February 25, 2014 @ 06:14 AM
Son of Yusuke

Post: 38

Join Date: Sep 2012

No, Hypebeast usually gets their shipment a week or two after 10 deep drops on their main site. Buy off of the 10 deep site if you cant wait

Stay Humble, Honest, and Happy

February 25, 2014 @ 06:14 AM
Son of Yusuke

Post: 38

Join Date: Sep 2012

do you guys think we'll be able to purchase off hypebeast when 10deep drops their stuff tomorrow? or will we have to wait..
No, Hypebeast usually gets their shipment a week or two after 10 deep drops on their main site. Buy off of the 10 deep site if you cant wait

Stay Humble, Honest, and Happy

February 25, 2014 @ 06:47 AM
spriteremix

Post: 1078

Join Date: Aug 2012

I got the link to the site...and all the new pieces. Dope stuff people
nothing new breh we been pulling the images off said link for the last 3 drops

they always put the line up on the alternative webstore weeks in advance 
February 25, 2014 @ 06:57 AM
spriteremix

Post: 1078

Join Date: Aug 2012

do you guys think we'll be able to purchase off hypebeast when 10deep drops their stuff tomorrow? or will we have to wait..
No, Hypebeast usually gets their shipment a week or two after 10 deep drops on their main site. Buy off of the 10 deep site if you cant wait
hb receives the drop much longer than 1-2 weeks 

closer to a month
February 25, 2014 @ 08:34 AM
solexsup

Post: 222

Join Date: May 2012

You're all better waiting off until karmaloop gets it, they usually have at least 20% off. 
February 25, 2014 @ 04:03 PM
mrchewsasnbeaver

Post: 135

Join Date: Nov 2013

woke up early and those bastards decided to not drop the timbs stuff smh 
February 25, 2014 @ 04:34 PM
HOV

Post: 188

Join Date: Jul 2012

anybody know how their signature 5 denim fits? i have a pair of their cargo pants and wondering if the leg openings are similar. also, is it worth it or should i just buy denim from another company
February 25, 2014 @ 05:19 PM
spriteremix

Post: 1078

Join Date: Aug 2012

woke up early and those bastards decided to not drop the timbs stuff smh 
its not that they decided to not drop it…they weren't planning on dropping it right away in the first place…they gotta put out teasers and shit first 
February 25, 2014 @ 06:02 PM
fernyysanchez

Post: 236

Join Date: Jul 2012

Location: California

woke up early and those bastards decided to not drop the timbs stuff smh 
its not that they decided to not drop it…they weren't planning on dropping it right away in the first place…they gotta put out teasers and shit first 
shit im happy they didn't drop today i need to get my bread up
February 25, 2014 @ 06:51 PM
-che

Post: 322

Join Date: Aug 2010

What the fuck happened to 10 deep, last time i saw their stuff it was all psuedo-tough guy with big bold graphics and phrases like INTERNATIONALLY KNOWN, LOCALLY RESPECTED etc etc now it seems to be catering towards the PCL hoodie wearing demographic.

smh struggling to stay relevant i guess
February 25, 2014 @ 07:31 PM
BHP

Post: 550

Join Date: Feb 2010

Location: LA

What the fuck happened to 10 deep, last time i saw their stuff it was all psuedo-tough guy with big bold graphics and phrases like INTERNATIONALLY KNOWN, LOCALLY RESPECTED etc etc now it seems to be catering towards the PCL hoodie wearing demographic.

smh struggling to stay relevant i guess
Every brand nowadays does pretty much anything to stay relevant. I don't feel the same type of "work integrity" from brands like I did years ago. 

InternetEnlightenment.tumblr.com → Accessory Rack

February 25, 2014 @ 08:21 PM
RED_iFlights

Post: 19

Join Date: Oct 2013

Location: Orlando-Linden

You're all better waiting off until karmaloop gets it, they usually have at least 20% off. 
10 Deep and other high end street wear on KL often gets excluded from sales.

instagram.com/_praduct

February 25, 2014 @ 08:50 PM
TheBandits

Post: 46

Join Date: Dec 2013

Location: New Zealand

Favourite piece from the drop is the Far East tee, will have to wait till it drops on karmaloop to cop though, that 10 deep shipping to New Zealand is killer cool
February 25, 2014 @ 09:13 PM
idmwyni

Post: 778

Join Date: Apr 2013

Favourite piece from the drop is the Far East tee, will have to wait till it drops on karmaloop to cop though, that 10 deep shipping to New Zealand is killer 
my favourite is the 5th ave raincoat. Also gonna wait it out. not about that rape shipping life.
February 25, 2014 @ 10:40 PM
jacoreyg

