July 22, 2014 @ 07:21 AM
k.ly16

Post: 281

Join Date: Jun 2014

I can't stand hipster bitches. Tumblr has fucked up their mind of sense and now every girl I meet try's to be the most down 2 earth bitch. Like nah bitch I aint tryna fuck nature.


Also can't stand girls with dirty mouths. Learn how to speak like a civilized person with proper grammar.smh
July 22, 2014 @ 07:39 AM
DonBishopSpacePimp

Post: 3616

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth

Since when was it a bad thing to be down to earth?

I think you got your definitions mixed up.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=down+to+earth

or your just on that Supreme Gentleman swag...

"You can drop off your kid and run my fade" #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

July 22, 2014 @ 07:51 AM
k.ly16

Post: 281

Join Date: Jun 2014

Since when was it a bad thing to be down to earth?

I think you got your definitions mixed up.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=down+to+earth

or your just on that Supreme Gentleman swag...
There''s bitches posing to be down 2 earth 
July 22, 2014 @ 08:23 AM
doomsbaeisahater

Post: 355

Join Date: Dec 2012

Location: US

every girl I meet try's to be the most down 2 earth bitch.
July 22, 2014 @ 08:51 AM
Augustus75

Post: 57

Join Date: Mar 2014

^^ LOL dirty mouths are one thing, but you are typing all ghetto... sounds like you know a lot of fake people...since when does tumblr dictate anything?
July 22, 2014 @ 02:47 PM
TR.eat

Post: 1236

Join Date: Nov 2008

white girls trying to be black girls
July 22, 2014 @ 02:52 PM
YoungRizal

Post: 3897

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

Elliot Rodgers ass ninja. Don't shoot up your school now

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

July 22, 2014 @ 03:18 PM
from02hero

Post: 1439

Join Date: Oct 2012

Since when was it a bad thing to be down to earth?

I think you got your definitions mixed up.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=down+to+earth

or your just on that Supreme Gentleman swag...
lmfao the fact i actually remember this video from wshh

IG:From0twohero

July 22, 2014 @ 04:58 PM
Soul Rize

Post: 2170

Join Date: Dec 2010

Location: Up in the skys

idk bitches are outcome of there environment. can't hate a pretty bitch for not being down to earth. can't hate a bitch with 2 uneducated parents to be dumb. but i do hate dumb bitches 

Cmon get down with a real nigga wussup

July 22, 2014 @ 05:22 PM
Vancouver

Post: 1688

Join Date: Jan 2008

Since when was it a bad thing to be down to earth?

I think you got your definitions mixed up.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=down+to+earth

or your just on that Supreme Gentleman swag...
lmfao the fact i actually remember this video from wshh
well he shot up a fucking school. aint that hard to remember bruh
July 22, 2014 @ 05:34 PM
kenspliffyjr

Post: 314

Join Date: Aug 2012

Location: seatown

basic bitches

they don't think it be like it is, but it do

July 22, 2014 @ 05:43 PM
whenarichniggawantU

Post: 1536

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

bitches that use deep quotes for captions under a selfie. like, how is a picture of your face supposed to help me define my purpose in life??
July 22, 2014 @ 05:52 PM
brittneykitty

Post: 678

Join Date: Apr 2014

Since when was it a bad thing to be down to earth?

I think you got your definitions mixed up.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=down+to+earth
read the 11th definition, youll get where hes coming from then

the front of the mazzi look like a fork dont it

July 22, 2014 @ 06:06 PM
D1Sellout

Post: 185

Join Date: Jun 2014

Location: BAMA

Ooh let me go in real quick


I HATE THOSE BITCHES that put all those damn stupid ass quotes on Twitter. Talking about how they're a "down ass female" "bad ass bitch" "take a real man to handle". Bitch stfu

Those high school bitches who talk about how they want a "real man". They want a nigga with a car, a house, and a 401(k). These bitches 16 but want a nigga in his mid-20s, they need to sit the fuck down. 

