April 4, 2013 @ 04:33 PM
BigPO

Post: 1711

Join Date: Sep 2012

the boy finna be all types of shiny out dese skreets

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 4, 2013 @ 04:35 PM
O$VMA

Post: 347

Join Date: Mar 2013

the ajcket that just came out is inspiried by anti drone clothing.anyone else think so?
It's reflective not anti-thermal .

Good Vibes .

April 4, 2013 @ 04:35 PM
BigPO

Post: 1711

Join Date: Sep 2012

this restock is like pickin' apples bruh, so many regrets with the Red TNF huh? hahaha

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 4, 2013 @ 04:37 PM
mrteebonilla

Post: 5796

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Large in the red available online

and s/o to Hypebeast for putting email notifications for messaging back 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

April 4, 2013 @ 04:39 PM
spamster

Post: 1462

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

its going to be interesting to see what the F/W TNF will look like
why?
April 4, 2013 @ 04:40 PM
spamster

Post: 1462

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

damnnnn dropping 5 bills on a shell that you havent even seen in person. that thirst! you kids are gonna be doing the dishes and mowing the lawn for quite a while to pay back a jacket that pricy. when i was in my teens no way in fck would i be wearing a coat this expensive and i can't justify it now. dat mortgage and car payment broke boy status over here. wait till all you kiddies get real world responsibilities and finances. say bye to your $500 coats ;)
It's called getting a job of more than minimum wage.

I'm paying rent, car payment, all misc bills, even a disneyland pass lmao.

Decided to keep the jacket meh, Hopefully it looks amazing in person.
You sure are a big boy. Rent car payment and all your bills? Baller
April 4, 2013 @ 04:44 PM
lalala

Post: 402

Join Date: May 2012

last season's wasn't worth it either w/ that flimsy material + boxy/short fit.
past 2 north face drops have been complete rape. it's a joke.

x

April 4, 2013 @ 04:44 PM
The Refresher

Post: 178

Join Date: Mar 2013

Location: coast to coast

i hate how half of you still live at home and buy shit off your parents cards and then make fun of the people who actually live on there own downvote me all you want buut id rather have a car and house paid for then sitting in my moms basement covered in box logos

Tad Ghostal

April 4, 2013 @ 04:47 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Easy cop on TNF...slept on the Devil's Point.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 4, 2013 @ 04:48 PM
spamster

Post: 1462

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

i hate how half of you still live at home and buy shit off your parents cards and then make fun of the people who actually live on there own downvote me all you want buut id rather have a car and house paid for then sitting in my moms basement covered in box logos
Buck up G. I know the down votes hurt but you'll be aight. Jesus loves you. 
April 4, 2013 @ 04:50 PM
jamez9

Post: 253

Join Date: Aug 2012

Location: Chapel Hill

so at what point do you guys say too much is too much?? i can't justify paying 500 for that jacket..
I guess thats just bc im in school and work minimum wage, just curious.. you gotta draw the line somewhere..
April 4, 2013 @ 04:50 PM
whatisthis

Post: 462

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

last season's wasn't worth it either w/ that flimsy material + boxy/short fit.
past 2 north face drops have been complete rape. it's a joke.
I would spend $298 again on my cord TNF in a heartbeat. Shit is nice.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

April 4, 2013 @ 04:51 PM
ichigo81

Post: 2818

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

My god this thread is so damn ridiculous... Niggas ethuggin and arguing like bitches, where they do that at???
buy what you like, cop what you like...stop worrying about another niggas fit... Niggas on some Frank ocean shit... I swear this thread is the personification of why dudes are so pussy in real life... Stop with all the flexing and bickering and drop knowledge on drops and if people need info on fakes or past season items
Mods really need to clean this shit up for real 
April 4, 2013 @ 04:51 PM
The Refresher

Post: 178

Join Date: Mar 2013

Location: coast to coast

i hate how half of you still live at home and buy shit off your parents cards and then make fun of the people who actually live on there own downvote me all you want buut id rather have a car and house paid for then sitting in my moms basement covered in box logos
Buck up G. I know the down votes hurt but you'll be aight. Jesus loves you. 

youre right i will be okay and jesus does love me thank you

Tad Ghostal

April 4, 2013 @ 04:51 PM
brightsoles

Post: 289

Join Date: Aug 2008

damnnnn dropping 5 bills on a shell that you havent even seen in person. that thirst! you kids are gonna be doing the dishes and mowing the lawn for quite a while to pay back a jacket that pricy. when i was in my teens no way in fck would i be wearing a coat this expensive and i can't justify it now. dat mortgage and car payment broke boy status over here. wait till all you kiddies get real world responsibilities and finances. say bye to your $500 coats ;)
It's called getting a job of more than minimum wage.

I'm paying rent, car payment, all misc bills, even a disneyland pass lmao.

