[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 25, 2012 @ 12:37

Very wavy. smokeyface
Oct 25, 2012 @ 12:38

Very wavy. smokeyface

more pics more pics more pics!
Oct 25, 2012 @ 12:43
box logo pullover ? smokeyface


box logo fleece cotton camp cap snap back pullover zip

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 25, 2012 @ 12:47
does the northface jacket have the adjustable chords on the bottom of the jacket?
Oct 25, 2012 @ 12:49
box logo pullover ? smokeyface


box logo fleece cotton camp cap snap back pullover zip

need dat smokeyface
Oct 25, 2012 @ 12:55
holy shit they sold out quick

Inactive User

Oct 25, 2012 @ 12:57
im trying to browse the supreme tag on instagram to see if i can come up on some northface pics and this ugly fat bitch roxg had uploaded what seems her entire phone gallery.







Oct 25, 2012 @ 12:58
im trying to browse the supreme tag to see if i can come up on some northface pics and this ugly fat bitch roxg had uploaded what seems her entire phone gallery.

I know lol shits gettin annoying

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Oct 25, 2012 @ 13:03
im trying to browse the supreme tag to see if i can come up on some northface pics and this ugly fat bitch roxg had uploaded what seems her entire phone gallery.

I know lol shits gettin annoying


aint coppin tnf so i cudnt giva fuck

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 25, 2012 @ 13:04
no lie i'd cop the northface without pics
Oct 25, 2012 @ 13:11
Originally posted by Inactive User
no lie i'd cop the northface without pics


haha strait up
Oct 25, 2012 @ 13:20
wish i had that cash flow for tnf

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

Oct 25, 2012 @ 13:21
The thirst in London was real. Managed to get the second to last medium burgundy and I was around 20th in line. They must of had fuck all stock.
Oct 25, 2012 @ 13:32
split restock vol. 536236236
Oct 25, 2012 @ 13:33
wish i had that cash flow for tnf


Can't say I'm not jelly as fuck of all these English kids that have shitloads of money to blow while we're brokeass in America.
Oct 25, 2012 @ 13:38
London had 30 of each colourway in stock I heard
Oct 25, 2012 @ 13:42
my buddy who works there couldnt even hold me one. They were gone by 12:30...

Staff couldnt even have discount.
Oct 25, 2012 @ 13:44
Originally posted by Inactive User
The thirst in London was real. Managed to get the second to last medium burgundy and I was around 20th in line. They must of had fuck all stock.


how's the fit?

x

Oct 25, 2012 @ 13:47
wish i had that cash flow for tnf


Can't say I'm not jelly as fuck of all these English kids that have shitloads of money to blow while we're brokeass in America.


lol speak for yourself.
Oct 25, 2012 @ 13:48
Originally posted by Inactive User
Can't say I'm not jelly as fuck of all these English kids that have shitloads of money to blow while we're brokeass in America.


lol speak for yourself.


Hahaha fair enough. Just feels weird seeing all these 17 year olds have 300 to blow on a jacket out of nowhere you know.
Oct 25, 2012 @ 13:57
Originally posted by Inactive User
Can't say I'm not jelly as fuck of all these English kids that have shitloads of money to blow while we're brokeass in America.


lol speak for yourself.


it's short but wide.
Oct 25, 2012 @ 14:00
it's short but wide.


Fit pics!
Oct 25, 2012 @ 14:07
Originally posted by Inactive User
Left to drop:

leather down jackets
harris tweed coach
champion pullover
independent jacket
puffy reversible
n-3b
hooded down vest
wool overcoat
pile lined shirt
windowpane flannel
independent shirt
houndstooth flannel
box logo pullover
independent pullover
felt arc zip
champion crew
snap front crew
l/s pocket tee
waffle crewneck
sweater vest
sweatpants
ugly leather camp
cord camp
harris tweed herringbone camp
harris tweed camp
croc 5 panel
sinclair 6 panel
african trail hat
waxed ear flap hat
liberty trooper
dogs n ducks trooper
rose beanie
donut beanie
ragg wool beanie
mechanics beanie
4 color beanie
big logo beanie
independent beanie
8 ball beanie
8 ball scarf
fingerless gloves
dominoes
snap hook keychain

+ collabs

missing anything?


Croc camp dropped already
Oct 25, 2012 @ 14:16
A fit pic would be cool as fuck
Oct 25, 2012 @ 14:18
I remember when I had a Northface jacket in 7th grade...
Oct 25, 2012 @ 14:18
Originally posted by Inactive User
Left to drop:

croc 5 panel


Croc camp dropped already

He means the crocodile patch 5 panel
Oct 25, 2012 @ 14:18
edit: correct, thank you ^^
Oct 25, 2012 @ 14:19
Almost time. Good luck. Let the swiftness be with you
Oct 25, 2012 @ 14:20
so will the tnf be warm enough for -4F (-20C) cause I don't wanna cop and then be freezing my ass off
Oct 25, 2012 @ 14:21
@cheechmarrin yeah that champion, the tweed camp, the reverse puffy will be mine
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0