Ariana Grande wouldn't treat me like this

July 22, 2014 @ 06:27 PM
D1Sellout

Post: 185

Join Date: Jun 2014

Location: BAMA

Oh and those tumblr bitches who get offended at everything and let those tumblr feminist ruin their mind. I can't fuck with them at all

Ariana Grande wouldn't treat me like this

July 22, 2014 @ 07:08 PM
Sentimental

Post: 1753

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

I hate bitches that are close minded. Lol hope I'm not ranting or anything. Not the ignorant type but the boring type that don't wanna do anything different. mad stubborn. I don't have time for that shit.
July 22, 2014 @ 07:46 PM
carloz1989

Post: 295

Join Date: May 2012

Fat bitches that think theyre a 10 just cuz niggas on instagram be hyping them up cuz they only take titty pictures
Bitches on instagram that claim to be a model cuz they got over 1k followers.
July 22, 2014 @ 07:46 PM
carloz1989

Post: 295

Join Date: May 2012

Fat bitches that think theyre a 10 just cuz niggas on instagram be hyping them up cuz they only take titty pictures
Bitches on instagram that claim to be a model cuz they got over 1k followers.
July 22, 2014 @ 07:47 PM
cvpntrill23

Post: 60

Join Date: Jan 2013

July 22, 2014 @ 08:04 PM
oneallah

Post: 3862

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

type of bitches who get involved with assholes and when they get there hearts broken they complain about not getting a nice guy when that nice guy was there all along



i know that feel breh
July 22, 2014 @ 08:25 PM
LCULT

Post: 1066

Join Date: Sep 2013

i hate girls that try and provoke you in an arguement to do something violent knowing you won't do shit to them because they're a girl. thats about it.

虎穴に入らずんば虎子を得ず

July 22, 2014 @ 09:54 PM
DonBishopSpacePimp

Post: 3616

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth

i hate girls that try and provoke you in an arguement to do something violent knowing you won't do shit to them because they're a girl. thats about it.

bitches that use deep quotes for captions under a selfie. like, how is a picture of your face supposed to help me define my purpose in life??

white girls trying to be black girls

"You can drop off your kid and run my fade" #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

July 22, 2014 @ 10:03 PM
loop

Post: 1382

Join Date: Apr 2007

Location: SoCal

fat black girls that flaunt their grotesque bodies and call themselves 'thick'
July 22, 2014 @ 10:04 PM
loop

Post: 1382

Join Date: Apr 2007

Location: SoCal

oh and passive aggressive bitches
July 22, 2014 @ 10:59 PM
"MERCY"

Post: 758

Join Date: Dec 2011

Location: Florida

Fat bitches who feels the need to compensate their calorie intake by being a total bitch
If you u ugly, you best damn sure better be chill as fuck not bitchy and loud
July 23, 2014 @ 02:08 AM
jjapplesauce

Post: 1030

Join Date: Sep 2012

Lotta instagram and social media sites annoy me.
 Bitches I know that think there a 10 cause they got 1k followers on instagram but really there like a 5 in person (butcher up all pics in photoshop or some shit).
Bitches that post like 20 pics of themselves a day.  
Bitches that still listen to dubstep.
Bitches that always post corny ass quotes.  
Bitches that cus alot.
Bitches that brag about partying.
Bitches that are bitches 
July 23, 2014 @ 02:14 AM
balmain_blunts001

suspended

Post: 218

Join Date: Jul 2014

bitches that wont fuck the team

this world isn't for people like me

July 23, 2014 @ 09:26 AM
Wiseguy

Post: 73

Join Date: Mar 2014

bitches who always say they want a relationship and a loyal man that can handle her but she a hoe
July 23, 2014 @ 03:37 PM
Potent

Post: 125

Join Date: Jan 2013

Location: Chicago

Stuck up bitches

Boring bitches

Bitches who can't hold a conversation unless the subject is Twitter/IG/Tumblr/trendy shit

Bitches who chase assholes and complain about being treated like shit afterwards

Basic bitches who follow every trend to feel relevent

Bitches who give out their phone number to every dude that talks to them only for them to ignore and complain about him being "thirsty"
July 24, 2014 @ 05:11 AM
wh0die

Post: 631

Join Date: Aug 2012

Bitches who wear HM and typical mall shit and claim to be "Fashion Experts"
Dyke bitches that really think they are men
"Music is my life" Bitches but they only listen to the top songs on the radio or whatever "underground artist" is trendy like lana del rey or more garbage like that
"Indy/Hipster" bitches god the term hipster makes me cringe so hard but they're always claiming to be so indy and hipster with their urban outfitters record player and wardrobe.

Please login first to reply.
Back To Top