[The Quiet Life] 2014 Discussion

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 01, 2013 @ 00:09:06 AM
Post: 221
Join Date: Mar 2013
damn, if the bermuda s/s drops this weekend or next ill have a decision between a new batch of supreme tees or the s/s...hoping the shirt is no more than $65
Haha, bad news I'm afraid.
We've had the collection in the UK for about a week and the Bermuda s/s is selling for £100! That's about $150 I think.
I doubt it'll be $150 over here, lol more expensive street wear brands don't even have button ups for 150. However, have you see it in person? If so, how does it look?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 01, 2013 @ 00:19:45 AM
Post: 1115
Join Date: Apr 2013
Location: United States
Waitin for that bermuda bucket...

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 01, 2013 @ 04:33:46 AM
Post: 953
Join Date: Nov 2012
Because they ship over the clothes early; so the clothes can be released on time. If the clothes arrive early, there is nothing stopping a shop selling its merchandise. Once it is purchased, they have the right to re-sell it.


With the UK being a smaller market, it doesn't impact sales if they get clothes earlier. 

.wa do dem.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 01, 2013 @ 15:39:12 PM
Post: 953
Join Date: Nov 2012
Because they ship over the clothes early; so the clothes can be released on time. If the clothes arrive early, there is nothing stopping a shop selling its merchandise. Once it is purchased, they have the right to re-sell it.


With the UK being a smaller market, it doesn't impact sales if they get clothes earlier. 
Ah okay that makes sense. 
It just surprises me because urban industry is also a big global retailer and they've had the pack about a week and a half!
Well if an american was to buy from flatspot or urban industry it would take a week or more to get the package.
This is about the same time the drop was meant to happen.
So there is no point in buying from the UK for an american unless they are predicting the item will sell out quick.

It's only a week to get something earlier, it's not the end of the world. 

.wa do dem.

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2013 @ 14:32:18 PM
Post: 221
Join Date: Mar 2013
Bermuda L/S is $80 at premier skate so I'm figuring the S/S will be 65-70. 

Also, bucket hat is a steal at $35!!!! I ordered one already and was shocked by the price. Looks like it
 be a few dollars cheaper than ordering from QL the total was $41 with shipping 

us prices

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2013 @ 16:39:30 PM
Post: 868
Join Date: Jul 2012
do they only have M/L

One in the chamber, 32 in the clip.

June 02, 2013 @ 17:21:10 PM
Post: 499
Join Date: Feb 2013
copped the bermuda camp, such a perfect hat for the summer
June 02, 2013 @ 19:36:38 PM
Post: 368
Join Date: Apr 2013
copped the bermuda camp, such a perfect hat for the summer
Definitely going to be getting the camp as well. Before I buy from premier I'm going to see if my local shop got any, then I can just go down there and pick out the cut I like the most. blushing
June 03, 2013 @ 03:40:15 AM
Post: 868
Join Date: Jul 2012
anyone wanna buy a VNDS mountain man? PM me.
trades welcomed.

One in the chamber, 32 in the clip.

June 03, 2013 @ 04:30:20 AM
Post: 1115
Join Date: Apr 2013
Location: United States
did premier already sell out with the bermuda camp then?

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

June 03, 2013 @ 05:07:31 AM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
Location: Orange County
did premier already sell out with the bermuda camp then?
Yeah they had 4 of them but now it's gone.
June 03, 2013 @ 05:20:44 AM
Post: 368
Join Date: Apr 2013
did premier already sell out with the bermuda camp then?
Yeah they had 4 of them but now it's gone.
Damn, didn't know that lol. Well i'm pretty sure my skate shop will have them. If not ill just get them off TQL.com

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 03, 2013 @ 06:32:44 AM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
Location: Orange County
I'm pretty sure turntablelab and all the other US stockists will have the bermuda camps!

They're not uploaded on the online store yet but seems like Black Sheep has the bermuda & splash camps.

http://shop.blacksheepnc.com/store/pc/viewbrands.asp?IDBrand=35
June 03, 2013 @ 14:47:27 PM
Post: 108
Join Date: Dec 2012
Not sure if troll. or...
June 03, 2013 @ 17:17:57 PM
Post: 1115
Join Date: Apr 2013
Location: United States
^^^^ haha totally nailed it with the colorway/pattern name

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

June 03, 2013 @ 18:40:04 PM
Post: 168
Join Date: Sep 2012
Location: Orange County
^ Haha! I laughed so hard when I first saw it too! I don't know why they do that though.
I think it's making the product less attractive imo.
June 03, 2013 @ 19:52:33 PM
Post: 82
Join Date: May 2013
^ Haha! I laughed to hard when I first saw it too! I don't know why they do that though.
I think it's making the product less attractive imo.
LOL I saw that too. Notsureifsrs
June 04, 2013 @ 04:22:38 AM
Post: 1
Join Date: May 2013
Anybody know if TQL drops different depth camp's? I tried on the oxford stripe at a local shop and felt like it was way too shallow for my bigass head.


Kinda looked like this...
June 04, 2013 @ 06:20:19 AM
Post: 1115
Join Date: Apr 2013
Location: United States
Their flip lipped brim camps are usually a little deeper than the regular lipped ones.

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

June 04, 2013 @ 07:08:59 AM
Post: 729
Join Date: Jun 2012
also the ones made of non-standard material. The denim herringbone and tie dye cord were both deep.
June 04, 2013 @ 14:16:25 PM
Post: 43
Join Date: Jun 2012
Summer drop will be on TQL.COM Friday at 12pm - noon pst.. Would have got the Bermuda camp and short sleeve button up from Premier but they only got the long sleeve Bermuda in for some reason.
Please login first to reply.
x