hype cog
HYPEBEAST Forums will be freezing on July 31st 2017. Threads and posts will still be available to view. A new community initiative is being developed and will be rolled out soon.

[Diamond Supply Co.] - 2010 Official Discussion Thread

Sep 18, 2010 @ 14:09
Yeah i think this is the best release they've had in a while. I like this more than the Wiz collab for some reason. I thought it'd be more hyped lol but whatev. As long as i get mine were good
Sep 18, 2010 @ 14:09
Just got the diamond life in black blushing
Sep 18, 2010 @ 14:10
Cold as Ice is one of my favorites and the story behind the design is that this girl named Linda Lovemade http://hypebeast.com/blog/hknow1edge/2009/06/lovemade-feature/ hit me up and said I have a bday present for you. I asked her what it was and she sent me a picture of her holding a big glass Diamond with her nails freshly did. She said ill bring it to you tomorrow, I said thanks but I am gonna make a tee out of the pic you just sent. haha.


Man that's ill forreal cool to know where some of this dope shit comes from!

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Sep 18, 2010 @ 14:11
Seems like the white tee is a better seller though. I personally think Black/Black is better?
Sep 18, 2010 @ 14:11
How much has was your guy's total from BS for just one tee?
Sep 18, 2010 @ 14:11
Originally posted by Inactive User
Seems like the white tee is a better seller though. I personally think Black/Black is better?


Same blushing ^^
Sep 18, 2010 @ 14:12
Just picked up both my red tee and black tee from BS.

My friends and I were first in line.


what time yall roll over there?

post pics of the RED tee!!
Sep 18, 2010 @ 14:12
Got both the black and grey crewneck. Would you guys say size down or TTS?
Sep 18, 2010 @ 14:13
Got both the black and grey crewneck. Would you guys say size down or TTS?


i asked the same thing.. Mega said to go with your true size.

but others say to size down with Diamond crews... i stayed TTS.
Sep 18, 2010 @ 14:15
what time yall roll over there?

post pics of the RED tee!!


Sep 18, 2010 @ 14:17
Originally posted by Inactive User
Seems like the white tee is a better seller though. I personally think Black/Black is better?


i feel u on that. i just have a shit ton of black tees lol
Sep 18, 2010 @ 14:18
my indecision was my downfall... sat for like 5 min sayin to myself "white tee or black crew?" Finally decided: "both". Fill out all the payment shizz, go to complete order... and the crews are sold out. Balls. At least I got my tee though!
Sep 18, 2010 @ 14:19
Did they just add more crewnecks on the site?
a minute ago it said out of stock for everything and then now everythings available
O.o
Sep 18, 2010 @ 14:22
crewnecks fit a little big than TTS,but you can still using your size
if you'r slim and usually wear xl,choose a sz L
Sep 18, 2010 @ 14:22
shit they did... every size but XL... my size...
Sep 18, 2010 @ 14:23
Oh wow I got to my payment method and they sold out of the crews again... Awesome Lol.
Sep 18, 2010 @ 14:25
I feel like calling BS again and begging them to sell me the red CW over the phone lol

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Sep 18, 2010 @ 14:27
I feel like calling BS again and begging them to sell me the red CW over the phone lol


Hey if you get through cope me a charcoal crew and I will give you 10% of the final plus pay for shipping etc.
Sep 18, 2010 @ 14:30


thanks bro.. but i was talkin about an actual product shot.. ive been starin at this same pic the whole week haha.

i just wanna call and ask if theyd sell me one too!!
Sep 18, 2010 @ 14:30
Did they just add more crewnecks on the site?
a minute ago it said out of stock for everything and then now everythings available
O.o


maybe they had a glitch earlier or they added more stuff now, I just hope this doesn't cause any problems for anyone.

I'm glad Diamond NY is opening next month, now we can actually get the instore only drops.
Sep 18, 2010 @ 14:31
So they re-stocked everything on the site? Why thought it was limited?
Sep 18, 2010 @ 14:32
Just bought a BS x DMND x SWI tee in white. I got way to many black hopefully BS still has some crews.
Sep 18, 2010 @ 14:34
I think it's a glitch since it keeps going back and forth
Sep 18, 2010 @ 14:36
BS still having charcoal crews?
Sep 18, 2010 @ 14:39
Just called about the red tee and they ain't havin it what so ever! Lmao o well.. I was lookin at the tee and I think it would be super dope in yellow!!

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

Sep 18, 2010 @ 14:41
i think the crew in white would be a SUPER DOPE!1!
Sep 18, 2010 @ 14:44
i think the crew in white would be a SUPER DOPE!1!


or even a red crew would look sicksmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Sep 18, 2010 @ 14:45
just copped the red tee and gray crew smokeyface
Sep 18, 2010 @ 14:46
BS still having charcoal crews?


Nope they sold out.
Sep 18, 2010 @ 14:46
or even a red crew would look sicksmokeyfacesmokeyfacesmokeyface


yessir
nick are interesting in break my pocket?wtf LOL
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0