June 29, 2012 @ 09:36 PM
hentai

Post: 4794

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

http://www.audiworld.com/tech/wheel28.shtml

FIRE

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

June 29, 2012 @ 09:50 PM
daytona squared

Post: 1993

Join Date: Mar 2009

Location: seattle

hella fire

http://ilackdepth.tumblr.com/

June 29, 2012 @ 10:21 PM
thenorthside

Post: 3255

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto


I was about to come at your neck until I re-read your statement, but at the end of the day it's opinion me thinking cuffing shorts is retarded isn't going to change the fact that ol boy wore them already and it's in the past. But rizal you can fall back because you tried to use what I said but couldn't even form the damn grammar correctly.


that irony.




who the fuck are you? shut the fuck up. you are in no position to say anything when you dress like that^. come back when you lose those bitch tits.

/close thread.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

June 29, 2012 @ 10:26 PM
FLVMINCO

Post: 401

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

who the fuck are you? shut the fuck up. come back when you lose those bitch tits.


Bitch tits huh? Because that was original even though I don't have tits right? Why don't you try and re-do that lame ass diss. Because as is it's too weak to return the favor back boy.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 29, 2012 @ 10:27 PM
thenorthside

Post: 3255

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto



true.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

June 29, 2012 @ 10:32 PM
FLVMINCO

Post: 401

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

That still ain't cutting it, come on now you gotta think on a level above the average trailer trash.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 29, 2012 @ 11:00 PM
art vandelay

Post: 499

Join Date: Nov 2007

Location: 416


alexlude's fit isnt nice at all imo. It's a very boring fit with a pair of yeezys. No hate Alex, not at all, but I dont see why people hype it to be the best fit in a long time.


actually i agree, it was a casual fit not meant to be the greatest fit of all time smile

anyways another casual friday with some yeezys



good job cool
June 29, 2012 @ 11:01 PM
xdylanx

Post: 346

Join Date: Apr 2012

Location: Miami



Beach
June 29, 2012 @ 11:35 PM
travish

Post: 121

Join Date: Nov 2011

Location: Canada





God a mad homo face on but it's the only pic my buddy sent me, so I guess it'll do.
Camera's a little dark too, so jacket is Navy and denim Indigo.
Supreme
Anvel
Undefeated
A.P.C.
New Balance x Alife

premes.tumblr.com // instagram: travisfuckinghall - VanCity

June 30, 2012 @ 12:08 AM
teov

Post: 6617

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

fire

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 30, 2012 @ 12:09 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

meekmcfly mad cuz his rents left him in the kitchen all his life. Gtfo with that grammar shit b. this is the Internet. Shit ain't English literature. Nigga got nothing else to say cuz your fit is as weak as your control in food cravings.

Edit Alex dope.
June 30, 2012 @ 12:12 AM
LoLife

Post: 1294

Join Date: Jul 2006

Location: Toronto

Toronto goiiiin innnnn

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

June 30, 2012 @ 12:16 AM
FLVMINCO

Post: 401

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

meekmcfly mad cuz his rents left him in the kitchen all his life. Gtfo with that grammar shit b. this is the Internet. Shit ain't English literature. Nigga got nothing else to say cuz your fit is as weak as your control in food cravings.

Edit Alex dope.


Thats going down as the most pathetic diss I've heard, I'm mad cause I left in the kitchen? What? And it's not English literature you just sound retarded Internet or not. And I don't need to say anything as I said when you say something that's worth my attention I'll get at your lame ass until then you'll continue to get sarcastic ass remarks from me.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 30, 2012 @ 12:26 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

Good for you and stay bitchin. Whiny lil girl. You hungry or something? Yea stfu
June 30, 2012 @ 12:39 AM
FLVMINCO

Post: 401

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

Good for you and stay bitchin. Whiny lil girl. You hungry or something? Yea stfu


That was pathetic, you can't troll and ya jokes are abysmal so you're not even in a league to contemplate ethering me. Face it at the end of the day, you can try the fat jokes they won't work as I'm not fat and you're on HB trying to glorify yourself by how much shit your parents bought you. You stay in the suburbs stop it.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 30, 2012 @ 12:40 AM
BEENDOINGIT

Post: 551

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

meekmcfly.

Crazy that you're complaining about literature when you can't seem to string together a sentence that is grammatically correct. You're a herb and your aforementioned fit is incomprehensibly shit. Case closed. Log off b.
June 30, 2012 @ 12:46 AM
FLVMINCO

Post: 401

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

meekmcfly.

Crazy that you're complaining about literature when you can't seem to string together a sentence that is grammatically correct. You're a herb and your aforementioned fit is incomprehensibly shit. Case closed. Log off b.


A herb huh? And since when does it take three gutter trash lames to come at one member? Oh alright fall back bitch you and the two #suss niggas before you can miss me with that. Bitching about fits, where they do that at? Oh right only on HB where some spoiled bitches compare shit they couldn't afford themselves.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 30, 2012 @ 12:48 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

meekmcfly.

Crazy that you're complaining about literature when you can't seem to string together a sentence that is grammatically correct. You're a herb and your aforementioned fit is incomprehensibly shit. Case closed. Log off b.


