Modern Warfare 2 Official Discussion Thread

December 11, 2009 @ 04:12:39
Truth
December 11, 2009 @ 09:32:07
Once you get used to the silencer you're naked without it.


I agree, scar with the silencer is all ive been using since ive got it and now im lvl 67
December 11, 2009 @ 11:03:24
It can be tricky but its not super difficult. Firtly i have a k/d of around 1.05 that shows how much i die. My score for my playing time is below average. I havent used anything but snipers , shot guns and knives. You cant miss with a knive. Spas 12 hip fire is amazing and it spreads so that always hits. Sniping , its really easy not to miss , patience is all thats needed. I almost every time aim for the chest , that gurantees the kill and its the easiest place to hit. If its a laggy game i wont snipe just shot gun and throwing knive , my friend hosts alot so i get four bar often. Ive been pretty good at sniping since the cod4 so i hit most my shots and i know when to shoot , i wont shoot freely meaning i miss out on alot of kills. I dont use the m21.
Thats pretty much it.

You should see how slow im ranking up because of it though , on average ill get like 12 - 4 or something not very good but i can rape quite easily.


Is it still fun if you play like this cos it doesn't sound like it?
December 11, 2009 @ 14:59:11
eh idk. still dont believe you. I'd have to play a match with you.


I can see why you wouldnt and im not going to sit here trying to make you believe me but yeah , you're ps3 arent you ? Cause im 360.

Is it still fun if you play like this cos it doesn't sound like it?


It can be , im always with a couple of people so thats what it keeps me on alot of the time. I get many games where i go like negative because i dont shoot much and get killed or i get sprayed.
December 11, 2009 @ 15:06:27
i need a hd pvr. gonna get tb's today
December 11, 2009 @ 15:11:36
Damnit I hate the fuking campers..

I play Free For All though, fuk the rest.
December 11, 2009 @ 16:18:57
^post #1337 ftw smokeyface
December 11, 2009 @ 23:38:46
got x31s. it's a wrap for you kids
December 12, 2009 @ 02:24:36
210 and 255 is not something to be proud of.

you shouldve said 210 and 37. blushing
December 12, 2009 @ 02:32:49
lol, wtf. going negative. aint good
December 12, 2009 @ 03:06:33
i still need to robocop this game smh
December 12, 2009 @ 03:32:21
I use two main setups:

UMP + Red Dot
Javalin
Marathon Pro
Lightweight Pro
Commando Pro

&

ACR + Silencer + Heartbeat Sensor
Javalin
Bling Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro
(I'm completely invisible with this >smh )
December 12, 2009 @ 04:37:06
^^^people who use heartbeat sensors are toys, seriously.
props on the UMP one though, similar to what I use.
December 12, 2009 @ 09:15:22
Heartbeat sensor is horrible. Most people use ninja. Or atleast I do...
December 12, 2009 @ 11:28:18
Originally posted by Inactive User
Craziest shit happened tonight. Went 210ish and 255ish on Rust. It was fucking sick as fuck. Got over 10,000 EXP. No end game son. smokeyface Some jerk off used a nuke though and ruined it for everyone.


luler, shit son play some search, i usually get from 8-15k a game
December 12, 2009 @ 12:05:11
Heartbeat sensor is horrible. Most people use ninja. Or atleast I do...


I never see anyone using ninja
December 13, 2009 @ 16:56:53
^^^people who use heartbeat sensors are toys, seriously.


My main gun is ACR with HB Sensor and silencer. I float around a 2.0 k/d, highest kill streak is 38, and drop nukes regularly. I'll stick with being a "toy" >smh

I'm lookin to buy a 36"ish HDTV, any suggestions for a good gaming TV?
December 13, 2009 @ 17:50:11
Intervention FMJ
Magnum Tactical Knife
Stopping Power Pro
Slight of Hand Pro
Ninja Pro
Stun Nades
Sticky Nades

wsup smokeyface

And as regards to heartbeat, I like it, it fits a tactical kind of playstyle, it does get too distracting though.
December 13, 2009 @ 17:58:24
i only use on search sometimes
, stuck on M4A1 FMJ+Silencer
December 13, 2009 @ 18:00:15
Originally posted by Inactive User
Unlimited games are that piff. Leveled up two levels in one game. smokeyface


what are unlimited games? o.o
December 13, 2009 @ 18:37:29
what are unlimited games? o.o


cosign^
December 13, 2009 @ 19:01:28
lol this game is too easy. 28 win streak. holla

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 13, 2009 @ 20:39:33
Wait so do they happen randomly or what?
December 13, 2009 @ 21:15:10
LOl that shit has been happening to me alot lately... I chose team deathmatch and it changed to free for all on rust
December 13, 2009 @ 21:27:50
that shit happened to me for the first time today, the game had like 30 people in rust free for all, shit was crazy
December 13, 2009 @ 21:27:59
3rd person team tact, or ground war sometimes. on 360
December 13, 2009 @ 22:37:01
i am a fan of demolition
December 14, 2009 @ 12:11:40
These 18 person FFA rust matches are so garbage... I can't play more than one game in a row without getting thrown into that shit.
December 14, 2009 @ 13:14:03
These 18 person FFA rust matches are so garbage... I can't play more than one game in a row without getting thrown into that shit.


i need to find one of these games! sounds like a wet dream!
Please login first to reply.
x