089

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Sizing question, would appreciate a little help. Gonna cop a 2012 TNF corduroy mountain parka / jacket. Size large FW or SS hoodies fit me perfectly, never too big or too small. 6 foot on the dot, 185-190. Will probably use it mostly for layering over hoodies but will still wear it with just a tee underneath sometimes. Should I size up to XL or stick to a large? I've heard so many mixed things about the sizing of this piece.

Much love and thanks in advance
I'm same height but 175lbs. Got a large and it fits perfect, room to breathe with SS hoodie underneath if that helps any. 
Awesome bro thanks for the input, you think even if I'm 15 pounds heavier than you I should still be good for layering? Lol and the size large is 9 out of 10 condition and the xl is 10/10 condition and the large is actually $75 more. I should go with the XL in this specific circumstance right? lol
For layering yes. You might be kinda swimming in it with just a T though. 
January 3, 2014 @ 07:42 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

fuck being a mod...


-Shark4Mod
January 3, 2014 @ 07:56 PM
idmwyni

Post: 743

Join Date: Apr 2013

2014 thread already off to a great start. SMH
It was too early for this. 18 pages of bullshit. Thanks REVS.

Folk be trippin when there ain't an email for a single week, now we got weeks of this until SS14 news drops.
so don't fuckin check the thread until ss14 news drops. whether people were just talking shit or not there still wouldn't be anything here for you til then. or do you really expect weeks of pure "What im looking forward to for ss14" posts
how about you only post on this thread if it's supreme related. isn't that what this thread is for. some people come to check if any info dropped only to see 18 pages of bullshit. use pm if you want to talk, not this thread. that's why you fuckers get banned from SS. we know you don't have any lives and are complete losers but at least use this thread for what it's for. smh....
says the dick that filled a fuck load of space with DBZ pictures. Retard. Do you really think that if anything relevant dropped you wouldn't be able to find it. No, people are just talking OT cus there is no info. and i haven't been banned from SS so you can fuck off.
January 3, 2014 @ 08:33 PM
gotenks

Post: 291

Join Date: Dec 2013

^ "people are talking OT" why? do you not have friends? why would you want to talk OT? somebody make a fucking talk OT thread then and go post there all you want. this thread is for RELEVANT NEWS. If there is no RELEVANT NEWS then there should be NO POSTS. HB is always filled with herbs.it's amazing. they talk bullshit and then when confronted they go all out tryna defend it.
January 3, 2014 @ 08:33 PM
BobaTeaFett

Post: 406

Join Date: Apr 2012

@LostJem no supreme? better than having that wackies tee you lame internet fuckboi. Sit down and shut the fuck up, start a home remedy for pimples thread or how to better yourself without using brands. you need a good base before you can step up to a god.
January 3, 2014 @ 08:47 PM
spamster

Post: 1089

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

Truth.^^ That pic of him in Wackies T is timeless
January 3, 2014 @ 08:49 PM
McBeasty

Post: 141

Join Date: Jul 2009

Fuck, the dreaded part where we wait for the next season, and 80% of all posts are shit.

SIZE 12 Flyknit Multicolor Racer & Rare Chukkas for sale. http://hypebeast.com/forums/sneakers/218888

January 3, 2014 @ 08:51 PM
Thoth

Post: 1131

Join Date: May 2013

thoths only mad because he didnt get first post
So mad about it man, so mad. shark beat you to that bullshit though.

Just saying it would've been better keeping the 2013 thread open a bit longer, but I guess the last 18 pages don't support that? It's all good, 2-4 weeks and we should have something, should be about 80 pages deep by then?
January 3, 2014 @ 09:07 PM
Jet Jaguar

Post: 459

Join Date: Jul 2012

Location: California

My hex camp got here, I look like shit in it lmao i'll stick to fitteds.
January 3, 2014 @ 09:12 PM
jrisbrdgr

Post: 40

Join Date: Oct 2013

Location: london

copped the field parka last week at soho, then went to exchange it for a different size the next day but they were gone and jagger said he could give me store cred and i'd wait until february for ss14 so im guessing thats when it starts.
January 3, 2014 @ 10:10 PM
steff90

Post: 338

Join Date: Jun 2012

Location: PA


Some dude on fb selling this piece smh
January 3, 2014 @ 10:13 PM
92

Post: 1296

Join Date: Dec 2012

someone trade me shit 
i want a plaid bomber in red (L)
PM ME

Please login first to reply.
Back To Top