This is why I'm done replying. Dude can't let it go like I'm a fuckin big Mac.@ mcfly Pathetic my ass. Who said I'm trollin? I just can't stand your whiny shit b. dude thinks he's hot shot criticizing other people's yet can't see whats wrong with his wack ass fit. Gtfo already this ain't the Chinese buffet. And no nigha I didn't read what you just said
June 30, 2012 @ 12:54 AM
ambb

Post: 50

Join Date: Apr 2012

Location: THE JUNGLE

its funny how meek makes comments about grammar but cant type a grammatically correct sentence
EDIT: damn already been pointed out

vvvngelo.tumblr.com

June 30, 2012 @ 12:58 AM
FLVMINCO

Post: 401

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

meekmcfly.

Crazy that you're complaining about literature when you can't seem to string together a sentence that is grammatically correct. You're a herb and your aforementioned fit is incomprehensibly shit. Case closed. Log off b.


This is why I'm done replying. Dude can't let it go like I'm a fuckin big Mac.@ mcfly Pathetic my ass. Who said I'm trollin? I just can't stand your whiny shit b. dude thinks he's hot shot criticizing other people's yet can't see whats wrong with his wack ass fit. Gtfo already this ain't the Chinese buffet. And no nigha I didn't read what you just said


The irony when a lame can't look back and see that I took the criticism for my fit and got props for taking the constructive criticism the way I did. You're done because neither of you three trailer trash bitches has the intelligence to form something other than talking about someone's clothes. Insecure fucks, and it's spelled "nigga" bitch.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 30, 2012 @ 01:03 AM
ArmandDushae

Post: 141

Join Date: Dec 2011

Location: Oakland, Ca

My WDYWT starts at 1:19

dmbgs.biz / dmbgs101@gmail.com / @ArmandDushae

June 30, 2012 @ 01:08 AM
Bet

Post: 2475

Join Date: Nov 2011

Location: California

My WDYWT starts at 1:19


Living that #SHMOPLIFE get the fuck outta here
June 30, 2012 @ 01:09 AM
ArmandDushae

Post: 141

Join Date: Dec 2011

Location: Oakland, Ca

My WDYWT starts at 1:19


Living that #SHMOPLIFE get the fuck outta here


lmao . throw parties not fist ..

dmbgs.biz / dmbgs101@gmail.com / @ArmandDushae

June 30, 2012 @ 01:09 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

meekmcfly.

Crazy that you're complaining about literature when you can't seem to string together a sentence that is grammatically correct. You're a herb and your aforementioned fit is incomprehensibly shit. Case closed. Log off b.


This is why I'm done replying. Dude can't let it go like I'm a fuckin big Mac.@ mcfly Pathetic my ass. Who said I'm trollin? I just can't stand your whiny shit b. dude thinks he's hot shot criticizing other people's yet can't see whats wrong with his wack ass fit. Gtfo already this ain't the Chinese buffet. And no nigha I didn't read what you just said


The irony when a lame can't look back and see that I took the criticism for my fit and got props for taking the constructive criticism the way I did. You're done because neither of you three trailer trash bitches has the intelligence to form something other than talking about someone's clothes. Insecure fucks, and it's spelled "nigga" bitch.


Didn't read.jpg

Move on b.
June 30, 2012 @ 01:09 AM
ArmandDushae

Post: 141

Join Date: Dec 2011

Location: Oakland, Ca

..or e-salt.

dmbgs.biz / dmbgs101@gmail.com / @ArmandDushae

June 30, 2012 @ 01:13 AM
motherfucker

Post: 257

Join Date: Sep 2006

fuck
June 30, 2012 @ 01:14 AM
BEENDOINGIT

Post: 551

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

meekmcfly.

Crazy that you're complaining about literature when you can't seem to string together a sentence that is grammatically correct. You're a herb and your aforementioned fit is incomprehensibly shit. Case closed. Log off b.


This is why I'm done replying. Dude can't let it go like I'm a fuckin big Mac.@ mcfly Pathetic my ass. Who said I'm trollin? I just can't stand your whiny shit b. dude thinks he's hot shot criticizing other people's yet can't see whats wrong with his wack ass fit. Gtfo already this ain't the Chinese buffet. And no nigha I didn't read what you just said


The irony when a lame can't look back and see that I took the criticism for my fit and got props for taking the constructive criticism the way I did. You're done because neither of you three trailer trash bitches has the intelligence to form something other than talking about someone's clothes. Insecure fucks, and it's spelled "nigga" bitch.


Your attempts at being smart are both laughable and futile.


My WDYWT starts at 1:19


Not sure if serious.You really wearing a flower on your chest in public?
June 30, 2012 @ 01:20 AM
.Lord.

Post: 148

Join Date: May 2012

Location: United States

My WDYWT starts at 1:19


If you aren't trolling, your fit is terrible and that "show" is even worse.
June 30, 2012 @ 01:24 AM

Inactive

Toronto goiiiin innnnn

. eyo
June 30, 2012 @ 01:29 AM
hentai

Post: 4794

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

My WDYWT starts at 1:19


HOLY SHIT LMAO.

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top