Super Sale Saturday @ CAPSULE!

June 09, 2007 @ 01:30:15
Starting saturday at Capsule there will be a super sale...this consists of:
50% off last seasons' clothes
40% off all kicks excluding Jordans
20% off current seasons' clothes

SALE ENDS SATURDAY(JUNE 16)!
June 09, 2007 @ 02:03:32
so last seasons' clothes is the spring line or winter? anyone know if they still have the white deep dots hoodie and if its on sale?
June 09, 2007 @ 12:59:44
yes the white dots hoody is on sale
June 09, 2007 @ 13:02:14
next sat or today
June 09, 2007 @ 13:02:52
what shoes do you guys carry.
June 09, 2007 @ 18:38:00
went by today. they didn't have that much. some xlarge, 10deep, fucking awesome.

they hardly have any shoes, but it's a really tiny shop.
June 09, 2007 @ 20:17:56
howie, do you work at capsule
June 09, 2007 @ 20:28:47
Nah, I help out here and there
June 09, 2007 @ 20:31:13

Inactive User

wheres capsule..
June 09, 2007 @ 20:47:36
69 YORKVILLE AVE. SUITE#104

2 mins walk from uncleotis

and howie...is capsule getting the atmos am1???
June 09, 2007 @ 21:41:33
Yup :D I believe it's sometime next week not sure about the exact date...very limited sizes...I'll keep you guys updated on that
June 09, 2007 @ 22:17:42
yes the white dots hoody is on sale

nice, will definetly go check it out, how much is it?
June 09, 2007 @ 22:32:04
is the fucking sale today? will it be there tomorrow alos
June 10, 2007 @ 01:25:13
Was looking at their site and saw that they will be closed tommorow (Sunday June 10) due to construction. I was planning to go tommorow too, good thing I checked the site than...
So does that mean the whole street closed that even people can't walk by on that street and thats why capsule will be closed?
http://www.c-apsule.com/index.php
June 10, 2007 @ 01:41:41
construction is right in front of capsule due to the condos rising up there
June 10, 2007 @ 02:26:11
For sizing your best bet is to call in and find out...as far as the surveillance tee goes I believe there MIGHT be a medium left, because the restocking was mainly large sizes due to the sizes of the shirt running smaller than usual...
June 10, 2007 @ 04:00:01

Inactive User

^^

lol wtf this guy comes outta nowhere selling fake shit haha tongueface
June 10, 2007 @ 10:25:48
construction is right in front of capsule due to the condos rising up there

that sucks, was planning to go today smh
June 10, 2007 @ 18:25:15
he works for capsule...
June 10, 2007 @ 18:27:26
when's the exact date of the atmos drop?
June 10, 2007 @ 21:44:42
yup..i went by 2day after uncleotis...they were closed
June 10, 2007 @ 23:30:45
I'm not sure about the exact date but from what I know it's next week...I will keep you guys updated as soon as I get more info
June 11, 2007 @ 08:35:10
what time are you guys open today?
is it at noon?
so i know when to take my lunch haha

thanks in advance
June 11, 2007 @ 11:30:11

Inactive User

Eh the stores not empty yet is it?
Ima be by on tuesday afternoon
June 11, 2007 @ 12:05:30
The store is open at 12pm
June 11, 2007 @ 12:06:03
just came back
grabbed a freshjive tee
lots of stuff still there
rogue status and lots of crooks items
man i would've bought more if it wasn't just an hour lunch haha
June 11, 2007 @ 12:46:12
^
yea quite a bit
i saw a lot of things in M for freshjive & crooks
June 11, 2007 @ 13:04:58
^how much were most tees
June 11, 2007 @ 13:17:17
^the older stuff was like $25 or so discounted
the newer stuff like rogue status, 10 deep, and crooks were like high $40s (before discount)
June 12, 2007 @ 16:17:59
Do they still have C&C new era's left and are they included in the sale?
Please login first to reply.
x