Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
June 19, 2013 @ 09:30 PM
majdob

Post: 745

Join Date: Mar 2013

Lol y'all niggas and swift enough. Coppin 2 easy
Not online lol. 
QFT. Won't even let you check the other stuff in your cart out before removing
Damn, now that's a rare ass post. 
June 19, 2013 @ 09:32 PM
xafriaf

Post: 3117

Join Date: Aug 2012

I've noticed the PCL print is a bit different between the tee and the hoodie, anyone can confirm this?
It looks different on the crusher, idk about the tee and hoodie
June 19, 2013 @ 09:33 PM
cognac

Post: 95

Join Date: Aug 2012

Sorry guys, swifntess is not something that can be taught, only learnt.
Can learnt anything if you aren't taught.
June 19, 2013 @ 09:34 PM
slytendencies

Post: 1426

Join Date: Feb 2012

Location: LA

So the PCL bucket is pretty much confirmed for tomorrow or is everyone here just assuming?
June 19, 2013 @ 09:39 PM
a$ap_shy

Post: 171

Join Date: Feb 2012

Location: Yass


http://www.stussy.com/us/8-ball-script-snapback-ballcap?color_hat=225
Whats your point?
If you are saying Stussy copied Supreme don't even start. Jebbia worked for Stussy before Supreme ever started.
June 19, 2013 @ 09:42 PM
Oli96

Post: 301

Join Date: Feb 2013

Location: UK

Towels confirmed from London, dudes out there camping already - nearly 11PM here - the thirst is real
June 19, 2013 @ 09:45 PM
Supreme Remix

Post: 17

Join Date: Aug 2006

Location: nyc

Lol y'all niggas and swift enough. Coppin 2 easy
Not online lol. 
QFT. Won't even let you check the other stuff in your cart out before removing
Damn, now that's a rare ass post. 
check out*

LOL...decided to use it on something that grinds my gears.  Been annoying how it wont just let u check out the rest of your order.  

Didn't really feel like posting on here but guess now that I've started up a webstore I'd need to get my sig noticed.

All about nike sb, supreme & og jordans.

June 19, 2013 @ 09:46 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Forecast for tomorrow:

June 19, 2013 @ 09:48 PM
kbhype

Post: 56

Join Date: Mar 2013

Location: London

hitting up supreme london early tomorrow, will keep you all informed on prices, quality etc if needed 
June 19, 2013 @ 09:57 PM
allaboutHYPE

suspended

Post: 288

Join Date: Mar 2013

PCL tomorrow
June 19, 2013 @ 09:59 PM
wowwwya

Post: 41

Join Date: May 2013

for probably 9/10 of you this will be your first bucket hat and you would not be purchasing if not for sweatshirt/q
June 19, 2013 @ 10:07 PM
xafriaf

Post: 3117

Join Date: Aug 2012

Bamboo ccamp
beach towel
3 color tank
Cruise shirt
Gt 5 panel
Pcl crusher
June 19, 2013 @ 10:10 PM
wowwwya

Post: 41

Join Date: May 2013

lol that tony bonilla pic w/ the cdg crusher was classic tho
June 19, 2013 @ 10:19 PM
Alfie18

Post: 1143

Join Date: Feb 2013

LOLLLLLL CAMPING ALREADY

WTB THREAD PEEP & MAKE $$$ NOW http://hypebeast.com/forums/apparel/201347#4016364

June 19, 2013 @ 10:20 PM
chief

Post: 5894

Join Date: Feb 2008

Location: WA

someone post non-stock photos of the pcl so i can decide which color im tryin to buy cause i'm still on the fence

•••

June 19, 2013 @ 10:23 PM
xafriaf

Post: 3117

Join Date: Aug 2012

someone post non-stock photos of the pcl so i can decide which color im tryin to buy cause i'm still on the fence
Black and white cool
June 19, 2013 @ 10:35 PM
revs boi

Post: 133

Join Date: Feb 2006

Location: London

Lol camping already?
Cannot be serious. How many people so far?
June 19, 2013 @ 10:38 PM
Alfie18

Post: 1143

Join Date: Feb 2013

cool cool dat crusher!

WTB THREAD PEEP & MAKE $$$ NOW http://hypebeast.com/forums/apparel/201347#4016364

June 19, 2013 @ 10:43 PM
chaboi

Post: 294

Join Date: Mar 2013

Lol the crusher better fucking drop tomorrow , your boy gonna be on another level of salty

LA

June 19, 2013 @ 10:48 PM
xafriaf

Post: 3117

Join Date: Aug 2012

I'm debating on which color would be the best to "resell" haha. They'll both sell out quick, but which one would be the more favorite? Regular vs black/white
Color will go for more, b/w looks better though
June 19, 2013 @ 10:51 PM
xafriaf

Post: 3117

Join Date: Aug 2012

I'm debating on which color would be the best to "resell" haha. They'll both sell out quick, but which one would be the more favorite? Regular vs black/white
Color will go for more, b/w looks better 

Thats what I was thinking,, color because of the hoodie and shirt! 
That's why I'm reselling color, and keeping b/w
June 19, 2013 @ 10:55 PM
MVTT92

Post: 4

Join Date: May 2013

Location: UK

is the pcl 100% confirmed? im coming up from wales!
June 19, 2013 @ 11:05 PM
40 Fonzarelli

Post: 232

Join Date: Mar 2012

Location: Houston

is the pcl 100% confirmed? im coming up from wales!
jesus fucking christ you're traveling from another country to purchase a hat?

He's obviously talking about the London store.
That's still a hell of a drive though
June 19, 2013 @ 11:07 PM
fyuur

Post: 2136

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Not sure if I should go to Supreme or my job interview

"In battle, both sides suffer death, injury and pain. Feel Pain.. Contemplate Pain.. Accept Pain.. Know Pain!"

June 19, 2013 @ 11:12 PM
ornettec

Post: 510

Join Date: May 2013

is the pcl 100% confirmed? im coming up from wales!
jesus fucking christ you're traveling from another country to purchase a hat?

He's obviously talking about the London store.
That's still a hell of a drive though
Yeh London, Wales ha you moron
June 19, 2013 @ 11:14 PM
taylorswift13

Post: 169

Join Date: Nov 2012

Am I the only one that thinks a Miley Cyrus photo tee would be dope (probably)
June 19, 2013 @ 11:19 PM
BigPO

Post: 1393

Join Date: Sep 2012

CDG Buckets only selling for 180.

Was going to cop the PCL bucket as leverage, but that 100% profit is weak sauce.

The PO will put his swivness on sleepmode

S/S 14 playboy gang est. 2014

June 19, 2013 @ 11:21 PM
BigPO

Post: 1393

Join Date: Sep 2012

Am I the only one that thinks a Miley Cyrus photo tee would be dope (probably)

Yeah, if she was a man, few inches taller, darker in skin tone, and was wearing a beanie, and White Supreme Tee or Black Supreme Hoodie.

S/S 14 playboy gang est. 2014

June 19, 2013 @ 11:23 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

I'm gonna cop that black box logo photo tee to wear over my black box logo and take the tee off then take the box logo off then put the tee on then put the box logo back on.  cool
June 19, 2013 @ 11:31 PM
BigPO

Post: 1393

Join Date: Sep 2012

I'm gonna cop that black box logo photo tee to wear over my black box logo and take the tee off then take the box logo off then put the tee on then put the box logo back on.  




S/S 14 playboy gang est. 2014


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top