WDYWT: 2012 (Chat Edition)(Flaming User = 24 Hour Ban)

Inactive User

Jul 15, 2012 @ 17:50
Ugly ass nigga got the struggle flat fro hawk too. It don't get anymore hypebeast than that
Jul 15, 2012 @ 18:02

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Jul 15, 2012 @ 18:05
(Invalid img)

Just wanted to see what other people think about it.
G-shocks are the shit.



fuckin Lil twist

Inactive User

Jul 15, 2012 @ 18:07
Jul 15, 2012 @ 18:08

needs khaki/grey/brighter blue denim
shirt is ugly.. replace it, button it up without an undershirt and those sleeves are too long, cuff em at the forerm or roll em up to the elbows.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Jul 15, 2012 @ 18:13

needs khaki/grey/brighter blue denim
shirt is ugly.. replace it, button it up without an undershirt and those sleeves are too long, cuff em at the forerm or roll em up to the elbows.


That particular denim doesn't fit over the kicks right either, makes your feet look awkward.

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jul 15, 2012 @ 18:18


If your sleeves fit and you sagged your jeans a bit then I don't think there would be anything wrong with this fit
Jul 15, 2012 @ 18:32
Jul 15, 2012 @ 18:36
Thanks for the constructive criticism, always welcome
PS Thanks Det. Ghost

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Jul 15, 2012 @ 18:39


went butt naked with my shoes
Jul 15, 2012 @ 18:48
WYWT fell off, last fit I saw that was good pages ago was TRUNKS.
Jul 15, 2012 @ 18:54
smokeyface

instagram--- @nb508

Jul 15, 2012 @ 19:13
Originally posted by Inactive User


ayyyy swag smokeyface

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jul 15, 2012 @ 20:51
picasion maker
New Era Snapback
Kirkland Tee
IH634SR
00' VI

Too much chatting in here.

Inactive User

Jul 15, 2012 @ 20:59
^ Swag
Jul 15, 2012 @ 21:06
Nice honeycombs xxxxm
Jul 15, 2012 @ 21:12
picasion maker
New Era Snapback
Kirkland Tee
IH634SR
00' VI

Too much chatting in here.

i know the denim too big for it, but tongues in on the VI's fam??

some timbs woulda been piff

Inactive User

Jul 15, 2012 @ 21:24
...
Jul 15, 2012 @ 21:28
@xxxxxxm smokeyface
Jul 15, 2012 @ 21:34


That all greatest iphone quality :|

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jul 15, 2012 @ 21:41
yeah shorts are too long, and shoes dont go with it. red woulda worked better.


Lol, naw

upthefunk

Jul 15, 2012 @ 21:53
Originally posted by Inactive User

Why does this dude always have that stance? He looks like he is trying to have bowed legs or some shit cause he thinks it looks cool. Honestly, he looks like he has a stick up his ass. It makes all his fits look awkward as fuck IMO.

also, I hate the shoes.


also, did anyone else see this picture and think he only had 1 arm?
Jul 15, 2012 @ 21:54
Gay fucking comment^
Jul 15, 2012 @ 21:57
Why does this dude always have that stance? He looks like he is trying to have bowed legs or some shit cause he thinks it looks cool. Honestly, he looks like he has a stick up his ass. It makes all his fits look awkward as fuck IMO.


Are you fucking stupid? ?)

upthefunk

Jul 15, 2012 @ 22:01
You seriously judging a niggas stance? Who gives a fuck b you judge what he wears and how it fits. Smh
Jul 15, 2012 @ 22:04
Originally posted by Inactive User

Why does this dude always have that stance? He looks like he is trying to have bowed legs or some shit cause he thinks it looks cool. Honestly, he looks like he has a stick up his ass. It makes all his fits look awkward as fuck IMO.

also, I hate the shoes.


also, did anyone else see this picture and think he only had 1 arm?


you jelly?

:)

Jul 15, 2012 @ 22:10
Why does this dude always have that stance? He looks like he is trying to have bowed legs or some shit cause he thinks it looks cool. Honestly, he looks like he has a stick up his ass. It makes all his fits look awkward as fuck IMO.
also, did anyone else see this picture and think he only had 1 arm?

i agree .

millions

Jul 15, 2012 @ 22:12
You seriously judging a niggas stance? Who gives a fuck b you judge what he wears and how it fits. Smh

no, all im saying is that his fit looks off because of his stance......
Jul 15, 2012 @ 22:14


hows my stance?

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Jul 15, 2012 @ 22:18
by the looks, shoes dont go with that outfit unless you got a hat that is black/grey/turquoise..

IG: @luii.xx

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0