hype cog

Official A$AP Rocky Thread

Dec 28, 2012 @ 14:50
Gunplay's voice/verse on Ghetto Symphony is so fucking annoying.
Why the downvotes? You guys don't agree?
Dec 29, 2012 @ 16:48
Gunplay destroyed G Symphony.


I can't wait to hear the track with Florence Welch
Dec 29, 2012 @ 16:48
Gunplay destroyed G Symphony.


I can't wait to hear the track with Florence Welch
Dec 29, 2012 @ 19:31
Originally posted by Inactive User
Ferg's verse on Ghetto Symphony was probably the gayest verse I've heard in my life. Srs.
"Eat'em like cookies, Chips Ahoy!"
Dec 29, 2012 @ 23:22
still havent heard LongLiveA$AP hopefully its good
Dec 30, 2012 @ 22:51
Originally posted by Inactive User
Pretty Flacko remix is out.

Wacka killed it 
That shit hurt my ears

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Dec 31, 2012 @ 00:00
why does everybody do this x ray shit in their music videos
Dec 31, 2012 @ 03:24
still havent heard LongLiveA$AP hopefully its good
can't wait till its fucken released man
Dec 31, 2012 @ 10:08
still havent heard LongLiveA$AP hopefully its good
can't wait till its fucken released man

you waiting to buy it?
Dec 31, 2012 @ 14:45
Ty Beats production aint what it was hyped up to be..

Don't badmind me.

Jan 01, 2013 @ 02:25
Jan 01, 2013 @ 04:46
Gunplay destroyed G Symphony.
My b, I mixed up Ferg with Gunplay.

Ferg was horrible on Ghetto Symphony.
Jan 02, 2013 @ 00:10
can someone please pm a link for the cd please thanku
Jan 02, 2013 @ 00:11
can someone please pm a link for the cd please thanku
Jan 02, 2013 @ 06:48
"bitch pussy smell like a penguin" dead

im rockin with the album, been bumpin it over the last week. longlivea$ap and ghetto symphony
Jan 02, 2013 @ 22:14
angels is the hardest track on the album
Jan 03, 2013 @ 06:41
Ferg's Ghetto Symphony verse > Kissing Pink verse
Jan 03, 2013 @ 07:24
Ferg's Ghetto Symphony verse > Kissing Pink verse


You're crazy for that one
Jan 06, 2013 @ 04:31
someone hit me up with a decent quality leak for da sake of asap
Jan 09, 2013 @ 20:21
i come apart smokeyface

god damn

•••

Jan 10, 2013 @ 04:41
lvl my favourite song in this album. 

http://www.youtube.com/watch?v=YRQag9Iz3TY

baddest shit out man
Jan 10, 2013 @ 08:53
Florence smokeyface
Jan 11, 2013 @ 03:25
Just heard the Florence song (Like I'm Apart/I come Apart idk) sounds great.

Rocky did a great job of touching all different music tastes on this album tbh
Jan 11, 2013 @ 09:49
yea. he could've left that song with florence on the original project. "suddenly" has really grown on me, when the beat drops and he starts rapping double time, pretty dope.
Jan 16, 2013 @ 20:33
Projected sales are in. Im not surprised tho. I didnt think he was going to flop
http://hiphop-n-more.com/2013/01/aap-rockys-long-live-aap-sales-projections/

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Jan 17, 2013 @ 05:40
That Album slaps.. smokeyface

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Jan 18, 2013 @ 10:04
I wasnt  feelin fashion killa, until I bumped it on repeat when I was playing madden.  I think its the catchiest song off the whole record. repeat worthy.
The whole albums  dope. I didnt think you could top liveloveasap but this album def blew it out the water
Jan 18, 2013 @ 15:46
^ I give him that lol song cheesy af, but he def make these radio friendly songs to up his bread.

Don't badmind me.

Jan 18, 2013 @ 20:54
i still think Fuckin Problems is in the top 5 worst hiphop songs released in all of 2012
Jan 25, 2013 @ 19:01
fuckin problems wasn't for lyricism he made it with his homie drake, who he knows gets disrespected all the time, 2 chainz, who also isn't known for "good" rap, and kendrick who obviously is a great rapper. just colliding different levels and types of rappers to give a big fuck you to the critics. 
Please login first to reply.
HYPECHAT 0