Post: 14

Join Date: Feb 2014

anybody know how their signature 5 denim fits? i have a pair of their cargo pants and wondering if the leg openings are similar. also, is it worth it or should i just buy denim from another company
How do the hi post cargos work? almost copped a pair but didn't want anything skinny
February 25, 2014 @ 10:42 PM
jacoreyg

Post: 14

Join Date: Feb 2014

Anyone actually ever buy anything from HB? i need some shirts but not trying to get hit w/ a scam or some dumb shit.
February 25, 2014 @ 11:11 PM
nzahir

Post: 457

Join Date: Jul 2013

Posted something wrong
February 26, 2014 @ 12:47 AM
maddhatter

Post: 161

Join Date: Feb 2013

Anyone actually ever buy anything from HB? i need some shirts but not trying to get hit w/ a scam or some dumb shit.
its legit, if it wasnt ppl would be complaining and you would of heard something by now
February 26, 2014 @ 12:49 AM
maddhatter

Post: 161

Join Date: Feb 2013

woke up early and those bastards decided to not drop the timbs stuff smh 
chill, theres going to be probably 2 other spring drops yet to come, i hope the timb capsule drops by itself tho
February 26, 2014 @ 12:52 AM
maddhatter

Post: 161

Join Date: Feb 2013

anybody know how their signature 5 denim fits? i have a pair of their cargo pants and wondering if the leg openings are similar. also, is it worth it or should i just buy denim from another company
from what ive heard its a straight to tapered fit, id buy denim elsewhere cuz you can spend a bit more and get some better quality stuff
February 26, 2014 @ 02:07 AM
spriteremix

Post: 1078

Join Date: Aug 2012

anybody know how their signature 5 denim fits? i have a pair of their cargo pants and wondering if the leg openings are similar. also, is it worth it or should i just buy denim from another company
How do the hi post cargos work? almost copped a pair but didn't want anything skinny
the hi post are actually a pretty loose fit. slim but loose/comfy, no where close to "skinny"

with the exception of their "slim slim" denim none of 10 deep pants are skinny fit
February 26, 2014 @ 02:32 AM
davido

Post: 12

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

Have bought off hypebeast before and had no issues. Definitely gonna have more than one drop this season. Hence 'First delivery'.World map hoodie, jersey w/ Arabic text and rising sun tee to name a few haven't been released yet and I'm dying to cop 'em.
February 26, 2014 @ 04:17 AM
HOV

Post: 188

Join Date: Jul 2012

anybody know how their signature 5 denim fits? i have a pair of their cargo pants and wondering if the leg openings are similar. also, is it worth it or should i just buy denim from another company
How do the hi post cargos work? almost copped a pair but didn't want anything skinny
the hi post are actually a pretty loose fit. slim but loose/comfy, no where close to "skinny"

with the exception of their "slim slim" denim none of 10 deep pants are skinny fit
oops, sorry. meant to say i have their siler jogger cargo pants. so the signature 5's would be similar in fit?
February 26, 2014 @ 06:36 AM
Luchini

Post: 89

Join Date: Feb 2014

Location: Westside


Feelin this 1 cool
February 26, 2014 @ 07:07 AM
ayyjay

Post: 74

Join Date: Mar 2013

are their buttonups pretty true to size?
February 26, 2014 @ 08:57 PM
fernyysanchez

Post: 236

Join Date: Jul 2012

Location: California

anybody know how their signature 5 denim fits? i have a pair of their cargo pants and wondering if the leg openings are similar. also, is it worth it or should i just buy denim from another company
How do the hi post cargos work? almost copped a pair but didn't want anything skinny
the hi post are actually a pretty loose fit. slim but loose/comfy, no where close to "skinny"

with the exception of their "slim slim" denim none of 10 deep pants are skinny fit
thats what i scared of when my cargos came in but the fit was nice. none of that skin tight bullshit 
February 26, 2014 @ 09:10 PM
idmwyni

Post: 778

Join Date: Apr 2013

if anyone gets that 5th ave raincoat id appreciate a fitpic. thanks.
February 27, 2014 @ 12:12 AM
haruhi

Post: 605

Join Date: Oct 2013

when will the boots be released?  anyone know?
February 27, 2014 @ 12:32 AM
jacoreyg

Post: 14

Join Date: Feb 2014

Bought some sweats & a few tees. Shit was here overnight and I didn't even pay overnight shipping. 10 Deep really shows love to its fan base to go along w/ their quality clothing
February 27, 2014 @ 09:55 PM
TheBandits

Post: 46

Join Date: Dec 2013

Location: New Zealand

Patiently waiting for the karma loop tho cool

Please login first to reply.
Back To Top