September 12, 2013 @ 07:03 PM
halfbaked

Post: 934

Join Date: Aug 2012

Location: Nova.

copped the black on the restock.. im siced :D
lol dat dmv slang
DMV we in this bitch. 
bout it bout it

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

September 12, 2013 @ 07:07 PM
323frank

Post: 58

Join Date: May 2012

My order got processed and should be here by Tuesday , was scheduled for Friday
From the second drop?
yes from the second one i need my mary tee and quilted bomber
September 12, 2013 @ 07:15 PM
abcking

Post: 480

Join Date: Nov 2011

Location: HOOD SWAMP

My order got processed and should be here by Tuesday , was scheduled for Friday
From the second drop?
yes from the second one i need my mary tee and quilted bomber
MARY TEE?

+ www.tallcans.org +

September 12, 2013 @ 07:31 PM
323frank

Post: 58

Join Date: May 2012

My order got processed and should be here by Tuesday , was scheduled for Friday
From the second drop?
yes from the second one i need my mary tee and quilted bomber
MARY TEE?
the VIRGIN MARY tee , was too lazy to write it all out
September 12, 2013 @ 07:33 PM
BakeandDestroy

Post: 109

Join Date: Jul 2012


My collection
September 12, 2013 @ 07:35 PM
A$AC SCHRADER

Post: 142

Join Date: May 2013

Location: Germany - Stuttgart

anyone hb sup heads want to to start a crew on GTA V, we can run games before drops etc
xbox or ps?

Looking for: CDG X Supreme Shirt olive camo - CDG X Supreme 5 Panel olive camo - TNF X Supreme Backpack - JFK/Guns Shirt All L

September 12, 2013 @ 07:36 PM
yeahyeah

Post: 195

Join Date: Dec 2011

Location: chaaarleston, south...



just picked this guy up B)
September 12, 2013 @ 07:39 PM
bostonstrangler

Post: 500

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

Slept in because I didn't think anything I wanted was coming out, happy to see the selvedge ripstop is still sitting.  Debating on the color.  

FS SUPREME BLACK CROSSES BOMBER AND WHITE CHAMPIONSHIP JERSEY SZ. MED. PM FOR INFO.

September 12, 2013 @ 07:39 PM
BigPO

Post: 1669

Join Date: Sep 2012

If you copped the Black Sk8 Hi's in an 8 or 8.5 


come on down to my PM's 

S/S 14 playboy gang est. 2014. #FW14NeopreneGang

September 12, 2013 @ 07:40 PM
Ye'

Post: 503

Join Date: Oct 2012

anyone hb sup heads want to to start a crew on GTA V, we can run games before drops etc
xbox or ps?
I'm down for ps
September 12, 2013 @ 07:41 PM
fyuur

Post: 3005

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Just got an email from UPS for my scheduled delivery to be tomorrow, looks like Supreme fixed their shipping game.cool

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

September 12, 2013 @ 07:42 PM
matt1000

Post: 18

Join Date: Aug 2013

http://www.supremenewyork.com/shop/hats/phi-6-panel-hat

you better cop before supreme pulls the stock, burns it, and pretends like they never made it / it sold out
forreal i was like what the fuck dis frat boi shit
rickin my phi preme cap with my flipped collar aber crombie and fitch shirt plus the pookah shell neklace
why??
September 12, 2013 @ 07:43 PM
lloopp

Post: 394

Join Date: Dec 2012


My collection
u got sum nice shit (cdg vans, world map 5panel) but u balanc it out w/ trash

i be in that trap house like Home Alone

September 12, 2013 @ 07:43 PM
Barbecue Brennon

Post: 303

Join Date: Jul 2012

Location: Portland, Oregon

Just got an email from UPS for my scheduled delivery to be tomorrow, looks like Supreme fixed their shipping game.
Maybe for you east coast peeps. us west coasters still suffering
September 12, 2013 @ 07:44 PM
thenewguy

Post: 124

Join Date: May 2013

Honestly aside from wise racing jacket and hockey top everything that was good already dropped , only Collabs can save this season now
Team parka, champion jacket/hoodie, quilted shirt?

Looking for Harris tweed coach XL

September 12, 2013 @ 07:45 PM
jvdude

Post: 505

Join Date: Feb 2013

still waiting on that mini harvard and velvet camo camp, both are lowkey heat imo
September 12, 2013 @ 07:48 PM
tylerxluke

Post: 160

Join Date: Sep 2012

Location: CT


My collection
u got sum nice shit (cdg vans, world map 5panel) but u balanc it out w/ trash
i like the PCL cruiser, everything else PCL related was trash

tylerxluke.bandcamp.com

September 12, 2013 @ 07:49 PM
secretsociety

Post: 876

Join Date: Sep 2012

Location: DC

restock on the black and grey henleys if anyone cares

سبحان

September 12, 2013 @ 07:50 PM
street lights

Post: 639

Join Date: Oct 2012

Location: creepin'

anyone hb sup heads want to to start a crew on GTA V, we can run games before drops etc
xbox or ps?
I'm down for ps
second the ps

whoever down voting my shit is a fucking faggot that's jealous of everything about my life- Ronn_eL

September 12, 2013 @ 07:51 PM
Bandwagon

Post: 796

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

pulled the trigger on the grey
September 12, 2013 @ 07:52 PM
frenchsauvage

Post: 861

Join Date: Jan 2013

Location: 415

ps also, we can organize an xbox crew and ps3 crew, because you can only have 16 players in a crew, or online

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

September 12, 2013 @ 07:53 PM
lurk_ness_monster

Post: 59

Join Date: Dec 2012

Location: 216


My collection
Looks like a dorm room.  Props for getting that higher education homie!
September 12, 2013 @ 07:53 PM
KiddCoast

Post: 776

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Dawg my baseball jersey hasnt been shipped. It shouldave been here already and im still waiting for it to be shipped smh smh

Twitter: @KiddCoast

September 12, 2013 @ 07:55 PM
ahree

Post: 114

Join Date: Sep 2013

copped the black on the restock.. im siced :D
lol dat dmv slang
ahah you already know.. nova representa 
hahaha yoo I live in VA as well. more specifically, near the tyson's corner area. hbu?
September 12, 2013 @ 07:57 PM
$timRep

Post: 438

Join Date: Sep 2012


that resale. 
September 12, 2013 @ 07:58 PM
chief

Post: 6783

Join Date: Feb 2008

Location: WA


My collection
u got sum nice shit (cdg vans, world map 5panel) but u balanc it out w/ trash
ironic you say that the world map 5 panel is "nice shit"

•••

September 12, 2013 @ 08:07 PM
tylerxluke

Post: 160

Join Date: Sep 2012

Location: CT


My collection
u got sum nice shit (cdg vans, world map 5panel) but u balanc it out w/ trash
ironic you say that the world map 5 panel is "nice shit"
it sat for all of ss12

tylerxluke.bandcamp.com

September 12, 2013 @ 08:08 PM
tylerxluke

Post: 160

Join Date: Sep 2012

Location: CT

anyone hb sup heads want to to start a crew on GTA V, we can run games before drops etc
xbox or ps?
I'm down for ps
xbox

tylerxluke.bandcamp.com

September 12, 2013 @ 08:09 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

i like the PCL cruiser, everything else PCL related was trash
I agree. The print quality was actually decent on the cruiser
September 12, 2013 @ 08:10 PM
hick

Post: 1610

Join Date: Sep 2013

goddamn right my shipping label's created

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top