Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
May 28, 2011 @ 10:58 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

how long it take yall ♥♥♥♥♥s to doo doo and wipe

it take me like 30-40 minutes to shit and wipe

but i was on a trip with a couple of my homies and dude went in to pop a squat and was out in like 2 minutes flat and i know he took a shit in the bathroom cuz i could smell it in there, but in the hotel room and stuff i could smell no dookie dust on the premises

♥♥♥♥♥ is a gawd

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

May 28, 2011 @ 10:59 PM
DBCEE

Post: 1267

Join Date: Dec 2007

Location: SFC

It really depends on the type of doodoo we talkin bout. It can be as fast as 2mins including the time it takes to wash my hands, or it could take a half hour cuz I ate Taco Bell the night before and got dem runs. Nawmean cool
May 28, 2011 @ 10:59 PM

Inactive

my ♥♥♥♥♥ i took a monster shit yesterday it was def over 30 minutes dont remember wiping tho b. pause
May 28, 2011 @ 11:01 PM
GENERAL DISARRAY

Post: 691

Join Date: Apr 2010

i think maybe you should eat more fibre.
May 28, 2011 @ 11:01 PM
MrImFukNSleepN

Post: 2625

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

Realistically no bs, 2 - 3 minutes.

Edit*


Lmfao, 30 minutes? Wtf do your diets consist of?
May 28, 2011 @ 11:02 PM
bulmasaur

Post: 1131

Join Date: Oct 2010

Location: Chicago

it varies doe. there's those hard dry shits that take 20 minutes to unload.. then you wipe and see nothing

the wet quick ones that come out in a minute... take 10 minutes to wipe
May 28, 2011 @ 11:03 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

Realistically no bs, 2 - 3 minutes.


how yo wipe game look doe son

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

May 28, 2011 @ 11:04 PM
k-nock k-nock

Post: 3770

Join Date: Dec 2006

gotta love em 1 footer shit + 1 wiper
May 28, 2011 @ 11:05 PM
MrImFukNSleepN

Post: 2625

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

2 wipes with wet wipe, 3-4 dry toilet paper.
May 28, 2011 @ 11:07 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

Realistically no bs, 2 - 3 minutes.

Edit*


Lmfao, 30 minutes? Wtf do your diets consist of?


Junk food and whatever else a ♥♥♥♥♥ finds to eat throughout the day

some nights ya boy eating ice for dinner, others and ♥♥♥♥♥ be chomping down on like 5 slices of pizzas and some cheeseburgers

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

May 28, 2011 @ 11:23 PM
bMeLL0

Post: 405

Join Date: Mar 2008

Location: Seattle, WA

Junk food and whatever else a ♥♥♥♥♥ finds to eat throughout the day

some nights ya boy eating ice for dinner, others and ♥♥♥♥♥ be chomping down on like 5 slices of pizzas and some cheeseburgers


lol
May 28, 2011 @ 11:27 PM
$$$$$

Post: 1773

Join Date: May 2011

Location: NY

2 wipes with wet wipe, 3-4 dry toilet paper.


Wet Wipes my dude? come on thats that some Punk $HIT
May 28, 2011 @ 11:39 PM
i_hate_simps

Post: 834

Join Date: Dec 2008

Location: Seattle

Junk food and whatever else a ♥♥♥♥♥ finds to eat throughout the day

some nights ya boy eating ice for dinner, others and ♥♥♥♥♥ be chomping down on like 5 slices of pizzas and some cheeseburgers


fuckin lol'd so hard
May 28, 2011 @ 11:42 PM
Blade Gretzky

Post: 881

Join Date: May 2011

Junk food and whatever else a ♥♥♥♥♥ finds to eat throughout the day

some nights ya boy eating ice for dinner, others and ♥♥♥♥♥ be chomping down on like 5 slices of pizzas and some cheeseburgers


May 28, 2011 @ 11:42 PM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...

no homo doe?