Decided to keep the jacket meh, Hopefully it looks amazing in person.

i make over 4 times the min wage here in canada and i am still not justifying a $500 summer coat.  i got bills still out the ass but absolutely no credit card debt. any of you dudes in here paying CC debt interest rates so you can afford your supreme addiction better look out. i just cannot understand how theres dudes in here like mrteebonilla (no offence homie!) that can just drop a G note on a couple of jackets, even if you plan to flip them. how do you just have a grand available to you? are you guys a bunch of suburb kids with parents that drive bmw's or something? when i was under 20 no way in hell did i have a G to throw around on shit like jackets. i think i was trying to save to put myself through college and buy a car that didnt break down every other week haha. man, priorities kids. all im sayin here.
April 4, 2013 @ 04:52 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

i hate how half of you still live at home and buy shit off your parents cards and then make fun of the people who actually live on there own downvote me all you want buut id rather have a car and house paid for then sitting in my moms basement covered in box logos
Truth...I don't say shit about copping or not copping b/c I've been broke as fuck back in hs & college.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 4, 2013 @ 04:52 PM
brightsoles

Post: 289

Join Date: Aug 2008

guhhhhhhhhhhhhh
April 4, 2013 @ 04:53 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

so at what point do you guys say too much is too much?? i can't justify paying 500 for that jacket..
I guess thats just bc im in school and work minimum wage, just curious.. you gotta draw the line somewhere..
Exactly that...if you can afford it, grab it.  Don't work just to buy shit, don't go in debt just to look dope.  You all should know but now that it's always 'on to the next' with Supreme from Safaris to TNF to TNF to Dunks to CDG to PCL to the next wave.  

I don't cop Moncler jackets b/c I can't justify spending $1500 on one, but some people can and do...

Fuck Tha Opps...No Love City

April 4, 2013 @ 04:53 PM
BigPO

Post: 1711

Join Date: Sep 2012

 That jacket clearly was made for cyclists and not criminals, imagine trying to hit a sale at the CVS wearing that bright ass look at me jacket. If you got a bike that shit would be so hard though, blind the shit outta cars as you fly by. 

this jacket is definitely made for hitting licks in.

they'll be so caught on the jacket, just take it off after and you're good

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 4, 2013 @ 04:54 PM
Juki

Post: 2147

Join Date: Aug 2008

Question: how are you gonna wear this 3M jacket when it's almost summer?

Doubleclutchhoops.com

April 4, 2013 @ 04:56 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Question: how are you gonna wear this 3M jacket when it's almost summer?
*cancels order*

Fuck Tha Opps...No Love City

April 4, 2013 @ 04:59 PM
lalala

Post: 402

Join Date: May 2012

last season's wasn't worth it either w/ that flimsy material + boxy/short fit.
past 2 north face drops have been complete rape. it's a joke.
I would spend $298 again on my cord TNF in a heartbeat. Shit is nice.
super thin, no waterproofing, awful fit. blinded by the bogo.

x

April 4, 2013 @ 04:59 PM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

damnnnn dropping 5 bills on a shell that you havent even seen in person. that thirst! you kids are gonna be doing the dishes and mowing the lawn for quite a while to pay back a jacket that pricy. when i was in my teens no way in fck would i be wearing a coat this expensive and i can't justify it now. dat mortgage and car payment broke boy status over here. wait till all you kiddies get real world responsibilities and finances. say bye to your $500 coats ;)
It's called getting a job of more than minimum wage.

I'm paying rent, car payment, all misc bills, even a disneyland pass lmao.

Decided to keep the jacket meh, Hopefully it looks amazing in person.

i make over 4 times the min wage here in canada and i am still not justifying a $500 summer coat.  i got bills still out the ass but absolutely no credit card debt. any of you dudes in here paying CC debt interest rates so you can afford your supreme addiction better look out. i just cannot understand how theres dudes in here like mrteebonilla (no offence homie!) that can just drop a G note on a couple of jackets, even if you plan to flip them. how do you just have a grand available to you? are you guys a bunch of suburb kids with parents that drive bmw's or something? when i was under 20 no way in hell did i have a G to throw around on shit like jackets. i think i was trying to save to put myself through college and buy a car that didnt break down every other week haha. man, priorities kids. all im sayin here.
some kids are just damn fortunate or really need to get their priorities straight, but you know how it is to be a teenager always wanting things bro. im just glad i got all my bills paid for the month and even got my oil change for coachella you feel me cool

but yeah we all needa stop being salty in here. tnf is over with. dont wanna read the same shit about basquiat cause supposedly "everybody" fucks with it. cept for that legasee niggah or whatever his name is, fuck that niggah. haha

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

April 4, 2013 @ 04:59 PM
flake753

Post: 140

Join Date: Mar 2013

Supreme has gotten better about sending out the tracking number right away
April 4, 2013 @ 05:00 PM
BigPO

Post: 1711

Join Date: Sep 2012

 That jacket clearly was made for cyclists and not criminals, imagine trying to hit a sale at the CVS wearing that bright ass look at me jacket. If you got a bike that shit would be so hard though, blind the shit outta cars as you fly by. 

this jacket is definitely made for hitting licks in.

they'll be so caught on the jacket, just take it off after and you're good
If you wear that jacket at night you might become the lick. Let me see if you can run it run it

I don't know why, but I felt some that statement had mad homo tendencies in it

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 4, 2013 @ 05:00 PM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

shipping conf.  Supreme on point this season.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 4, 2013 @ 05:02 PM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Question: how are you gonna wear this 3M jacket when it's almost summer?
real Question: Why didn't they just do a windbreaker? keeping this one in the closet until winter

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

April 4, 2013 @ 05:02 PM
flake753

Post: 140

Join Date: Mar 2013

Who the hell got the fanny pack? that thing looks goofy as hell 
April 4, 2013 @ 05:03 PM
BigPO

Post: 1711

Join Date: Sep 2012

Question: how are you gonna wear this 3M jacket when it's almost summer?
real Question: Why didn't they just do a windbreaker? keeping this one in the closet until winter

Answer: shell's aren't that heavy, also it's 3M. I think they considered it's not a Spring jacket

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS

April 4, 2013 @ 05:04 PM
BobaTeaFett

Post: 412

Join Date: Apr 2012

why you so worried about what sold out and who got it? 

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top