[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 29, 2013 @ 19:11
lol RyandaFaggot is an insecure fuckboi
A word of advice if you all get together and start calling this kid a faggot, does that make you any better than him? Why be upset when someone like this kid calls you a faggot. If you were walking around and some homeless guy called you a faggot should you get upset? No, because you can afford to walk into Supreme and buy all this shit, and the homeless guy has to sleep on flattened cereal boxes at the end of the day.

"Ryandagod" needs help first and foremost so tbh its kind of a low blow to call him a faggot and put him on blast. He's a poor injured soul that hasnt figured himself out yet so leave him be and let him grow up
If this dude goes out and commits suicide i'm holding all of you accountable. 

Fill the hole in my brow with love

Nov 29, 2013 @ 19:12
We hypebeast forums is just not his place. and he should leave for his own good.
Nov 29, 2013 @ 19:15
fuuuuuuck i got a m/l in the bell, and i just called to try to change the size and my orders already been processed.. fuck. my heads gonna be swimming in it smh.
Finna look like this nigga hahaa
Nov 29, 2013 @ 19:25



this is tha face of the man who called u a fuccboi 
this is tha face of the man who wil defend pyrex vision n HBA n wil fry
this is tha face of the man who cant decide whethr he wants 2 be ian connor or if he wants 2 suck his dick

getcho nosering wearin, weak hairline havin, kanye dickridin "trill"  ass the fuck outta here
Damn Ryan, he got you on blast bruh bruh, where the replies at?
Nov 29, 2013 @ 19:26
He probably left his desk, sat in front of a mirror, slowly take off his DSWT 5 panel and say to his reflection
"what am i"
Nov 29, 2013 @ 19:28
He probably left his desk, sat in front of a mirror, slowly take off his DS 5 panel and say to his reflection "what am i"
he prolly burnin his ian connor shorts as we speak

i be in that trap house like Home Alone

Nov 29, 2013 @ 19:30
copped sheepskin for resale 
Nov 29, 2013 @ 19:40
Nov 29, 2013 @ 19:41
1200 for sheepskin coat is most expensive Supreme item ever? 

wish i had the bread for the wool trench

Fucktard we been developed a ratio

Nov 29, 2013 @ 19:42
Nov 29, 2013 @ 19:47
1200 for sheepskin coat is most expensive Supreme item ever? 

wish i had the bread for the wool trench
as far as retail i'd say yeah.. hmm but maybe that hipster bike they did a few years ago that was prbly around a k. But most expensive all time the rollie for sure. if that counts

that polar fleece thing is fresh i love that style if i didnt have a really similar one from ll beaner id cop. 
Nov 29, 2013 @ 19:50
the rolex was f&f only
did the fleece restock yet? i fuckin slept in
Nov 29, 2013 @ 19:54
Ryan looks like a coke head. 
Nov 29, 2013 @ 19:55
the rolex was f&f only
did the fleece restock yet? i fuckin slept in
Nope. Get the purple one 
Nov 29, 2013 @ 19:56
Think the box logo price will rise again this year?
Nov 29, 2013 @ 20:03
the rolex was f&f only
did the fleece restock yet? i fuckin slept in
bro we know thats why i said if it counts.. no need to correct me
Nov 29, 2013 @ 20:04
the rolex was f&f only
did the fleece restock yet? i fuckin slept in
Nope. Get the purple one 
Nov 29, 2013 @ 20:04
Think the box logo price will rise again this year?
Hope not but I think so. 
Nov 29, 2013 @ 20:05
the rolex was f&f only
did the fleece restock yet? i fuckin slept in
Nope. Get the purple one 
That shit is ugly as fuck 

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Nov 29, 2013 @ 20:10
Nope. Get the purple one 
The purple joint isn't that bad homie. Lol
Nov 29, 2013 @ 20:10
Nov 29, 2013 @ 20:13
Yo why you pickin on my boy Ryan? Everyone knows him and he ain't know you. He too cute to care about your opinions and he a GOD. Forget the nose pierced, short nose having, looking like chief wiggum in training, midget life, no style without a celebrity to bite off, thick framed black raybans that every elementary school kid wears, pudgy life, and what do you have? An INSTAGRAM GOD with over a thousand followers. And who are you? You a nobody. ain't nobody know you cause i don't know you. 


I stay relevant because...umm...
Nov 29, 2013 @ 20:14
The purple joint isn't that bad homie. Lol
compared to the other two c/ws, purple is like acid green bogos
Nov 29, 2013 @ 20:18
Nov 29, 2013 @ 20:20
The purple joint isn't that bad homie. Lol
compared to the other two c/ws, purple is like acid green bogos
Hell no!!!! Ahahaha acid box was horrible. I would wear the purple joint 
Nov 29, 2013 @ 20:20
i think ryan killed himself tbh. 

Fuck yall

Nov 29, 2013 @ 20:24
@blong no, he's gonna take a time off the site and when he thinks everybody will forget about his picture, he's gonna show off again, proclaiming he's a god with the most hyped items in the fashin world at that time.
Nov 29, 2013 @ 20:25
i think ryan killed himself tbh. 
Great. Fitpic of the fleece anyone
Nov 29, 2013 @ 20:35
i think ryan killed himself tbh. 
Dead.
Nov 29, 2013 @ 20:39
Think the box logo price will rise again this year?
Hope not but I think so. 
I'm thinkin it'll be like 168 tongueface
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0