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

May 28, 2011 @ 11:47 PM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

lol anyway id say normal ones maybe like 10 mins but those shits you cant hold when youre at a store those things are a battle.they really need baby wipes in there because i feel like im in there for a long time.
May 29, 2011 @ 01:09 AM
Skunk 4 Prez

Post: 852

Join Date: Sep 2010

Location: BROOKLYN

Yo honestly my dookie game is slacking. Like i be constipated and shit so i be feeling like i got to doodoo but nothing be coming out so i end up sitting on the toilet for like 10 mins with nothing coming out. But i like the feeling of being on the toilet so even when im constipated or after im done shitting i be on the toilet for 20 mins straight just thinking deep thoughts about life and other philosophical shit. But all in all it take me anywhere from 5 mins to 1 hour and a half to doodoo.
May 29, 2011 @ 01:25 AM
MrImFukNSleepN

Post: 2625

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

Wet Wipes my dude? come on thats that some Punk $HIT

I fail to see how cleaning my ass makes me a punk, then again I'd have to possess the intelligence of a sewer rat to understand your reasoning.
May 29, 2011 @ 04:48 AM
Denny Crane

Post: 1914

Join Date: May 2006

Takes me two minutes and I'm still mostly dry when I wipe. How the fuck can guys be taking half an hour?
May 29, 2011 @ 05:41 AM
MLI

Post: 222

Join Date: Jan 2010

depends on if it breaks up on re entry. been getting more clean splashdowns since I started eating rye bread every day.
May 29, 2011 @ 10:54 AM
bonemarrow

Post: 2297

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast

Takes me two minutes and I'm still mostly dry when I wipe. How the fuck can guys be taking half an hour?


.

http://www.last.fm/user/basedvern

May 29, 2011 @ 12:40 PM
A!exander

Post: 1684

Join Date: Aug 2008

Location: DC

Yo topic creator is funny dude lmao
May 29, 2011 @ 12:53 PM
chemist.

Post: 794

Join Date: Apr 2009

Location: Toronto, ON

There was this like 3 day span where every shit i took was a ghost shit.
Was so dope. 90 seconds, in and out like the burgers.

http://trillosopher.tumblr.com

May 29, 2011 @ 12:56 PM
Ecks

Post: 322

Join Date: May 2011

Location: Albany, New York

I average 15-30 minutes. I don't know how to shit fast. I like to take my time and enjoy.
May 29, 2011 @ 02:18 PM
estoybien

Post: 1200

Join Date: Sep 2007

Location: Manhattan

Junk food and whatever else a ♥♥♥♥♥ finds to eat throughout the day

some nights ya boy eating ice for dinner, others and ♥♥♥♥♥ be chomping down on like 5 slices of pizzas and some cheeseburgers


lmfao
May 29, 2011 @ 02:58 PM
KoreanJesus

Post: 1441

Join Date: Jul 2010

Location: $NYC$

Yo honestly my dookie game is slacking. Like i be constipated and shit so i be feeling like i got to doodoo but nothing be coming out so i end up sitting on the toilet for like 10 mins with nothing coming out. But i like the feeling of being on the toilet so even when im constipated or after im done shitting i be on the toilet for 20 mins straight just thinking deep thoughts about life and other philosophical shit. But all in all it take me anywhere from 5 mins to 1 hour and a half to doodoo.

feel u
May 29, 2011 @ 03:41 PM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

2 wipes with wet wipe, 3-4 dry toilet paper.


This.
Shit does the job right.
Fuck rolling around with an itchy asshole

http://illestxvillian.tumblr.com/

May 29, 2011 @ 04:13 PM
Nail

Post: 118

Join Date: Nov 2010

no more than 5 min. I be on my poop 2.0 cool
May 29, 2011 @ 04:21 PM
Tronic

Post: 504

Join Date: Oct 2006

Location: SoCal

my ♥♥♥♥♥ i took a monster shit yesterday it was def over 30 minutes dont remember wiping tho b. pause


May 29, 2011 @ 06:17 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

Takes me two minutes and I'm still mostly dry when I wipe. How the fuck can guys be taking half an hour?


my doo doo be breaking off and shit

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/


Please login first to reply.
Back To Top