hype cog

[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

May 02, 2013 @ 23:37
seriously anyone who owns that red bling logo tshirt is a huge faggot. same with that lame bongo keychain.
May 02, 2013 @ 23:39
Have they ever made a naked Kate Moss tee with a lip glare on the side. I don't ever recall it or how they could have
og kate moss tee

fat boy need a 10 piece

May 02, 2013 @ 23:40

"be like fascinatin when I be updatin Cuttin off wack kids, pullin their trump cards I thump hard, and mak eem say that I'm God"-GS

May 02, 2013 @ 23:41
Heads up guys, if PCL bucket and PCL tee release at the same time, I'm copping both. Reselling the PCL tee for retail+10+shipping. Size Large.
LOL what happened to this illwill?
looks like you can't read nigga! 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 02, 2013 @ 23:41
why only one? and also to anyone wondering, do not use the "app' supreme offers, it slows the loading. But the "new" section es muy bien for drops. 
Yuppp at 8 it did not update the new section and screwed me over. 


Classic Logo panel is down but I'm not much of a fan of wearing a denim hat personally. But I dunno.


Through out the day origins has been talking down or disagreeing anything that has to do with the PCL tee either he's just hating or mad that he got cart jacked yet again like last fall with box logos lol
Tbh box logos aren't difficult to get. I hope they have an olive cw for FW13 smokeyface
May 02, 2013 @ 23:43
What do you guys think I should do? hope for a restock on the Guatemala caps or just invest in the red one? 
May 02, 2013 @ 23:43
seriously anyone who owns that red bling logo tshirt is a huge faggot. same with that lame bongo keychain.
Wasn't swift enough to get a measly red bling tee or a bongo lol
May 02, 2013 @ 23:45
confession time: was sitting in the shirt section, bout to hit it with that refresh t minus 2 mins. literally raped that F5 button. T minus 0. only saw split shirts. quickly go to top/sweater section. SOLD OUT @ 8:00 PST. 

May 02, 2013 @ 23:46
Fuck man. All I want is a PCL Bucket, and a basquiat collab if it drops, which i will be pissed if it doesn't. I passed up on misfits and new tees for basquiat. I swear to god jebbia, you son of a bitch. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 02, 2013 @ 23:47
What do you guys think I should do? hope for a restock on the Guatemala caps or just invest in the red one? 
Get red before it sells out and you don't get a camp...
May 02, 2013 @ 23:48
Refreshed at exactly 8AM, and pcl tee sold out in under 8 seconds what the fuck....

Saw this on youtube, he wouldn't give it away, but you know, it's there.
http://www.youtube.com/watch?v=1_Y930BIq30

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

May 02, 2013 @ 23:49
heres a hint when using the app
dont just hit the supreme button up top every second because it will take a minute or so to update the new section
learned that the hard way last season

سبحان

May 02, 2013 @ 23:50
Originally posted by Inactive User
i dont understand why people are complaining about how thin it is, its going to be fucking summer why do you want a heavy ass shirt... 
Because quality. But then again it is Supreme. Shit Tier Quality Since 1994.
quality =/= thickness 

the nigga frank ocean wore it well so i think you guys are just regretting the purchase and saying its a bad fit

same for vashtie

where the azn girls at

May 02, 2013 @ 23:52
heres a hint when using the app
dont just hit the supreme button up top every second because it will take a minute or so to update the new section
learned that the hard way last season
Idk what the deal is, I order on 4G and my shit loads like lightning, no delay at all. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 02, 2013 @ 23:54
$24 markup for no apparent reason -- at the last minute, too..

For a company who's owner talks so much about his business model of not selling to the hype, that's some bullshit.
May 02, 2013 @ 23:55
Originally posted by Inactive User
Because quality. But then again it is Supreme. Shit Tier Quality Since 1994.
quality =/= thickness 

the nigga frank ocean wore it well so i think you guys are just regretting the purchase and saying its a bad fit

same for vashtie
I agree that quality =/= thickness, but with Supreme, the only quality things you're going to get are the thicker things. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 02, 2013 @ 23:55
and now we wait...



Those crosses shorts are fucken beautiful dude, loved em since I first saw them on the preview
May 02, 2013 @ 23:56
Also to all of you that hate on non skaters who are into Supreme, Jebbia never skated, he just enjoyed skating culture and environment. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 02, 2013 @ 23:58
Refreshed at exactly 8AM, and pcl tee sold out in under 8 seconds what the fuck....

Saw this on youtube, he wouldn't give it away, but you know, it's there.
http://www.youtube.com/watch?v=1_Y930BIq30
lol i emailed this guy.  $45 

Fucktard we been developed a ratio

May 02, 2013 @ 23:58
No PCL tee for me, but:


Fuck Tha Opps...No Love City

May 03, 2013 @ 00:00
$24 markup for no apparent reason -- at the last minute, too..

For a company who's owner talks so much about his business model of not selling to the hype, that's some bullshit.
i know.  him an everyone else are full of shit and care about money quite a bit.  whats up with this lawsuit?  same thing.  

Fucktard we been developed a ratio

May 03, 2013 @ 00:02
split shirt restock size L XL
May 03, 2013 @ 00:06
Refreshed at exactly 8AM, and pcl tee sold out in under 8 seconds what the fuck....

Saw this on youtube, he wouldn't give it away, but you know, it's there.
http://www.youtube.com/watch?v=1_Y930BIq30
lol i emailed this guy.  $45 
Lmfao he's gonna make bank with everyone emailing him haha

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

May 03, 2013 @ 00:06

uniquehypecollection pulling in bags of money....

سبحان

May 03, 2013 @ 00:07
No PCL tee for me, but:

nice come up bruh. How much is that? Like an OZ or more? Not very good with weed sizes, for I live in Cali, home of the most weed in the world. So anything <1 Pound all looks the same to me  haha 
EDIT: I'm kidding, for clarity. For real how much was that jacket? Looks very nice. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 03, 2013 @ 00:07

uniquehypecollection pulling in bags of money....
Holy... how many credit cards does that guy have LOL

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

May 03, 2013 @ 00:13
Have they ever made a naked Kate Moss tee with a lip glare on the side. I don't ever recall it or how they could have
Yup have it in black
May 03, 2013 @ 00:13
No PCL tee for me, but:

nice come up bruh. How much is that? Like an OZ or more? Not very good with weed sizes, for I live in Cali, home of the most weed in the world. So anything <1 Pound all looks the same to me  haha 
EDIT: I'm kidding, for clarity. For real how much was that jacket? Looks very nice. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 03, 2013 @ 00:13
Hey the only things I want left is the tie dye camp cap, Kingston tee, pcl crusher and Cross shorts is the thirst real for any of these items like it was for the pcl tee that shit sold out in 20 seconds

booty

May 03, 2013 @ 00:14

uniquehypecollection pulling in bags of money....
Holy... how many credit cards does that guy have LOL
hes an ebay seller....he sold all of those... hes an actual reseller through them

Él Duderîno

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0